Bagger is idd bagger momenteel.quote:Op dinsdag 20 mei 200806:41 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen [afbeelding].
[..]
Hier is de hele header in de baggerlayout verdwenen...
Headers zijn weg, dus dan is het direct ruk. Gelukkig heeft textonly geen headersquote:Op dinsdag 20 mei 200808:11 schreef BrandX het volgende:
tis inderdaad bagger met bagger [afbeelding]
Maar zonder headers wordt t_o geen rukquote:Op dinsdag 20 mei 200808:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Headers zijn weg, dus dan is het direct ruk. Gelukkig heeft textonly geen headers [afbeelding]
ik zat ook in die richtingquote:Op dinsdag 20 mei 200808:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
101 posts gister, best aardig [afbeelding]
Regen is toch lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 200809:47 schreef indahnesia.com het volgende:
oi, regen .... en het droge seizoen was begonnen [afbeelding]
jawel hoor.. maar het was niet veel dus is het nu lekker benauwd... nog benauwder als normaal zeg maar. Dus dat is niet echt fijnquote:
ja, dat viel me ook op. Vanuit hier kan ik het wel verklaren, het is Waisak, maar in Nederland is het toch een gewone werkdag, niet?quote:Op dinsdag 20 mei 200810:40 schreef OA het volgende:
Wat een intense rust hier...
Hmm mjaquote:Op dinsdag 20 mei 200810:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel hoor.. maar het was niet veel dus is het nu lekker benauwd... nog benauwder als normaal zeg maar. Dus dat is niet echt fijn [afbeelding]
Sorry, ik post niet zo veel meer tegenwoordig. Geen zin in ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:40 schreef OA het volgende:
Wat een intense rust hier...
Nope, maar ach.. het is al vier uur dus het koelt langzaam af nu.. zo maar even boodschappen doen.. in een supermarkt met aircoquote:Op dinsdag 20 mei 200811:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm mja [afbeelding]. Doe je natuurlijk ook helaas niets tegen [afbeelding]
Wtfquote:Op dinsdag 20 mei 200810:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
http://www.nu.nl/news/157(...)met_prijsvragen.html
Geniaal gewoon [afbeelding]
Dat is dan wel weer lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 200811:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nope, maar ach.. het is al vier uur dus het koelt langzaam af nu.. zo maar even boodschappen doen.. in een supermarkt met airco [afbeelding]
Geen tijd voor vandaag...quote:
SpamzOArquote:
Jajajajajaja, ik ben er alquote:
Ja, gisteravond. Overdag heb ik ook niet zoveel gepost hoor.quote:
Dan heb je gisteravond wel erg veel gespamdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, gisteravond. Overdag heb ik ook niet zoveel gepost hoor.
*vraagt spamban aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:32 schreef MPG het volgende:
kwartet
BANAANVRAAG!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je gisteravond wel erg veel gespamd
Welnee. Ze was vroeg naar bed.quote:OAdin de hort op ofzo?
En jij dook er niet bijquote:
Niet om half 10 al....quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:56 schreef remlof het volgende:
Pheno, banaanvraag, 48 uur.
Whehequote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:33 schreef remlof het volgende:
MPG, aanzetten tot een banaanvraag, permban cq. prullenbak.
quote:
*fapfapfap*quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:06 schreef Pheno het volgende:
Je reinste spampr0n
Jij hebt muckquote:
Ik heb de R&P-SC nog een keer aan het krassen gekregen met zo'n geintje... die vonden de ban toen echt niet kunnenquote:
Nogal, veel te korte berichten, vroeger, toen fok nog een normale template had....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Nepspammers
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de R&P-SC nog een keer aan het krassen gekregen met zo'n geintje... die vonden de ban toen echt niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |