t zit je ook niet meequote:
Neequote:
die smiley zat ik ook aan te denken maar geen idee waar die staatquote:
bbqen is goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neeen dan krijg ik nog allemaal kutklusjes van mn moeder en straks boodschappen doen voor de bbq.. en bbqen kost ook tijd.. en ik mooi in de stress schieten
Naja nu dus weg van de laptop en leren,klusjedoen,leren blablabla leren leren leren..
Ik zit niet in Nijmegen maar bij m'n ouders, en het dichtstbijzijnde treinstation is een half uur met de bus.. Ik zou op zich kunnen gaan fietsen, maar ik moet veel spullen meenemen, kleren voor een week en laptop en de wii enz. Dus gaat em niet worden!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je geen fiets? of ga lopen
en kom je ook naar t feestje ? of naar de andere meet
Cool, alle kranten berichten er vandaag over zo'n beetje (uur in trein, dan lees je al gauw 4 krantenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, Yashi leert nu wat voor rechten ze allemaal heeft, te beginnen bij 't aanrecht.
Ik zou samen met mijn moeder de boodschappen doen, maar dan ook meteen alle boodschappen voor de hele week.. Mijn moeder heeft last van haar schouders dus kan niet al te veel tillen.. en was ophangen was omdat de maschine nog niet klaar was toen ze is gaan werken..quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:18 schreef swarmahoer het volgende:
moeders horen toch de boodschappen en de was te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |