5:15~ komt de eerste aflevering, nou weet ik niet of de groups wachten tot de 2e episode is geaired want dan kun je wahten tot na 6 uur ofsow. Dus ik zou je wekker rond 6 uur zetten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:39 schreef solidslayer het volgende:
Hoelaat komen de downlaods beschikbaar vannacht? Want dan stem ik mijn wekker daar op af...
Die afleveringen staan een paar uur later ook nog wel online hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
5:15~ komt de eerste aflevering, nou weet ik niet of de groups wachten tot de 2e episode is geaired want dan kun je wahten tot na 6 uur ofsow. Dus ik zou je wekker rond 6 uur zetten.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:45 schreef wTs het volgende:
[..]
Die afleveringen staan een paar uur later ook nog wel online hoor
Dr is niets beter dan slapen man. Lost kan wel een paar uurtjes wachtenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:36 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ja maar... dat is pas een paar uur later.. ik heb 2 weken gewacht op een aflevering en who needs sleep anyway..
Morgenochtend:D![]()
Shame on u.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dr is niets beter dan slapen man. Lost kan wel een paar uurtjes wachten
misschien moet je een dagbesteding vinden?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:43 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Shame on u.![]()
LOST![]()
Damnit nu gaat de tijd zo langzaam nu ik eraan denk.. grr
Nadat ik 1,5 uur heerlijk heb genoten van Lost ga ik wel weer ff slapenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dr is niets beter dan slapen man. Lost kan wel een paar uurtjes wachten
Was het maar zo kerel...was het maar zo...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:42 schreef JohnLennon het volgende:
ik hoorde van iemand die zich 'vriend' noemt dat er morgen 3 afleveringen komen, omdat ze aan 2 niet genoeg hadden.
Klopt niks van zeker?
Jawel, eerst een herhalingsepisode en dan de finale.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:42 schreef JohnLennon het volgende:
ik hoorde van iemand die zich 'vriend' noemt dat er morgen 3 afleveringen komen, omdat ze aan 2 niet genoeg hadden.
Klopt niks van zeker?
Indeed, een verlengde herhalingsepisode right ? Met een iets uitgebreidere persconferentie van de O6quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jawel, eerst een herhalingsepisode en dan de finale.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:28 schreef Shrien het volgende:
[..]
Indeed, een verlengde herhalingsepisode right ? Met een iets uitgebreidere persconferentie van de O6
Wat denk je zelf? Er zijn talloze mensen die echt niet alles nog weten en die kunnen dan even weer op de hoogte gebracht worden voor de finale.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:36 schreef solidslayer het volgende:
[..]
![]()
Herhalingsepisode met herhalingen uit dit seizoen? Waar zou dat goed voor zijn.
De finale is eigenlijk in 3 delen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:36 schreef solidslayer het volgende:
[..]
![]()
Herhalingsepisode met herhalingen uit dit seizoen? Waar zou dat goed voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |