Knuffelneger!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:15 schreef Roycoooooo het volgende:
FIPO LOL!
Gozert! Neej joh, net zoals DaFan niet. Heb mijn eigen matties wel waarmee ik meet. Weetjewel, de gangstah's from tha hood!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Knuffelneger!Alles goed met jou! Kom jij eigenlijk ook naar de meet?
WTF??!!1quote:
Neu, incidentjequote:
Weet je het nu opeens weerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:19 schreef nicomart het volgende:
oh en piles.. die jipje-"rel" vond ik ook niet echt een rel. Dat waren 2 posts ofzo
echt WTFquote:
Matig... had toch graag een biertje met jou willen drinken...!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gozert! Neej joh, net zoals DaFan niet. Heb mijn eigen matties wel waarmee ik meet. Weetjewel, de gangstah's from tha hood!
3 halen, 2 betalen?quote:
ja, ik wist het eigenlijk al, maar had het verdrongen omdat ik het niets vond voorstellenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Neu, incidentje
Maar het zijn wel leuke situaties altijd![]()
[..]
Weet je het nu opeens weer![]()
Die plak je maar ergens anders danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:23 schreef jna het volgende:
3 halen, 2 betalen?
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar dan hou je er toch 1 over?
Ik onthou echt allesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja, ik wist het eigenlijk al, maar had het verdrongen omdat ik het niets vond voorstellen
Kijk eens naar de TT van vorig topicquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:27 schreef Fastmatti het volgende:
Moet de titel niet zijn: waar fouten zwaar bestraft worden
zien...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:26 schreef Renesite het volgende:
hihihihih heb net een foto gemaakt van mijn bureau, hoe hard ik werk!
JE MIST VERDOMME EEN PUNT AAN HET EINDE VAN JE ZINquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:27 schreef Fastmatti het volgende:
Moet de titel niet zijn: waar fouten zwaar bestraft worden
OW NOES! EEN PUNT NIET GEPLAATST IS EEN KIND DOOD IN AFRIKA! NOOOOOOOOOOOOO! $#@$@!*&$#($!!..>!#@>!@quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
JE MIST VERDOMME EEN PUNT AAN HET EINDE VAN JE ZIN! #*($(*(# 20 KEER OPDRUKKEN!
Ik stuur je naar afrika, mochten de kanibalen honger krijgen, jij zijt rapalje! Schorem!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
OW NOES! EEN PUNT NIET GEPLAATST IS EEN KIND DOOD IN AFRIKA! NOOOOOOOOOOOOO! $#@$@!*&$#($!!..>!#@>!@
stuur al genoeg rijst die kant op om niet naar afrika te hoeven!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stuur je naar afrika, mochten de kanibalen honger krijgen, jij zijt rapalje! Schorem!
Dat er een foto mist van je bureau!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:35 schreef Renesite het volgende:
mijn stagebegeleider wil mij zo spreken over een deel van mijn stageverslag!
mmm sterkte!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:35 schreef Renesite het volgende:
mijn stagebegeleider wil mij zo spreken over een deel van mijn stageverslag!
Hij is een enorme taalfreak, hij zal wel tranen met tuiten hebben gejankt om mijn hoeveelheid taalfoutenquote:
en dan hier lopen zeuren over een punt die mist...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is een enorme taalfreak, hij zal wel tranen met tuiten hebben gejankt om mijn hoeveelheid taalfouten!
Dat was sarcasmequote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en dan hier lopen zeuren over een punt die mist...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wanneer heb je dat gesprek eigenlijk?
TIJD! IK WIL EEN TIJD HEBBEN! ZO IS KAN JE TOCH NIET MEE?! ALS ALLES MAAR ZO GING DAN WAS HET EEN MOOIE BENDE IN DE WERELD_!!quote:
quote:
Begeleider moest nog ff pauze enzo, zal me zo wel bellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wanneer heb je dat gesprek eigenlijk?
Ben ook beetje bezig met tussenverslag, moet vrijdag af. In het eerste mailtje van school stond 15 pagina's, dus zag er beetje tegenop om dat vol te krijgenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:18 schreef Jipje het volgende:
Ga gewoon wat doen, de tijd gaat veel harder dan
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Mn F5-knop begint al slijtage te vertonen
zo is het ook wel weer natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
TIJD! IK WIL EEN TIJD HEBBEN! ZO IS KAN JE TOCH NIET MEE?! ALS ALLES MAAR ZO GING DAN WAS HET EEN MOOIE BENDE IN DE WERELD_!!![]()
tijd...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |