bbqen is goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neeen dan krijg ik nog allemaal kutklusjes van mn moeder en straks boodschappen doen voor de bbq.. en bbqen kost ook tijd.. en ik mooi in de stress schieten
Naja nu dus weg van de laptop en leren,klusjedoen,leren blablabla leren leren leren..
Ik zit niet in Nijmegen maar bij m'n ouders, en het dichtstbijzijnde treinstation is een half uur met de bus.. Ik zou op zich kunnen gaan fietsen, maar ik moet veel spullen meenemen, kleren voor een week en laptop en de wii enz. Dus gaat em niet worden!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je geen fiets? of ga lopen
en kom je ook naar t feestje ? of naar de andere meet
Cool, alle kranten berichten er vandaag over zo'n beetje (uur in trein, dan lees je al gauw 4 krantenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, Yashi leert nu wat voor rechten ze allemaal heeft, te beginnen bij 't aanrecht.
Ik zou samen met mijn moeder de boodschappen doen, maar dan ook meteen alle boodschappen voor de hele week.. Mijn moeder heeft last van haar schouders dus kan niet al te veel tillen.. en was ophangen was omdat de maschine nog niet klaar was toen ze is gaan werken..quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:18 schreef swarmahoer het volgende:
moeders horen toch de boodschappen en de was te doen
Die heb ik echt al zes keer gezien ofzo, met als hoogtepunt op de heenreis naar Kopenhagen, dus zo langzamerhand ben ik die film wel een beetje beuquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool, alle kranten berichten er vandaag over zo'n beetje (uur in trein, dan lees je al gauw 4 kranten).
Vanavond (buiten de finale van DGK) Catch me if you can, een erg leuke film
.
Scriptie, duuhquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:23 schreef swarmahoer het volgende:
wat ben je aan t doen dan
Weet zo ook niet, weet wel iemand die 't zeker weetquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef swarmahoer het volgende:
pietje hoe sluit ik mn beamer op mn tv aan er zit geen coax ingang op
Wie heeft er in deze reeks nou een beamerquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:27 schreef swarmahoer het volgende:
wie dan
Zo komt er nooit wat van terechtquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik zit verdomme nog steeds hier![]()
Ik haat mezelf"boek haalt en dan maar hier gaat leren"
So true.. Naja 12 uur mooie tijd om te beginnenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo komt er nooit wat van terecht. Ik ga even naar de uni en daarna boodschappen doen. Tot straks
Ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:59 schreef swarmahoer het volgende:
maar alleen pietje en ik gaan dgk kijken ? geen andere 'fans ''??
Slimquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en topic 100 is voor pietje.. met als TT: Nijmegen #100 met dank aan swarmahoer en yasha.. Of hoe was die ook alweer
En Hosti ze zijn bij ons nu aant verbouwen maar ik ga zo een mail rondsturen dat we als ze klaar zijn es ff goed gaan schoonmaken. Nieuwe start enzo
Chipito.nl is wel goedkoop. Alleen geen idee van de kwaliteit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:58 schreef peejdorie het volgende:
wat is een goede (italiaanse) pizzeria in Nijmegen die ook bezorgt?
liefst ook een beetje goedkoop..
Doet Donatello's bijvoorbeeld ook aan bezorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |