Wegens slaapgebrek en verveling nog maar een kleine update.
Ik ben nu echt pissig op alles om me heen. Eigenlijk moet ik naar de drogist voor wat kleinood, maar ik durf niet te gaan. Volgens mij als de eerste beste medewerker daar goedeeeemorgen tegen me zegt sleur ik d'r over de balie. Ik heb net hier in huis maar alles gedaan, maar nu heb ik dus niets anders te doen dan ER te kijken. Omdat ik toch niet in slaap kom heb ik net een glas cola gepakt. Even wat cafeine door de aderen jagen. De verleiding is nu ook aanwezig. Als ik nu dat blik van afgelopen nachtt nog had denk ik dat ie eraan ging. Gewoon omdat ik daarna in slaap zou vallen. Maar gelukkig heb ik dat blik niet. Het gevoel van euforie van gisteren is op dit moment in elk geval nergens te bekennen. Ik gok dat het vanaf hier pijn gaat doen. Maar vast niet zoveel pijn als achter 2 of 10 jaar te horen krijgen dat mijn lever stuk is en ik een nieuwe moet. Ik ben op dit moment ook vrij vergeetachtig. Veel van de zinnen die je nu leest hier heb ik opnieuw moeten tikken omdat ik tijdens het schrijven vergat hoe de zin ging. Iets dat ik gisteren niet had. Dus dat zal ook wel aan de vermoeidheid liggen.
Gisteren wel redelijk goed gegeten nog. Eerst een kebab, maar die smaakte niet zo. Vannacht nog 2 ouderwetse bruine boterhammen met kaas. Het aantal glazen water, bouillon en seven-up ben ik kwijt, maar het waren er veel. Ik moet verder minder vaak naar de wc als gisteren wat wel zo prettig is. Mijn lippen zijn nog steeds droog.
Deze hak-op-tak update moest ik even kwijt.
Schrijven lucht echt op, even je eigen gevoelens letterlijk uitschrijven en zien helpt. Wellicht zou ik nu iemand die goedemorgen tegen me zegt toch laten leven.
Goedemorgen allen... terugwensen is op eigen eigen risico