we zullen je nu wel sneller herkennenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:48 schreef TearSong het volgende:
Ik ben er waarsch. ook eventjes(en dit keer met Yara want ze kan dan niemand meer aansteken...ze ziet er alleen uit als een krentenbol
)
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:24 schreef Saffier het volgende:
[..]
![]()
Accu's zijn geladen, batterijen zoeken gaat...
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:27 schreef Saffier het volgende:
Oké..
Alvast een lijstje
Wie komen er?
zekersteweten!:
* Ireth
* Saffier
* Ynske
* Vicky
* m@x
onder voorbehoud:
* Paradijsvogeltje
* Noli.
wie nemen het grof geschut mee?:
* Ynske
* Saffier
* Noli.
*PdeHoog
Julianapark in Utrecht
Komende zondag 25 mei 2008! Vanaf een uurtje of 11 weer?
quote:Wie komen er?
zekersteweten!:
* Ireth
* Saffier
* Ynske
* Vicky
* m@x
* Sugar
onder voorbehoud:
* Paradijsvogeltje
* Noli.
* Ynske
* Saffier
* Noli.
* PdeHoog
* Sugar (als jullie tenminste gewoon een camera bedoelen, om mee te schieten?)![]()
Julianapark in Utrecht
Nee, een machinegeweerquote:
de nsplannerding zegt idd dat je bij utrecht gewoon moet overstappen dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:38 schreef Sugar het volgende:
Ja, de stoptrein is dat denk ik. Om bij Zuilen eruit te gaan, moet je toch via Utrecht geloof ik?
Dan zou ik de intercity kunnen nemen vanuit Eindhoven (en dus via Den Bosch), maar ik wil best afspreken dat ik de stoptrein neem en dat we daardoor samen wat kunnen, hoor!
quote:*beter idee heeft...
zekersteweten!:
* Ireth
* Saffier
* Ynske
* Vicky
* m@x
* Sugar
* Vivi
* LadyS
* Pinquit
* BE [ afbeelding ]
* TearSong
onder voorbehoud:
* Paradijsvogeltje
* Noli.
* LovelyLady
* Icicle
* Jambo
* Ynske
* Saffier
* Noli.
* PdeHoog
* Sugar
* LadyS
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:27 schreef Saffier het volgende:
Oké..
Alvast een lijstje
Wie komen er?
zekersteweten!:
* Ireth
* Saffier
* Ynske
onder voorbehoud:
* Paradijsvogeltje
* Noli.
* Ynske
* Saffier
* Noli.
*PdeHoog
Julianapark in Utrecht
Ik geloof het ook jaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:22 schreef Ynske het volgende:mijn cam is niet meer nodig
dr zijn gewoon te weinig kinderen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof het ook jaNou ja...wij doen de kids en de ouders doen ons. Actiefoto's van de fotografen is dan ook wel eens leuk, toch?
Duct-tape regeltquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het wordt gewoon voor me ingevuld
Beetje gedwongen komen
![]()
![]()
Missie heeftquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof het ook jaNou ja...wij doen de kids en de ouders doen ons. Actiefoto's van de fotografen is dan ook wel eens leuk, toch?
Kan Max niet gewoon 'los' mee? Zonder buggy dus? Dat doe ik al minstens een jaar zo met Noah als we met de trein gaan. Of is Max niet zo'n braafje als Noah en rent ie dan alle kanten op?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:47 schreef pinquit het volgende:
[..]
de nsplannerding zegt idd dat je bij utrecht gewoon moet overstappen dan.
ik denk er nog even over na, want ik denk eigenlijk dat het handiger is als k met de bus ga.![]()
hoe doe jij dat in de trein sugar, blijft storm gewoon in de buggy?
daar zat ik dus ook aan te denken jaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:40 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kan Max niet gewoon 'los' mee? Zonder buggy dus? Dat doe ik al minstens een jaar zo met Noah als we met de trein gaan. Of is Max niet zo'n braafje als Noah en rent ie dan alle kanten op?
Ik vind het een hoop gedoe schelen in elk geval.
Zondag vieren we Sven's verjaardagquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:25 schreef Lois het volgende:
Dat zou Eva wel cool vinden, verjaardagspicknick
jaaaaaa!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zondag vieren we Sven's verjaardagzal ik de locatie nog veranderen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
als spuuglokje niet komt, kom ik ook niet
en daar bedoelt ze mij niet meequote:
verdorie wat jammer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]![]()
Ik kan nietwant mijn neefje James viert 's middags zijn verjaardag.
ik heb een split personalityquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Zie ik het goed? 2 keer Vivi en Vicky in de lijst? :p
Bijna een privefotograaf per kindquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Update van het lijstje:
zekersteweten!:
* Saffier [ afbeelding ]
* Ynske [ afbeelding ]
* Pdehoog [ afbeelding ]
* LadyS [ afbeelding ]
* Sugar [ afbeelding ]
* Re [ afbeelding ]
* MissBliss [ afbeelding ]
* Ireth
* Vicky
* m@x
* Vivi
* Pinquit
* BE neemt camera wel mee, maar alleen om te spelen
* TearSong
* Troel
* Kersjes
Misschien:
* Paradijsvogeltje
* Noli. [ afbeelding ]
* LovelyLady
* Icicle [ afbeelding ]
* Jambo
* Yoni [ afbeelding ]
* Faja lobi
* Lois
quote:
Dat is zo. En toen had ik spijt. Maar jullie zaten toch in die ballentent.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:19 schreef TearSong het volgende:
Ach, voor vorige week zondag was de voorspelling ook niet al te goed en uiteindelijk was het echt lekker weer
daar ga ik iig dit keer niet meer mee heenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:23 schreef Kersjes het volgende:
Ah nee, straks moeten we alweer naar Ballorig omdat het te frisjes is in het park!
iid, ik ga er gewoon vanuit dat t weer zondag zonovergoten wordquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wacht geduldig tot zaterdagavond voor ik me druk ga maken
Inmiddels heeft menneer koorts en de eerste plekjes beginn zich te openbaren. geenmeet voor ons dus!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Hmm, ik wil wel, maar ik durf niet...
Een kindje bij eli in de groep op het kdv heeft waterpokken (zag ik afgelopen maandag, lopende krentenbol), dus er is een kans dat eli het heeft (ook al heeft hij nog nergens last van)...
Of ik moet alleen komen, zonder eli... Hmmzzzz...
Ik ging er vanuit dat je hem wel mee zou nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef lcicle het volgende:
Ik zie dat ik mijn (grof) geschut ook mee mag nemen..
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je hem wel mee zou nemen.
Ik heb net even naar het weerbericht op de radio gehoord en er is veel regen voorspeld (of moet dat met een 't'?) voor de nacht van zaterdag op zondag dus dan lijkt het mij niet echt lekker om daar op het gras te gaan zitten.
1 keer in de zoveel tijd ballorig vind ik niet erg, maar elke week gaat me te ver, dus voor mij is dat iig geen optie.
Volgens mij kunnen we beter gewoon het weerbericht in de gaten houden en als er dan een mooi weekend aankomt hier een balletje opgooien en kijken wie er zin heeft om mee te gaan. Er zijn er vast altijd wel een paar die kunnen dan.
Oh, en mochten er mensen wel willen gaan, have fun!
of men kijkt of er animo is om morgen te gaan, dan is t weer nl wel droog en een temperatuurtje rond de 21 graden in de middagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je hem wel mee zou nemen.
Ik heb net even naar het weerbericht op de radio gehoord en er is veel regen voorspeld voor de nacht van zaterdag op zondag dus dan lijkt het mij niet echt lekker om daar op het gras te gaan zitten.
1 keer in de zoveel tijd ballorig vind ik niet erg, maar elke week gaat me te ver, dus voor mij is dat iig geen optie.
Volgens mij kunnen we beter gewoon het weerbericht in de gaten houden en als er dan een mooi weekend aankomt hier een balletje opgooien en kijken wie er zin heeft om mee te gaan. Er zijn er vast altijd wel een paar die kunnen dan.
Oh, en mochten er mensen wel willen gaan, have fun!
jullie barbecue gaat dus ook niet door?! arme jarno!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:19 schreef Jarno het volgende:
Als het jullie om het parkzitten te doen is: 60% kans op neerslag, 20 graden en windkracht 5 zijn niet echt vooruitzichten om lekker buiten te zitten....
Ok. Ik kijk vanavond nog wel ff danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, volgens mij niet hoor. Ik heb alleen aangegeven dat het voor mij wrsch geen optie is, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet doorgaat.
Ik kan me voorstellen dat het met de wat oudere kindjes nog steeds best heel leuk kan zijn in de speeltuin enzo.
Nope. Beetje overkill, en ik moest ook nog een weekendje naar mijn schoonouders zien te plannen. Daar ga ik dus zo dadelijk naar toe.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:38 schreef LadyS het volgende:
kom je niet moonah?
quote:Dag van het Park 2008
Julianapark
Op deze dag zijn 3 groepen gevraagd om op te treden:
De Batenbouwers
Dweilorkest, afkomstig uit Nieuwegein
Popkoor Zuilen
Dit koor bestaat uit 45 zangers en zangeressen. Zij zingen pop in de breedste zin van het
woord, dus makkelijk herkenbare en meezingbare melodien. Onder de bezielende leiding van
Marijke van der Ouderaa hebben zij al bekendheid verworven.
Number Nine
Dit is een band, bestaande uit 5 enthousiaste muzikanten. Zij zingen zelfgeschreven nummers.
Het Comité Julianapark zal de activiteiten op de speelweide tegenover de speeltuin uitvoeren.
Zij zullen koffie, thee, limonade, koeken en snoep verkopen. Ook staat er een springkussen.
De Stichting Zuilen en Vecht zal de activiteiten in en rond het Antje Drijver Paviljoen uitvoeren.
Zij zullen koffie, thee, snoep,cup a soup en limonadesiroop verkopen. Tevens verzorgen zijn de
schminckstand voor de kinderen.
Het muzikale programma speelt zich af onder een tent die op de speelweide staat. Het
dweilorkest kan uiteraard ook rondlopen in en buiten de speeltuin. Het programma ziet er als
volgt uit:
13.30 – 13.50 uur De Batenbouwers
14.00 – 14.45 uur Popkoor Zuilen
14.50 – 15.10 uur De Batenbouwers
15.30 – 16.30 uur Number Nine
naaperquote:
jeetje wat een donkere lucht. Het ziet er hier ook behoorlijk donker uit en het waait aardig.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:13 schreef LadyS het volgende:
ik was net op het strand en het zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Ziet er veelbelovend uit voor morgen
Het is hier de hele dag overwegend zonnig geweest! Ben zelfs nog lichtelijk bijgekleurd tijdens de werkzaamheden in mijn tuin! Er stond wel een harde wind, maar het was echt heerlijk hoor! Suus heeft ook de hele dag buiten gebivakeerd in korte broek en T-Shirt!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:33 schreef Lois het volgende:
Het weer in Utrecht liet zich vandaag het beste omschrijven als bewolkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |