abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2008 @ 01:16:12 #126
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_58794203
Edit: word professioneel grappenmaker. Echt. Je bent hilarisch.

[ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2008 01:21:48 ]
Bladiebla...
pi_58794253
Ah zo bedoel je. Dat zal zich moeten wijzen, maar deze week komt ze in elk geval niet, dus het ontgiften zal haar volledig ontgaan.
  woensdag 21 mei 2008 @ 01:39:49 #128
92409 Twinky
Little star.
pi_58794342
hey Hoop, goedzo
Goed ook dat je (rationeel) jezelf (emotioneel) tegen kon staan! Echt heel erg goed!

Wat je hier ook van kunt leren is hoe groot de verleiding van één blik bier is... Wat een grote valkuil het kan zijn...
Succes ermee, je kunt het
pi_58794601
Ik wil jouw afkickproces graag volgen. Goed dat je hier je ervaringen beschrijft. Is weer eens wat anders dan die semi-opscheptopics wie het meest gezopen heeft

Dus: Sterkte!!!
#geen
  woensdag 21 mei 2008 @ 02:57:00 #130
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_58794610
- -

[ Bericht 37% gewijzigd door Re op 21-05-2008 08:31:17 ]
Kill the fish.
  woensdag 21 mei 2008 @ 03:13:51 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_58794643
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 02:57 schreef SuperShark het volgende:
Lul.

[ Bericht 27% gewijzigd door Re op 21-05-2008 08:31:35 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_58794648
supportpost.
pi_58794724
Kleine log update dan maar omdat ik toch niet kan slapen.

Voel me redelijk rustig op het moment, maar heb ijskoude voeten en afentoe lijkt het net alsof mijn benen slapen zonder de tintelingen, maar wel dat gevoelloze wat je dan hebt. Ik heb het wel redelijk lastig nu, niet omdat ik perse wil drinken, maar ben neerslachtig. Denk dat ik dadelijk een cappuciono maak of wat chocolade ga eten. Hopelijk helpt dat een beetje. Al met al gaat het niet slecht moet ik zeggen. Voel me in elk geval niet overdreven kut en zelfs dat lompe grapje van shark doet me niet naar een glas bier smeken.
pi_58794726
Dan neem je een lekkere warme chocomel en dan ga je onder een hete douche en dan probeer je alsnog wat te gaan slapen. (Wat ik nu ook ga doen. )
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58794734
Is een optie, maar ben al een oventosti aan het regelen Als ik daar niet vrolijk van raak dan weet ik het ook niet meer. Slaap lekker trouwens.
pi_58794737
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 04:33 schreef Hoop het volgende:
Is een optie, maar ben al een oventosti aan het regelen Als ik daar niet vrolijk van raak dan weet ik het ook niet meer. Slaap lekker trouwens.
Tosti's zijn tof! (Mits veeeel kaas! )
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_58794740
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 04:37 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Tosti's zijn tof! (Mits veeeel kaas! )
Mits je geen kaas lust

Ik ga dus voor een tosti ham/ananas oftewel een tosti Hawaï.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  woensdag 21 mei 2008 @ 04:58:29 #138
29641 Paddo80
. . . . . . . . . . . . . . .
pi_58794750
tvp
  Boks-Chick woensdag 21 mei 2008 @ 06:23:38 #139
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58794797
klinkt allemaal nog steeds heel goed, Hoop!
heel aangrijpend om het allemaal mee te lezen. Je doet het goed!
Je spreekt alsof het allemaal nog wel meevalt, en wellicht is dat ook echt zo, maar het lijkt me heel moeilijk voor je!

En mocht je het op een moment echt fucking moeilijk krijgen, gooi alle frustraties enz maar lekker hier neer, vloek de tent rond hier weet ik het. Alles wat helpt
lolwut
pi_58794850
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 03:17 schreef Waas het volgende:
supportpost.
pi_58795367
Wegens slaapgebrek en verveling nog maar een kleine update.

Ik ben nu echt pissig op alles om me heen. Eigenlijk moet ik naar de drogist voor wat kleinood, maar ik durf niet te gaan. Volgens mij als de eerste beste medewerker daar goedeeeemorgen tegen me zegt sleur ik d'r over de balie. Ik heb net hier in huis maar alles gedaan, maar nu heb ik dus niets anders te doen dan ER te kijken. Omdat ik toch niet in slaap kom heb ik net een glas cola gepakt. Even wat cafeine door de aderen jagen. De verleiding is nu ook aanwezig. Als ik nu dat blik van afgelopen nachtt nog had denk ik dat ie eraan ging. Gewoon omdat ik daarna in slaap zou vallen. Maar gelukkig heb ik dat blik niet. Het gevoel van euforie van gisteren is op dit moment in elk geval nergens te bekennen. Ik gok dat het vanaf hier pijn gaat doen. Maar vast niet zoveel pijn als achter 2 of 10 jaar te horen krijgen dat mijn lever stuk is en ik een nieuwe moet. Ik ben op dit moment ook vrij vergeetachtig. Veel van de zinnen die je nu leest hier heb ik opnieuw moeten tikken omdat ik tijdens het schrijven vergat hoe de zin ging. Iets dat ik gisteren niet had. Dus dat zal ook wel aan de vermoeidheid liggen.

Gisteren wel redelijk goed gegeten nog. Eerst een kebab, maar die smaakte niet zo. Vannacht nog 2 ouderwetse bruine boterhammen met kaas. Het aantal glazen water, bouillon en seven-up ben ik kwijt, maar het waren er veel. Ik moet verder minder vaak naar de wc als gisteren wat wel zo prettig is. Mijn lippen zijn nog steeds droog.

Deze hak-op-tak update moest ik even kwijt.
Schrijven lucht echt op, even je eigen gevoelens letterlijk uitschrijven en zien helpt. Wellicht zou ik nu iemand die goedemorgen tegen me zegt toch laten leven.

Goedemorgen allen... terugwensen is op eigen eigen risico
pi_58795391
Ik durf het aan: Goedemorgen
Je bent er nog steeds en je bent óók nog steeds nuchter! Dat is goed!
En dat je nu erg chagrijnig bent, kan ik me wel voorstellen....

Kan je misschien ook boodschappen laten bezorgen? Wat eten en drinken en peuken? Bij bestellen is het vast makkelijker om je in te houden en geen alcohol er bij te bestellen? Of woon je ergens waar Albert.nl niet bezorgt?
pi_58795459
Appie bezorgt hier helaas niet. Maar de dingen die ik nodig heb zijn ook meer drogisterij werk eigenlijk. Op de sigaretten na. Ik heb nog steeds een ietsiepietsiebeetje gruis. Dus het is wel ok. De laatste 24 uur in elk geval veel minder gerookt dan normaal. Misschien dat ik straks toch even gewoon hier op de hoek sigaretten haal, maar niet voor ik geslapen heb. Ik ben er nu toch al achter dat drank niet te ontwijken is. Dus kan mezelf maar beter gewoon meteen aanleren het gewoon niet te kopen. Zou me ook rot schamen als ik hier straks moet tikken: ehhh ja ik heb er toch eentje...' Of ik pak gewoon gepast geld en laat de pinpas hier de eerste keer. Van de andere kant, ik speel nog steeds met de gedachte om dat roken ook maar meteen af te schaffen. Maar dat weet ik nog niet.
  woensdag 21 mei 2008 @ 08:36:45 #144
81237 releaze
best of both worlds
pi_58795491
goeiemorgen!

Ik vraag me af, maar jij kan dat het beste inschatten, of het vandaag verstandig is om binnen te blijven. Ik begrijp heel goed dat het erg moeilijk is om naar buiten te gaan op dit moment, maar misschien een rondje door een park bij jou in de buurt... Het is mooi weer buiten, en van zonneschijn krijgen veel mensen energie. Neem een stripboek mee ofzo, niet al te moeilijke kost omdat je daar nu toch last van hebt. Kijk of er buiten nog dingen zijn die jou stimuleren te stoppen, of er minder aan te denken, of wat dan ook

Tis maar een gedachte, je moet het natuurlijk zelf helemaal weten!

Ik wens je veel succes vandaag!!!
  woensdag 21 mei 2008 @ 08:38:55 #145
8372 Bastard
Persona non grata
pi_58795512
Ik hoop zo erg voor je dat het gaat lukken!!! Hou vol man. ik weet dat het niet makkelijk is het is een verslaving en een gewenning die je moet doorbreken. Zorg svp wel dat je rookwaar hebt, stoppen met 2 dingen tegelijk moet je niet van jezelf verlangen, je zou alleen nog maar depressiever kunnen worden als je het dan niet lukt.

Probeer aan dingen te denken die je allemaal nog nuchter wil gaan beleven!
The truth was in here.
pi_58795535
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 08:34 schreef Hoop het volgende:
Appie bezorgt hier helaas niet. Maar de dingen die ik nodig heb zijn ook meer drogisterij werk eigenlijk. Op de sigaretten na. Ik heb nog steeds een ietsiepietsiebeetje gruis. Dus het is wel ok. De laatste 24 uur in elk geval veel minder gerookt dan normaal. Misschien dat ik straks toch even gewoon hier op de hoek sigaretten haal, maar niet voor ik geslapen heb. Ik ben er nu toch al achter dat drank niet te ontwijken is. Dus kan mezelf maar beter gewoon meteen aanleren het gewoon niet te kopen. Zou me ook rot schamen als ik hier straks moet tikken: ehhh ja ik heb er toch eentje...' Of ik pak gewoon gepast geld en laat de pinpas hier de eerste keer. Van de andere kant, ik speel nog steeds met de gedachte om dat roken ook maar meteen af te schaffen. Maar dat weet ik nog niet.
Ik weet van mezelf dat stoppen met 2 dingen tegelijk niet echt werkt.
Om nu ook te stoppen met roken lijkt me wel erg belastend voor jezelf! Dat kan je beter een keer doen als alles 'normaal' is en je lekker in je vel zit imo. Stoppen met alcohol is niet niks! Daar ben je echt al je energie al wel aan kwijt hoor
pi_58795547
Dank je releaze, maar ik ben vandaag al 2 keer gaan wandelen en nu ben ik zo moe dat het me niet goed lijkt om aan het verkeer deel te nemen. Ook niet als voetganger. Maar ik ben vannacht al een keer even gaan wandelen omdat ik iets moest overdenken en vanochtend rond 6 uur ben ik ook al kwartiertje gaan wandelen. Nu wil ik gewoon echt het liefste slapen, maar het lukt nog niet.
pi_58795566
@freecell + bastard

Vooruit, ik blijf roken. Maar als ik longkanker krijg is het jullie schuld
  woensdag 21 mei 2008 @ 08:54:47 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58795726
Als je toch naar de drogist gaat, neem dan ook labello mee, voor je lippen.

En ik zou idd iig ook een pakje shag halen, als je dan de neiging tot iets hebt, kan je dat doen.
Hoewel superongezond (ex-roker hier ) lijkt me dat toch beter dan evt. weer naar de drank grijpen.
Dat stoppen met roken komt later wel een keertje.
pi_58796244
Ik ben ook ex-roker, dus ook absoluut geen voorstander, maar er zijn gewoon momenten dat het niet het moment is om te stoppen.

Hoop: ik hoop dat je nog even kan slapen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')