Idd, ik vond dat nog wel een veelbelovende verhaallijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:24 schreef flyguy het volgende:
En op z'n minst had Barney nog die lesbo kunnen pakken op het einde...
viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:56 schreef EliseZwart het volgende:
De kinderen van Ted hebben we ook al een tijdje niet meer gezien
Leuk ja, zijn over the top pickuptechnieken. Net als in seizoen 1(?) als dat meisje botbreuken/hersenletsel oploopt van haar 'val' uit de hemelquote:
En ze zat naast Barneyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
Kan wat vergezocht zijn, maar iemand merkte op dat Robin een trouwring omheeft in 2009, en Ted niet.
maar die had geen trouwring om.quote:
Robin had in de andere delen van de aflevering ook een ring om haar ringvingerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
Kan wat vergezocht zijn, maar iemand merkte op dat Robin een trouwring omheeft in 2009, en Ted niet.
Dat krijg je als je een serie zo opzet dat het allemaal een terugvertelling is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:13 schreef 2Mini het volgende:
Wow.. al die meuk over wat er kan gebeuren..
Ze zegt wel dat ze geen verschil proeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:11 schreef Helly het volgende:
Hij was weer leuk.
Nog meer gefilosofeer over de flash forward: Lily dronk niet van de whisky, maar ze deed wel net alsof, zou ze zwanger zijn?
Denk niet dat je daar wat achter moet zoeken, ze is even uit beeld en misschien vind de actrice het gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:11 schreef Helly het volgende:
Hij was weer leuk.
Nog meer gefilosofeer over de flash forward: Lily dronk niet van de whisky, maar ze deed wel net alsof, zou ze zwanger zijn?
Ook dat kan ze niet lekker vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:44 schreef Helly het volgende:
Volgens mij drinken ze op de set trouwens nooit echt alcohol en zit er gewoon wat anders in de glazen, dus het argument dat de actrice het niet lust gaat niet op, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |