Have funquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:19 schreef qu63 het volgende:
Ik ga weer eens een stukje fietsen
[ afbeelding ]
Begin en eindpunt is tussen knooppunt 10 en 37, en ik ga met de klok mee
Totaal 40,7km
Mja, ik heb de 60km ook al 2 keer gedaanquote:
Werd wel weer eens tijdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:27 schreef Kuukske het volgende:
We denken weer eens hetzelfde Fleske.
jupquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:52 schreef Sjowhan het volgende:
Flink stuk fietsen Q!
komt enorm in de richtingquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
GaafWat staat erop?
Ik ben Ynske
Ik ben geweldig
Bel me
Confronterend?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Shit wat is het klote om even snel een mail te maken met daarin alles over mijn afstudeeropdracht
er is gisteren aan de DB gesluiteldquote:
Het is een bonte boel daarquote:Het Europees kampioenschap voetbal komt eraan en met de daarmee gepaard gaande oranjegekte is lang niet iedereen blij. De helft van de Nederlanders is het kotsbeu: de versierde straten, de oranje cafés en de verkoopacties in supermarkten.
Vooral senioren geven aan weg te willen uit de oranjegekte, zo blijkt uit de Buiten Barometer, een onderzoek dat Blauw Research heeft uitgevoerd in opdracht van Landal GreenParks.
Voor mij hoeft het ook allemaal niet iddquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)egekte-kotsbeu.dhtml
[..]
Het is een bonte boel daar
Uhuquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
mjah, en toen was het weer weekend
Bier?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
mjah, en toen was het weer weekend
zou je er wel willen blijven?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
Kreeg net voordat ik naar huis nog een mailtje.
Joh, je mag afstuderen, en daar helpen we je ook mee. Maar daarna zoek je maar een andere baan. Ontslaan kunnen we je niet dan, maar.........
ach ik zou er niet te zwaar aan tillen, je wilt zelf toch afstuderen en dan naar Eindhoven gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
Kreeg net voordat ik naar huis nog een mailtje.
Joh, je mag afstuderen, en daar helpen we je ook mee. Maar daarna zoek je maar een andere baan. Ontslaan kunnen we je niet dan, maar.........
pffquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef qu63 het volgende:
Zeg Ynske, morgen wat drinken in de binnenstad van Utrecht?
En wie er nog meer mee wil natuurlijk
Als t niet gaat dan gaat het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
pff
kweet niet
moet eerst zien hoe ik de nacht doorkom en de cursus morgen
zit nl al de hele dag behoorlijk onder de medicijnen en met ondersteuning vna mijn nek omdat hij echt opspeelt
29 februari is t ongeluk geweestquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als t niet gaat dan gaat het niet natuurlijk
Maar best klote dat je nek nog steeds tegen zit. Hoe lang is dat nu al wel niet zo
Nee, maar het is ook niet zo dat ik direct daarna een andere baan hebquote:
Eindhovenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach ik zou er niet te zwaar aan tillen, je wilt zelf toch afstuderen en dan naar Eindhoven gaan.
Wanneer hebben jullie die bbq-meet danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef qu63 het volgende:
Zeg Ynske, morgen wat drinken in de binnenstad van Utrecht?
En wie er nog meer mee wil natuurlijk
Merk je al wel dat het opspelen minder heftig is?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
29 februari is t ongeluk geweest
en t is gewoon zo klote dat t opspeeld nadat ik wat gedaan heb, of t nu fysiek is of dat t stress is, maar ja dat hoort bij een whiplash
meet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer hebben jullie die bbq-meet dan
was t maar zoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Merk je al wel dat het opspelen minder heftig is?
Dat zal zeker frustreren ja. Hoop toch dat het snel wat minder wordt allemaalquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
was t maar zo
Tis wel zo dat ik veel kan relateren aan wat gedaan te hebben, waardoor ik er beter mee om kan gaan
maar bij zo'n dag als vandaag waarbij ik heel veel druk voel kan ik geen manier vinden om te zitten/liggen zonder pijn en dat frustreert
kmoet eigenlijk voor morgen vroeg nog 6 fotos bewerken en 200 fotos uitzoekenquote:
Moeten ? Ademen moet je, maar de restquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
kmoet eigenlijk voor morgen vroeg nog 6 fotos bewerken en 200 fotos uitzoeken
Ik wilde meer die mislukte meet van vorige week nu wel door te laten gaan, maar dat lukt dus weer nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer hebben jullie die bbq-meet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |