Eigenlijk vind ik het belachelijk. Waarom kunnen ze niet gewoon weer in de herfst beginnen ipv volgend jaar? Andere series kunnen het ook..quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:42 schreef dapluiz het volgende:
Ja idd, vond die 2 weken al lang duren, hierna is het maanden wachten
Er zijn meer series die pas volgend jaar weer beginnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:35 schreef Nuna het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het belachelijk. Waarom kunnen ze niet gewoon weer in de herfst beginnen ipv volgend jaar? Andere series kunnen het ook..
Lost kennende komen er meer vragen te boven dan antwoordenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:33 schreef Mar0988 het volgende:
Wordt dus lekker genieten vrijdagavond/zaterdagavond2x40 Lost!
Dan hoop ik wel iig dat er antwoorden zijn
Ik dacht ook al dat het misschien Ben zou kunnen zijn, want het overlijdensbericht was de reden dat Jack zich van kant wilde maken. En aangezien Ben de enige is die weet waar het eiland ligt en Jack daar ontzettend graag naar terug wil komt ie erachter dat met Ben's dood de lokatie van het eiland verloren is gegaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:50 schreef BB-Pieter het volgende:
Even een stukje theorie die misschien andere mensen ook wel bedacht hadden, maar die ik vandaag zag toen ik de laatste aflevering van Lost S3 weer bekeek.
In die aflevering zie je aan het einde dat Kate en Jack bij het vliegveld staan en dat Jack zegt terug te willen. Jack is daar een volledig andere Jack dan de ' returned' Jack die we dit jaar zagen in S4. Mijn theorie:
Zouden deze scenes niet de allerlaatste beelden weergeven van S6. Jack en Kate zijn al weer uit elkaar en dat dat moest werd wel duidelijk dit seizoen. Jack gaat naar die begrafenis. Zou die niet heel goed van Benjamin kunnen zijn? Per slot van rekening, wie wil daar nou heen. Jack is tegen die tijd dus al zover door gedraaid van al het liegen en bedriegen dat hij niets anders meer wil dan terug. Duidelijke afsluiting.....
Of denk ik nou weer te ver door....
aan welke dooie heeft ie wel iets danquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat zou niet verklaren waarom Jack zo nodig naar die b egrafenis moet tho. Aan een dooie Ben heeft ie ook niets.
klopt, ik dacht eerst misschien als bevestiging, aan de andere kant is het dan raar dat ie niet wilde zien of het ook echt Ben isquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat zou niet verklaren waarom Jack zo nodig naar die b egrafenis moet tho. Aan een dooie Ben heeft ie ook niets.
Echt waar! Wat een verhaal.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:31 schreef Ulreazj het volgende:
Even de sneakpeeks gekeken. Oceanic Six komt dus van het eiland af.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:31 schreef Ulreazj het volgende:
Jack Bauer heeft ze gered!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:31 schreef Ulreazj het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |