abonnement Unibet Coolblue
pi_66432672
Ja, taartgooien was grappig... Mooi voor die ouwe vent die bleef wachten dat de wind goed kwam

Tot mu toe ook nog niet echt favo's. Zijn niet echt hele erge of hele kewle erbij...
O+ BlaBlub O+
pi_66453720
Oh, ik was toch wel voor die hilbillies hoor. Ik had liever dat die blondjes eruit gingen.

Ik heb ook nog geen favorieten, ik vind iedereen tot nu toe wel sympathiek eigenlijk.
Spoilers!
pi_66454137
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, ik was toch wel voor die hilbillies hoor. Ik had liever dat die blondjes eruit gingen.

Ik heb ook nog geen favorieten, ik vind iedereen tot nu toe wel sympathiek eigenlijk.
Vond wel mooi dat die hillbillies in de kaasopdracht de enige waren die maar 1 keer liepen Zo dom zijn ze nog niet...

Zag btw op de CBS site dat ze na het afvallen in een volop mooie villa ergens in thailand worden gedumpt
O+ BlaBlub O+
pi_67319128
Ik wil tammy.
A little bit hateful
  maandag 23 maart 2009 @ 12:24:49 #55
182751 MisterO
wispelvurig
pi_67320287
Dat Chinese kereltje is echt zoooo irritant
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_67320452
Victor is gewoon een 35 jarige kiddy gay.
A little bit hateful
pi_67544014
Viktor is echt strontirritant inderdaad . Heel vervelend en naar mannetje. Vandaag ook weer .

Balen van de afvallers .
  maandag 30 maart 2009 @ 13:20:40 #58
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_67544314
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Viktor is echt strontirritant inderdaad . Heel vervelend en naar mannetje. Vandaag ook weer .

Balen van de afvallers .
Viktor is idd een vies strebertje

Maar balen van de afvallers? Mwoah, vond vooral die pa wel een steeds irritanter vinden hoor ...

Maar bij wat er over zit heb ik nog steeds niet echt favorieten, het zijn niet echt teams waar je voor staat te juichen, het is allemaal wat te gezapig
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_67544453
True true, maar ergens vond ik ze wel sympathiek.
  maandag 30 maart 2009 @ 16:41:30 #60
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_67550841
Wel mooi trouwens dat ze een beetje teruggaan naar eerdere seizoenen, door alleen maar een foto als clue te krijgen ...

Overigens, is het geen supertof idee om dit programma naar Nederland te halen, maar dan zonder de vliegtuigen en de buitenlandreizen? Volgens mij is het best te doen om gewoon in Nederland een stuk of 8 teams tegen elkaar te laten racen met elke dag een etappe die door het hele land gaat. Genoeg leuke plekjes of interessante dingen in Nederland waar je een seizoen of wat mee kan vullen minimaal

Volgens mij kan het best gaaf zijn ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_67556350
Ik vond het wel jammer dat pa en zoon weg zijn, die waren best sympathiek. Ik vind die cheerleaders veel irritanter, vooral die ene is echt respectloos. Maar ik heb dan ook weer helemaal geen hekel aan Victor, ik ben geloof ik de enige.

Ik was nogal druk tijdens het kijken, maar kan het kloppen dat we deze week geen Roadblock hadden? Alleen die foto's, die laden en die riksja/tonnen toch maar?
Spoilers!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 04:44:06 #62
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_67566921
Ik heb ook niet zoveel problemen met Victor, hoewel hij de eerste 2 aflevering inderdaad niet al te sympathiek was... Die 2 stunthobbits kan ik dan weer niet uitstaan; die vinden zichzelf iets te interessant en geweldig. Enige pluspunt is dat ze af en toe nog wel om zichzelf kunnen lachen. Jaime is inderdaad een bitch, en ik vind die Luke af en toe ook wel een beetje een verwend kind...

Wat opdrachten betreft vind ik het voorlopig wel een heel goed seizoen. Ook minder geneuzel op vliegvelden gelukkig.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:33:56 #63
182751 MisterO
wispelvurig
pi_67582743
Voor het eerst dat ik niet echt een favoriet heb.. Als ik zou moeten kiezen zou ik voor de 2 donkere dames gaan, omdat zij het minste irritante stel zijn
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_67626232
Ik wil tammy nog steeds.
A little bit hateful
pi_68491920
Het eerste seizoen dat ik kijk. Had ik al veel eerder moeten doen, omdat reality game shows de leukste tv-programma's zijn Ik had gedacht dat het er wat gemaakt (nep) uit zou zien omdat het Amerikaans is, maar dat viel wel mee

Ik vind Luke wel steeds irritanter, hij lijkt zijn doofheid steeds meer te gebruiken om maar overal over te kunnen zeuren.

Favoriet nu maar Tammy en Victor, bij gebrek aan een sympathieker koppel. Victor was in het begin idd een vervelend mannetje maar de laatste paar afleveringen valt het wel mee.

En nu tot de volgende aflevering er is maar even een vorig seizoen kijken
  woensdag 29 april 2009 @ 12:08:27 #66
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68493333
Luke is echt heeeel vervelend ja. Alsof hij alles kan en mag doen, omdat hij doof is...
Ik hoop dat de 2 donkere zusjes winnen
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_68493851
Idd Luke heeft volgens mij iets te veel opgekropte frustraties.... begrijpelijk maar geen excuus of smoes.

Oh en tammy is nog steeds wel hot.

Hmm amazing race is niet echt populair hier op fok he
A little bit hateful
  woensdag 29 april 2009 @ 12:32:43 #68
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68494127
Ik vind The Amazing race echt super leuk, maar begrijpelijk dat het minder populair is, het is ook minder bekend in Nederland he...

Het was deze week hilarisch toen de zusjes 'eindelijk' als eerste bij de final pitstop kwamen, toen bleek dat het nog niet het einde van the leg of the race was
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  woensdag 29 april 2009 @ 13:06:10 #69
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68495199
Hoewel ze er wel bijna uitzien als een ééneiïge tweeling, zijn ze alleen vriendinnen...
  woensdag 29 april 2009 @ 13:44:53 #70
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_68496728
Volg het seizoen nog steeds wekelijks.

Wel vet, ik dacht net dat Phil ze wel eens had doorgestuurd, gebeurd het weer . Kans voor de anti-waterratjes om nog terug te komen

En toch heb ik dit seizoen niet echt een favoriet team (meer), dus dat kijkt toch wel anders dan andere jaren
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 29 april 2009 @ 13:50:29 #71
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68496946
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volg het seizoen nog steeds wekelijks.

Wel vet, ik dacht net dat Phil ze wel eens had doorgestuurd, gebeurd het weer . Kans voor de anti-waterratjes om nog terug te komen
Ik had op het einde toch wel een 'wtf' moment
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_68497508
Ik zat er al op te wachten dat een dezer afleveringen de leg nog niet was afgelopen, doen ze de laatste jaren wel meer. Ik ben geloof ik voor Tammy en Victor of anders Luke en zn moeder. In ieder geval niet voor de dameskoppels.
Spoilers!
  woensdag 29 april 2009 @ 14:09:58 #73
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68497705
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zat er al op te wachten dat een dezer afleveringen de leg nog niet was afgelopen, doen ze de laatste jaren wel meer. Ik ben geloof ik voor Tammy en Victor of anders Luke en zn moeder. In ieder geval niet voor de dameskoppels.
Ik ben juist wél voor 1 van de dameskoppels

Het is sowieso niet eerlijk dat ze nu in China zitten met Tammy en Victor. Dat slaat toch echt nergens op?!?!
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_68502206
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:09 schreef MisterO het volgende:

[..]

Ik ben juist wél voor 1 van de dameskoppels

Het is sowieso niet eerlijk dat ze nu in China zitten met Tammy en Victor. Dat slaat toch echt nergens op?!?!
Het is toch al veel vaker voorgekomen dat ze bijv. in een Spaans-sprekend land waren en dat er mensen in de race Spaans spraken? Of dat een koppel een engelssprekende local vond die een paar dagen met hun meereisde? Ik zie de oneerlijkheid niet echt. En ze hebben er ook niet zoveel voordeel aan zolang ze zelf nog domme dingen doen...

Ik verbaas me trouwens elk seizoen weer over de slechte zwemkunsten van de Amerikanen! Je kan toch wel een paar baantjes trekken, kom op zeg!
Spoilers!
  woensdag 29 april 2009 @ 16:40:50 #75
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_68503296
Ik vond Luke en zn moeder eerst wel tof, maar naar aanleiding van het bitch incident van de vorige pit stop ben ik daar ietsje anders over gaan nadenken ....

Niet echt favo teams deze race dus, ook de hele race nooit echt gehad. Ik vind het wel een hele toffe race tot nu toe, dat wel
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_68519039
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vond Luke en zn moeder eerst wel tof, maar naar aanleiding van het bitch incident van de vorige pit stop ben ik daar ietsje anders over gaan nadenken ....
Ja hier net zo.
Ik had het wel te doen met de twee dames ondanks ik ze erg irri vind.. zijn ze een keer eerste moeten ze verder racen.

Seizoen 16 is ook al bevestigd
  maandag 4 mei 2009 @ 23:17:15 #77
182751 MisterO
wispelvurig
pi_68675387
Dat al mn nagels kapot zijn, wil wel zeggen dat dit echt een extreem spannende aflevering was
Geniaal gewoon!

Echt kut dat Kisha en Jen eruit liggen, gaat ze ff naar de wc net voor de finish!! Je had me hier moeten zien
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  dinsdag 5 mei 2009 @ 00:17:07 #78
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_68677763
Ik heb mn zin gekregen, we zijn van de zusjes af
De teams die nu in de finale zitten zijn wel aan elkaar gewaagd, ik ben benieuwd naar volgende week!
Spoilers!
pi_68684793
Pffff nu ben ik echt 100% voor Tammy en Victor.
pi_68772015
Dure toiletbreak, holy fuck .

Ik weet niet voor wie ik ben, iig niet voor moeder en zoon . Tammy en Victor hadden het wel heel erg makkelijk in China...

Maar serieus, wat een fail met Kisha en Jen .
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:33:24 #81
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68796159
Ik vind Cara de laatste tijd steeds sympathieker. Jammer dat ze met dat kreng is...

Vind deze site altijd wel grappig om bitchy commentaar over de laatste aflevering te lezen. Mijn favoriet van de laatste aflevering:
quote:
On the way to the bird’s nest stadium in Beijing, Jen said, “Oh, I’m gonna pee on myself.” She’d completed the Roadblock task by washing down the fried scorpion, starfish, and other delicacies with lots of water, so she stopped at a porta-potty. And they came in fourth because of that, “seconds” behind Jaime and Cara, Phil said. Kisha, ever the supportive big sister, said, “I’m not going to hold this against her at all.” But she should definitely still buy her sister some Depends as a gag gift.
pi_68897941
Terechte winnaars. Vooral voor tammy!
De cheerleaders waren toch wel tof
Wel zuur voor de moeder en de jongen, die zal het echt niet meer vergeten hoe hij het verkloot heeft
pi_68975725
Wat ben ik blij dat Luke met die laatste twee zat te kloten heerlijk.

Leuke winnaars!
pi_69040457
Heb me vrij weinig zo erg geergerd aan een iemand... Jezus wat was die dove een domme kneus....

Gelukkig dat die niet wonnen zeg... Jammer van die cheerleaders, had ik liever gezien....

Vnd het wel een beetje saai seizoen... Weinig echt vette road blocks etc.... en alleen azie zowat....
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 15 mei 2009 @ 03:16:44 #85
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_69043896
Ik vond het juist een veel beter seizoen dan de laatste jaren. Leukere opdrachten, zeker in de eerste weken. Weinig 'drama' op de vliegvelden.

Drie afleveringen in China was natuurlijk wel behoorlijk saai.
pi_71989137
Nog geen nieuws over het nieuwe seizoen he?

Heb er toch wel weer zin in; premiere is vrij laat dit keer, eind september pas.
pi_71997624
Ah, that reminds me, ik moet weer eens een lijstje maken waarin staat welke serie wanneer begint. Heb me er helemaal nog niet mee bezig gehouden.
Spoilers!
pi_73183476
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog geen nieuws over het nieuwe seizoen he?

Heb er toch wel weer zin in; premiere is vrij laat dit keer, eind september pas.
We zijn weer begonnen gister

Ben nu de premiere van 1,5 uur aan het kijken, eerste 10 minuten nu gehad. En hij is alweer fantastisch
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_73184415
Ik heb hem net gekeken. Ik heb nog geen voorkeur voor team, vind ook nog niemand erg onsympathiek. Maar dat komt vast nog wel

Het blijft toch altijd hilarisch als ze iets met dieren moeten doen. Waarom snappen die mensen niet dat je gewoon relaxed moet doen?
Spoilers!
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:42:17 #90
182751 MisterO
wispelvurig
pi_73389782
The poker chicks
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:27:42 #91
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_73396688
Die advocaat, wat een zielig geval is dat zeg
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_73412720
Ja, ik begin me ook aardig te ergeren aan die advocaat. Zijn vriendin heeft ook een erg storend accent. Deze mensen zijn niet leuk-irritant
Spoilers!
pi_73434337
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:42 schreef MisterO het volgende:
The poker chicks
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die advocaat, wat een zielig geval is dat zeg
Eens!

Vermakelijke afleveringen weer, dat ze ook echt die giraffe meenemen
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:04:20 #94
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_73617499
Sneue eliminatie zeg, maar ja ....

Pokertrutjes hebben hierdoor wel een enorme mazzel al dit seizoen, en we zijn net onderweg. Dat houden ze nooit vol

Klein teasertje voor de rest van het seizoen: ZE DOEN NEDERLAND AAN
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 01:50:33 #95
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_73636322
Justin en Zev waren juist net cool...

Pokertrutje 1 (Tiffany) heeft ook wel een groot nadeel dat ze pokertrutje 2 (Maria) op sleeptouw moet nemen. En als Tiffany een keer een betonnen hond op sleeptouw moet nemen, huppelt Maria er vrolijk achteraan met haar koffertje op wieltjes... Deze aflevering deed Maria zowaar een opdracht, en hadden ze hulp van buitenaf nodig...
pi_73640674
Jammer van de eliminatie idd... maar de pokermeisjes had ik er ook niet uit willen hebben
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Klein teasertje voor de rest van het seizoen: ZE DOEN NEDERLAND AAN
Derde keer dan, toch?
pi_73644596
shayne<3
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_73645803
Inderdaad heel sneu voor Zev en z'n maat, ik begon ze aardig sympathiek te vinden. Wel jammer dat we niet weten wat er met het paspoort is gebeurd, daar ben ik wel benieuwd naar.

Ik moet bij de naam Zev altijd aan Zed (Who's Zed? Zed's dead) denken uit Pulp Fiction.
Spoilers!
pi_73645986
Pro-Pokerbitches
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:57:46 #100
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_73646520
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inderdaad heel sneu voor Zev en z'n maat, ik begon ze aardig sympathiek te vinden. Wel jammer dat we niet weten wat er met het paspoort is gebeurd, daar ben ik wel benieuwd naar.
quote:
Zev’s passport was at the monkey Roadblock
The Amazing Race 15 » October 12, 2009, 12:56 PMZev and Justin were eliminated because of Zev’s lost passport, but his passport wasn’t lost after all.

On Elimination Station, which follows the teams after they’ve been eliminated from the race, Zev and Justin go to the U.S. embassy which has Zev’s passport waiting for him. (It’s a little suspicious that the consulate just has it on the counter and have no problem with the camera crew walking in with Zev and Justin; I think a producer probably pre-visited the embassy.)

Anyway, Justin explains that before doing the Roadblock, they mistakenly went inside a temple “because we misread the clue.” To see where they were going, he pulled out a light from his bag, and Zev’s passport fell out. Justin says, “I’m sick to my stomach. Now I’m pretty sure it’s my fault.”

To see what happened, skip ahead to 2:45 so you don’t have to suffer through the inane footage of the first two eliminated teams:
http://www.realityblurred(...)_Oct_12_zev_passport
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')