Haha ok, heb gezellige buren namelijkquote:
Denk niet dat ik en mijn vriendin een stelletje herrie-schoppers zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:59 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Haha ok, heb gezellige buren namelijk
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
Vriendin van TS
[ afbeelding ]
Nee wacht, deze
[ afbeelding ]
Wat een lekkere boeren meid is dat zegquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
Vriendin van TS
[ afbeelding ]
Nee wacht, deze
[ afbeelding ]
Om weg te kunnen sprinten nadat ze me schopte? Hell if I know...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom heeft ze eigenlijk schoenen aan in bed?
Ik zou juist serieus bij mezelf te rade gaan wat betreft m'n doelgroepquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:45 schreef kastanova het volgende:
Stelt u zich de volgende situatie eens voor:
Kasta heeft een meningsverschil met zijn vriendin over een totáál kansloos onderwerp.
Kasta moet er de volgende ochtend weer om 6:30 uit om te werken en aangezien het klokje reeds 3:30 tikte stelde ik voor om het gesprek te beëindigen en het, mocht het nog nodig zijn, de volgende dag voort te zetten.
Nadat de vriendin in kwestie aangaf dat een reeel voorstel te vinden, ging Kasta dan ook heerlijk languit slapen met de armpjes lekker in zijn nek geplaatst.
...Totdat hij vol op zijn bek geschopt werd....
Kasta: Wtf?!
Vriendin: Ik was nog niet uitgepraat.
Aangezien Kasta geen vrouw slaat, destijds in the middle of nowhere woonde en de vriendin in kwestie op straat gooien dus niet echt een lieve optie was, maar Kasta ook geen zin had om nogmaals met een schoen op zijn kaak wakker geschud te worden besloot Kasta maar om op de bank te gaan slapen.
Daar was de vriendin in kwestie het echter niet mee eens, waarop ze besloot om midden op de trap te gaan staan met de gedenkwaardige woorden: "Ik wil niet alleen slapen, dus als je weg wilt zul je me van de trap af moeten gooien."
En dan zijn er nog mensen die niet snappen waarom ik zo denigrerend over vrouwen kan oreren.
terechte klacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:28 schreef CasualMark het volgende:
Klacht: iemand die ontploft als er een beetje ranja over zijn bed gaat.
Klacht: mietjes die niet eens kunnen voorkomen dat een vrouw hun strot dichtknijpt.
(of moet ik hier een nieuw topic voor openen)
Of je moet het lekker vinden natuurlijk...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:40 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Ik weet niet hoor maar als je vriendin je te lijf gaat als je een klein ruzietje hebt dan klopt er iets niet.
Ik kan zijn bankrekening(en) laten sluiten, heeft uiteindelijk hetzelfde resultaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:32 schreef Devlinsect het volgende:
Hallo Kasta,
Kun je voor mij een Ziggo klant afsluiten van internet?
Precies wat een ordinaire kat!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hoor, ze kan je ernstig lichamelijk letsel toebrengen waardoor je naar het ziekenhuis moet, ze kan je gehandicapt schoppen en ze kan je natuurlijk ook nog op creatieve wijze van kant maken.![]()
[..]
Nee, ik heb zelfrespect dus als mijn vriend dit zou flikken kon hij oplazeren.
Neeh ze is verder wel lief nu op het momentquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Precies wat een ordinaire kat!
Moet je ermee? Hups weggooien zo eentje
bjzzzzzt
Vooral reageren in een topic dat gemaakt is door een kut userquote:
Bedoel je dat ze je heeft geschopt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |