Vergeet ook Mona en Kelly niet!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:44 schreef muay-toy het volgende:
en dan mogen ze zich gaan voegen bij ruud van big brother in de hal van faam.
Jij kijkt geen streams of COS hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:40 schreef Ecila111 het volgende:
Gelukkig dat uit dit stoeipartijtje niet de winnaar van DGK rolt.
Jup Limp Bizkitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was dat de muziek van Mission Impossible ?
Neen, heb ik het mis?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij kijkt geen streams of COS hè?
Ik zit net aan een bavjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
leuke reclame van bavaria, life is life
Join the club.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:59 schreef RHCPeter het volgende:
Ok ik was voor Huub. Ik ben nu voor Jaap want voor de rest is iedereen een idioot
Tja, Jaap is iig niet agressief en maakt er de laatste tijd een leuke comische act vanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:59 schreef RHCPeter het volgende:
Ok ik was voor Huub. Ik ben nu voor Jaap want voor de rest is iedereen een idioot
Je hoeft niet te kijkenquote:
Vriendelijke coach tegen Brian: schop hem een rolstoel in!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:09 schreef JohnDope het volgende:
Wat een walgelijk mannetje die Huub, hij heeft zelfs niet eens respect voor zichzelf. Hij had gewoon die ring moeten stappen, veiliger dan dat kan het niet.
Dit gaat hem zeker weten stemmen kosten.
Ik vind dat hij wat te nadrukkelijk de camera's op zich probeert te krijgen met steeds wanhopiger lijkende acts.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, Jaap is iig niet agressief en maakt er de laatste tijd een leuke comische act van
Dat is natuurlijk gewoon een standaard pep-talk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:10 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vriendelijke coach tegen Brian: schop hem een rolstoel in!
Veiliger kan inderdaad niet
En terecht.. Kut Huubquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:10 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vriendelijke coach tegen Brian: schop hem een rolstoel in!
Veiliger kan inderdaad niet
Dat is gewoon normaal, je kan namelijk iemand knock out trappen door alleen op de bovenbenen te trappen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef Urquhart het volgende:
Ow ja die Hans de trainer: Op z'n benen, Brian, keihard op die benen Jemig, wat sneu om daar als volwassen vent je voldoening uit te halen.
Ja dat is normaal als hij moet vechten tegen een Mike Tyson, maar hij moet tegen Huub uit de Gouden Kooi. 1.65 lang en heeft op een blauwe maandag eens een uurtje getraind. Kom op zegquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal, je kan namelijk iemand knock out trappen door alleen op de benen te trappen.
En dan hoeft huub ook niet de laatste finale dagen met blauwe kijkers op tv te slijten.
Die Huub is zo gewelddadig, want als er geen regels waren geweest in de GK, dan had Huub Brian allang aangevallen en was Huub dan knock out gegaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja dat is normaal als hij moet vechten tegen een Mike Tyson, maar hij moet tegen Huub uit de Gouden Kooi. 1.65 lang en heeft op een blauwe maandag eens een uurtje getraind. Kom op zeg
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:10 schreef Lieve het volgende:
Wat geweldig van Huub!
En wat een vreselijke schande voor Hans Nijman en Brian en de rest van dat zooitje! Wat een ongelofelijke minne mannetjes zijn dat zeg.
Dat is toch geen sportlegende? Wat een superengerd. Die pakt oude omaatjes op straat nog.
Op zijn benen Brian, ram hem op zijn benen en meer van dat soort waanzinnig gebral. Sportman?????
Is dat sport??? Sportief??? Uit welk hol komen die dat die denken dat dat sportief is?
Ik vond het een schaamte voor de vechtsport. Duidelijk in de lijn van een vechter die iemand die op de grond ligt nog in zijn ( focking) gezicht natrapt.
Je moet je rotschamen om met dit individu geassocieerd te worden. Hij heeft al vaker lesgegeven aan loser Brian over hoe je onschuldige buitenstaanders als Huub PAKT.
Een sportman vecht IN de ring en met een waardige tegenstander. NOOIT ONEERLIJK EN NOOIT ONEERVOL! Dat...... is een lesje die Hans Nijman nog moet leren?
Ik schaam me voor Nederland. Ben zelf getrouwd met iemand die de vechtsport beoefend ( een iets andere vechtsport). Nooit heb ik ook maar 1 moment hoeven twijfelen aan zijn eervolle wijze. het is juist een eerlijk, kalm en beheerst persoon. Omdat hij zich nooit zou verlagen binnen een gevecht buiten de tegenstanders van zijn niveau.
Ongehoord was dit! Echt ongehoord!
Chapeau Huub!
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:18 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Raak je bij het kijken naar Lingo ook altijd zo opgefokt?
Bovendien ging het om sparren, wat volgens mij nog altijd voor een trainingspartijtje staat, het lijkt me ook niet echt normaal dat je je daar als een holbewoner moed voor in staat te schreeuwen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja dat is normaal als hij moet vechten tegen een Mike Tyson, maar hij moet tegen Huub uit de Gouden Kooi. 1.65 lang en heeft op een blauwe maandag eens een uurtje getraind. Kom op zeg
Huub had zelf gezegd dat hij liever dood ging, dan dat hij zich door Brian liet afbluffen in de ring.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ongeacht mijn bedenkingen tegen dat kleine manneke met die hele grote muil, vind ik dit het enige juiste actie, er niet op in gaan, al is het op het laatste moment. De "Brian-side" lijkt wel een horde hyena's die niets liever willen als het kadaver verscheuren en rauw vlees willen eten.
Ook dat. De instelling van die horde had niks te maken met een partijtje sparrenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:20 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Bovendien ging het om sparren, wat volgens mij nog altijd voor een trainingspartijtje staat, het lijkt me ook niet echt normaal dat je je daar als een holbewoner moed voor in staat te schreeuwen.
Brian is ongetwijfeld nu nog populairder geworden bij mensen die kicken op geweld en die woedend zijn dat het hen ontnomen is dat Huub legaal het ziekenhuis in gemept zou worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Huub had zelf gezegd dat hij liever dood ging, dan dat hij zich door Brian liet afbluffen in de ring.
Als Huub die ring was ingegaan en vervolgens zijn best had gedaan en vervolgens was neer gestompt, dan was zijn populariteit erg gestegen.
Maar nu is Huub erg laf gebleken en is Brian weer populairder.
Tuurlijk wel man, spektakel, ze hebben een jaar lang zichzelf moeten in houden, nu hadden ze de kans om elkaars kop er bij wijze van spreken af te slaan (zonder dat het die schijnboetes oplevert).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:20 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Bovendien ging het om sparren, wat volgens mij nog altijd voor een trainingspartijtje staat, het lijkt me ook niet echt normaal dat je je daar als een holbewoner moed voor in staat te schreeuwen.
Je kan zeggen wat je wilt, maar Brian heeft wel zijn hart op de juiste plaats, dat heeft huub niet, die jongen gaat echt over lijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:24 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian is ongetwijfeld nu nog populairder geworden bij mensen die kicken op geweld en die woedend zijn dat het hen ontnomen is dat Huub legaal het ziekenhuis in gemept zou worden.
Ik denk dat de mensen die niet van geweld houden dolblij zijn dat dat gevecht niet is doorgegaan.
Huub heeft geen adresgegevens van familieleden van deelnemers over de streams gegooid, of was dat juist een teken dat Brian zijn hart op de juiste plaats had en wilde dat iedereen lieve kaartjes naar Cora zou sturen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar Brian heeft wel zijn hart op de juiste plaats, dat heeft huub niet, die jongen gaat echt over lijken.
Dat is jouw visie die ik niet deel. Hij was bij voorbaat kansloos en had zich alleen maar bont en blauw kunnen laten slaan/schoppen en wellicht de ring uit gedragen moeten worden als "het slappelingetje van de kooi", dat was dan dubbel verlies.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Huub had zelf gezegd dat hij liever dood ging, dan dat hij zich door Brian liet afbluffen in de ring.
Als Huub die ring was ingegaan en vervolgens zijn best had gedaan en vervolgens was neer gestompt, dan was zijn populariteit erg gestegen. (het is logisch dat Huub verliest, want Brian is getraind)
Maar nu is Huub erg laf gebleken en is Brian weer populairder.
Ik heb dat niet echt gevolgd maar volgens mij liep die Cora de zaak te naaien. Van die Cora hoor je trouwens ook niks meer, die Jaap zal er wel klaar mee wezen ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:30 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub heeft geen adresgegevens van familieleden van deelnemers over de streams gegooid, of was dat juist een teken dat Brian zijn hart op de juiste plaats had en wilde dat iedereen lieve kaartjes naar Cora zou sturen?
Ook als je ongetrained bent kan je heus wel iets proberen. Zeker als je zo'n groot smoelwerk hebt als huub die altijd met geweld dreigt in die GK en hij zei ook dat hij liever dood ging dan dat hij zich door Brian liet afbluffen in de ring.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is jouw visie die ik niet deel. Hij was bij voorbaat kansloos en had zich alleen maar bont en blauw kunnen laten slaan/schoppen en wellicht de ring uit gedragen moeten worden als "het slappelingetje van de kooi", dat was dan dubbel verlies.
Waarmee je meteen maar weer aangeeft dat je maar wat onzin uitkraamt en van niets weet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb dat niet echt gevolgd maar volgens mij liep die Cora de zaak te naaien. Van die Cora hoor je trouwens ook niks meer, die Jaap zal er wel klaar mee wezen ook.
Ik ga het nog wel een keertje uitzoeken jochie. Brian doet dat niet voor niks, want hij stond altijd wel op goede voet met Jaap.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:35 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Waarmee je meteen maar weer aangeeft dat je maar wat onzin uitkraamt en van niets weet.
Cora was vandaag nog op bezoek
Brian staat met niemand op goede voet, behalve met degenen die hij in het spel kan gebruiken. Zodra er geen voordeel meer te behalen is bestaan ze niet meer. Hij was close met Jaap op de momenten dat Jaap iemand immuun mocht maken en op het moment dat Jaap de punten voor de halve finale mocht verdelen, verder bestond Jaap niet voor hem. Natasia was zijn grote vriendin in de kooi, maar sinds haar vertrek heeft hij het nooit meer over haar gehad.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel een keertje uitzoeken jochie. Brian doet dat niet voor niks, want hij stond altijd wel op goede voet met Jaap.
En ik ben ook niet zo'n kansloos figuur die streams kijkt, dus ik weet niet wat er vandaag allemaal was.
Hebben er wel meer hoor. Hier in mijn omgeving zijn ook een paar mensen die enkel naar de tv-uitzendingen kijken, en heel toevallig zijn dat ook de enige mensen waarvan ik weet dat ze positief over Brian zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:43 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian staat met niemand op goede voet, behalve met degenen die hij in het spel kan gebruiken. Zodra er geen voordeel meer te behalen is bestaan ze niet meer. Hij was close met Jaap op de momenten dat Jaap iemand immuun mocht maken en op het moment dat Jaap de punten voor de halve finale mocht verdelen, verder bestond Jaap niet voor hem. Natasia was zijn grote vriendin in de kooi, maar sinds haar vertrek heeft hij het nooit meer over haar gehad.
Maar ja, jij bent niet zo'n kansloos figuur die streams kijkt, dus wat jij niet hebt gezien op tv is niet gebeurd.
Hoezo kansloos als je streams kijktquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel een keertje uitzoeken jochie. Brian doet dat niet voor niks, want hij stond altijd wel op goede voet met Jaap.
En ik ben ook niet zo'n kansloos figuur die streams kijkt, dus ik weet niet wat er vandaag allemaal was.
Onzin, wel als je dag en nacht kijkt. Het is juist kansloos om alles wat in de uitzending gebeurd als zoete koek te slikken, en niet verder te kijken dan je neus lang is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:47 schreef JohnDope het volgende:
Met alle respect; mensen die naar de streams kijken hebben een gaatje gat in hun hoofd.
Ik dacht al, waarom tocht het hier zo, de deuren zijn dicht.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:47 schreef JohnDope het volgende:
Met alle respect; mensen die naar de streams kijken hebben een gaatje gat in hun hoofd.
Mijn man is een sportman die een vechtsport beoefend. Dit is echt totaal ongehoord! Een grote schande! Die Hans Nijman is echt geen knip voor zijn neus waard dat hij dit soort schaamtevol gedrag overbrengt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:24 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian is ongetwijfeld nu nog populairder geworden bij mensen die kicken op geweld en die woedend zijn dat het hen ontnomen is dat Huub legaal het ziekenhuis in gemept zou worden.
Ik denk dat de mensen die niet van geweld houden dolblij zijn dat dat gevecht niet is doorgegaan.
Dat Huub als de slechterik in het spel is gezet en die rol ook naar hartelust gespeeld heeft, zul je mij niet horen ontkennen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:45 schreef JohnDope het volgende:
Wat jij wilt....
We zullen na de finale wel zien wie de slechterik is, want je weet zelf: de slechteriken in een soapserie leggen het altijd op het einde af.
Zo is datquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Onzin, wel als je dag en nacht kijkt. Het is juist kansloos om alles wat in de uitzending gebeurd als zoete koek te slikken, en niet verder te kijken dan je neus lang is.
Klopt, ik ken ook een paar mensen die zo op Brainlees en Amandel zouden stemmen ( en dat hoogst waarschijnlijk ook doen, met overgave) Van die tv kijkers. Die de Flens de Mol story voor zoete koek slikken!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hebben er wel meer hoor. Hier in mijn omgeving zijn ook een paar mensen die enkel naar de tv-uitzendingen kijken, en heel toevallig zijn dat ook de enige mensen waarvan ik weet dat ze positief over Brian zijn
Yuri lag in het ziekenhuis met een zware hersenschudding.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man, spektakel, ze hebben een jaar lang zichzelf moeten in houden, nu hadden ze de kans om elkaars kop er bij wijze van spreken af te slaan (zonder dat het die schijnboetes oplevert).
De ring is de veiligste plaats om te vechten, daar kan helemaal niks gebeuren, je kan hooguit wat kneuzingen of blauwe plekken oplopen maar meer niet. Gewoon wat ijs er op en klaar.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:14 schreef fathank het volgende:
Brian die tof doet met z'n kickbox "ervaring". Een beetje mensen die op de grond liggen in hun gezicht trappen, en vervolgens bij thuiskomst de overwinning claimen terwijl het een no-contest was. Echt een sportman, en die Hans Nijman erbij
Het zit nogal dwars, arme Huubquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:04 schreef Ole het volgende:
tjeemig , wat veel posts zeg voor een uitzendingtopic
Ik weet niet of Yuri echt in het ziekenhuis lag of dat dat overdreven is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Yuri lag in het ziekenhuis met een zware hersenschudding.
sorry, volgens mij valt dat ook onder "ernstig gewond".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |