daar zat ik dus ook aan te denken jaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:40 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kan Max niet gewoon 'los' mee? Zonder buggy dus? Dat doe ik al minstens een jaar zo met Noah als we met de trein gaan. Of is Max niet zo'n braafje als Noah en rent ie dan alle kanten op?
Ik vind het een hoop gedoe schelen in elk geval.

Zondag vieren we Sven's verjaardagquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:25 schreef Lois het volgende:
Dat zou Eva wel cool vinden, verjaardagspicknick
jaaaaaa!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zondag vieren we Sven's verjaardagzal ik de locatie nog veranderen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
als spuuglokje niet komt, kom ik ook niet
en daar bedoelt ze mij niet meequote:
verdorie wat jammer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]![]()
Ik kan nietwant mijn neefje James viert 's middags zijn verjaardag.
ik heb een split personalityquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Zie ik het goed? 2 keer Vivi en Vicky in de lijst? :p

Bijna een privefotograaf per kindquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Update van het lijstje:
zekersteweten!:
* Saffier [ afbeelding ]
* Ynske [ afbeelding ]
* Pdehoog [ afbeelding ]
* LadyS [ afbeelding ]
* Sugar [ afbeelding ]
* Re [ afbeelding ]
* MissBliss [ afbeelding ]
* Ireth
* Vicky
* m@x
* Vivi
* Pinquit
* BE neemt camera wel mee, maar alleen om te spelen
* TearSong
* Troel
* Kersjes
Misschien:
* Paradijsvogeltje
* Noli. [ afbeelding ]
* LovelyLady
* Icicle [ afbeelding ]
* Jambo
* Yoni [ afbeelding ]
* Faja lobi
* Lois
quote:
Dat is zo. En toen had ik spijt. Maar jullie zaten toch in die ballentent.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:19 schreef TearSong het volgende:
Ach, voor vorige week zondag was de voorspelling ook niet al te goed en uiteindelijk was het echt lekker weer
daar ga ik iig dit keer niet meer mee heenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:23 schreef Kersjes het volgende:
Ah nee, straks moeten we alweer naar Ballorig omdat het te frisjes is in het park!
iid, ik ga er gewoon vanuit dat t weer zondag zonovergoten wordquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wacht geduldig tot zaterdagavond voor ik me druk ga maken
Inmiddels heeft menneer koorts en de eerste plekjes beginn zich te openbaren. geenmeet voor ons dus!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Hmm, ik wil wel, maar ik durf niet...
Een kindje bij eli in de groep op het kdv heeft waterpokken (zag ik afgelopen maandag, lopende krentenbol), dus er is een kans dat eli het heeft (ook al heeft hij nog nergens last van)...
Of ik moet alleen komen, zonder eli... Hmmzzzz...
Ik ging er vanuit dat je hem wel mee zou nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef lcicle het volgende:
Ik zie dat ik mijn (grof) geschut ook mee mag nemen..
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je hem wel mee zou nemen.
Ik heb net even naar het weerbericht op de radio gehoord en er is veel regen voorspeld (of moet dat met een 't'?) voor de nacht van zaterdag op zondag dus dan lijkt het mij niet echt lekker om daar op het gras te gaan zitten.
1 keer in de zoveel tijd ballorig vind ik niet erg, maar elke week gaat me te ver, dus voor mij is dat iig geen optie.
Volgens mij kunnen we beter gewoon het weerbericht in de gaten houden en als er dan een mooi weekend aankomt hier een balletje opgooien en kijken wie er zin heeft om mee te gaan. Er zijn er vast altijd wel een paar die kunnen dan.
Oh, en mochten er mensen wel willen gaan, have fun!
of men kijkt of er animo is om morgen te gaan, dan is t weer nl wel droog en een temperatuurtje rond de 21 graden in de middagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je hem wel mee zou nemen.
Ik heb net even naar het weerbericht op de radio gehoord en er is veel regen voorspeld voor de nacht van zaterdag op zondag dus dan lijkt het mij niet echt lekker om daar op het gras te gaan zitten.
1 keer in de zoveel tijd ballorig vind ik niet erg, maar elke week gaat me te ver, dus voor mij is dat iig geen optie.
Volgens mij kunnen we beter gewoon het weerbericht in de gaten houden en als er dan een mooi weekend aankomt hier een balletje opgooien en kijken wie er zin heeft om mee te gaan. Er zijn er vast altijd wel een paar die kunnen dan.
Oh, en mochten er mensen wel willen gaan, have fun!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |