quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
En nee ik heb zelf geen ervaring [ afbeelding ] .
Pics.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:27 schreef Agorias het volgende:
Het enige wat ik weet is iets met mijn lijf en slagroom en chocoladesaus. Wat nu
Zo, playing hard to get, joh!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
Verkapt ik-ben-gewild-topic
Ik had er eentje in November en die heb ik pas vorige week ofzo geraden
it happened again, jasperquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:43 schreef MaddoxX het volgende:
tering d00d was je hier niet al 3 maanden geleden over aan het zeuren op msn
Jij hebt geen Hyves zeker? Jij bent alternatief, mag ik je aanraken?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:51 schreef kyraaa het volgende:
--- telefoon bij TS ---
" hoi bink, met je vader. Ik heb nu ook hyves, maar ik vind het een kutwebsite! Ja, je praat nooit met me dus ik stuurde je maar een crush. Lekker he chocoladesaus?!"
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:51 schreef kyraaa het volgende:
--- telefoon bij TS ---
" hoi schat, met je moeder. Ik heb nu ook hyves, leuk he?Ja, je raadde het nooit dus ik belde je maar even... Lekker he chocoladesaus?!"
Nog wat mee gedaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
Verkapt ik-ben-gewild-topic
Ik had er eentje in November en die heb ik pas vorige week ofzo geraden
Liever niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:49 schreef Toempf het volgende:
[..]
Jij hebt geen Hyves zeker? Jij bent alternatief, mag ik je aanraken?
Dus geen Hyves hebben is alternatief?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:49 schreef Toempf het volgende:
[..]
Jij hebt geen Hyves zeker? Jij bent alternatief, mag ik je aanraken?
Is gratisquote:Op woensdag 21 mei 2008 04:19 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Moet je daar niet voor betalen (als ontvanger)?
Volgens mij heb ik wel eens lopen kutten bij een bestuursgenoot met de ''crush''-optie.
rip aan de nabeastaandenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kut ik heb sinds gisteren ook hyves
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:25 schreef julian6 het volgende:
wat gebeurt er dan, als je op 'crush' drukt bij een profiel? krijgt die ontvanger dan een anonieme melding ofzo dat er iemand een crush op jouw heb??
Je mag er maar 7 hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:43 schreef RickoKun het volgende:
HEY!
Maar wat nou als je bij al die bitches gewoon op CRUSH! drukt, dan moet er dan vanzelf toch wel eentje eruit komen!?
Btw, met een beetje hulp is dit best een potentieel reltopic (of op zijn minst een Hyves-bash topic).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:44 schreef MASD het volgende:
elke dag ben ik blijer dat ik niet zoeen vertyft hyves heb
ik ook alquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |