Ten eerste betaalt hij dus niet voor de studie, maar voor mijn kleren, eten, inwoning enz.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:16 schreef Kekaa het volgende:
Je ouders moeten toch altijd zowiezo bijdragen in je studie, als ze dat kunnen? Volgens mij is het zoiets 1/3 IBgroep, 1/3 jezelf en 1/3 je ouders. Maakt dan volgens mij niet echt uit hoeveel je verdient.
Maar zekerweten doe ik dit niet.
Hoe het zit met gescheiden ouders weet ik ook niet. Als je vader alimentatie moet betalen zijn daar vast ook regels/een contract voor opgesteld.
Betaalt ie voor jou? Of eigenlijk voor je moeder? In dat laatste geval staat je vader misschien wel in z'n recht.
Hij vindt het juist van mijn kant zwak dat ik hem dat wil aandoen en het geld blijf eisenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:13 schreef baNEEL het volgende:
kun je niet tegen je pa zeggen van: dude, echt aardig voor je kinderen ben je niet.. je zou juist moeten willen dat je mij bij kunt staan in mijn opgroeien, je heb t me niet zomaar gemaakt..
of heb je al niet zo een goede relatie met je pa?
Maar je blieft nog wel geld van hem?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:26 schreef TriPa het volgende:
En de band was niet super maar nu issie best naar de klote :p
Voor 200 extra per maand kun je leuke dingen doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:13 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Maar je blieft nog wel geld van hem?
Dus moeder had haar leven eenzaam moeten doorbrengen tot zoonlief 21 is oid?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:15 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Het lijkt er op dat hij het niet zo leuk vond dat jij het geld aan je ma en haar vriend geeft. Kan ik me na een scheiding indenken.
Ik ben zelfs 20quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:07 schreef Daniel1976 het volgende:
dude je bent 18. Ga zelf wat regelen ofzo ipv van je papa te pesten.
Ik dopte mijn eigen boontjes toen ik 18 was. En zeker als je bij je moeder inwoont.
Lijkt me dat goed te doen.
Ik zeg dat ik me iets in kan denken en jij haalt dat allemaal uit mijn bericht?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:19 schreef Druuna het volgende:
[..]
Dus moeder had haar leven eenzaam moeten doorbrengen tot zoonlief 21 is oid?
De vader heeft ook zijn verantwoording toch? Alsof een kind opvoeden niets kost![]()
Mams zal er wel niet van uit eten gaan met vriendje denk ik zo.
Nu je het zegt... best briljant he?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:58 schreef heiden6 het volgende:
Wat een triest figuur ben je TS, om op deze manier je vader uit te melken voorzover dat kan, om lekker te kunnen sparen, terwijl je nota bene gewoon een baantje hebt en op je twintigste nog bij je moeder woont.
O ja, die TT is echt briljant.
Dat had ik niet uit de OP gehaald hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:15 schreef TriPa het volgende:
[..]
Nu je het zegt... best briljant he?
Ik dank je voor je mening. Je kent echter niet de situatie![]()
Enige waar ik hier om vraag is of ik er recht op heb of niet![]()
Ik ben niet de gene die met de advocaat komt he? welke vader klaagt zijn zoon aan?
Hij klaagt je niet aan. Nog niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:15 schreef TriPa het volgende:
[..]
Nu je het zegt... best briljant he?
Ik dank je voor je mening. Je kent echter niet de situatie![]()
Enige waar ik hier om vraag is of ik er recht op heb of niet![]()
Ik ben niet de gene die met de advocaat komt he? welke vader klaagt zijn zoon aan?
dat dus.quote:Op woensdag 21 mei 200800:34 schreef Dutch_Nelson het volgende:
dude je bent 20 en papa moet nog steeds betalen?
Gelukkig heeft ie dat welquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:43 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat jullie juridisch geen poot hebben om op te staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |