Vergeet ook Mona en Kelly niet!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:44 schreef muay-toy het volgende:
en dan mogen ze zich gaan voegen bij ruud van big brother in de hal van faam.
Jij kijkt geen streams of COS hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:40 schreef Ecila111 het volgende:
Gelukkig dat uit dit stoeipartijtje niet de winnaar van DGK rolt.
Jup Limp Bizkitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was dat de muziek van Mission Impossible ?
Neen, heb ik het mis?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij kijkt geen streams of COS hè?
Ik zit net aan een bavjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
leuke reclame van bavaria, life is life
Join the club.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:59 schreef RHCPeter het volgende:
Ok ik was voor Huub. Ik ben nu voor Jaap want voor de rest is iedereen een idioot
Tja, Jaap is iig niet agressief en maakt er de laatste tijd een leuke comische act vanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:59 schreef RHCPeter het volgende:
Ok ik was voor Huub. Ik ben nu voor Jaap want voor de rest is iedereen een idioot
Je hoeft niet te kijkenquote:
Vriendelijke coach tegen Brian: schop hem een rolstoel in!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:09 schreef JohnDope het volgende:
Wat een walgelijk mannetje die Huub, hij heeft zelfs niet eens respect voor zichzelf. Hij had gewoon die ring moeten stappen, veiliger dan dat kan het niet.
Dit gaat hem zeker weten stemmen kosten.
Ik vind dat hij wat te nadrukkelijk de camera's op zich probeert te krijgen met steeds wanhopiger lijkende acts.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, Jaap is iig niet agressief en maakt er de laatste tijd een leuke comische act van
Dat is natuurlijk gewoon een standaard pep-talk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:10 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vriendelijke coach tegen Brian: schop hem een rolstoel in!
Veiliger kan inderdaad niet
En terecht.. Kut Huubquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:10 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vriendelijke coach tegen Brian: schop hem een rolstoel in!
Veiliger kan inderdaad niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |