sowiesoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik leef met de studenten mee(een beetje) maar met van die sneue acties als websites opzetten is echt nog nóóit iets bereikt
Studenten: 'busstakingen moeten stoppen'
Dat is het hele punt van staken. Er zijn nu mensen die geraakt worden, dus ligt er meer druk bij de werkgevers om dat te voorkomenquote:"Het moment is ook niet echt slim gekozen nu er eindexamens zijn. Een buschauffeur heeft een verantwoordelijke baan, want veel mensen zijn er afhankelijk van. Er moet dus toch beter nagedacht worden over stakingen."
nou daar is je cadeautjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die wil ik wel altijd nog een keertje halengewoon om de blik op zn gezicht te zien
![]()
quote:Een groepje studenten uit Friesland vind het onaanvaardbaar dat de buschauffeurs in het streekvervoer vandaag opnieuw staken, met name nu er examens zijn.
Neuh, ik hou me afzijdig vandaagquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij zijn Nem en Etc nu een hele zooi vuige cadeautips aan het intikken
Die ga ik toch niet halen maar ben wel benieuwd waar ze mee aankomen
Juist!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sowieso
[..]
Dat is het hele punt van staken. Er zijn nu mensen die geraakt worden, dus ligt er meer druk bij de werkgevers om dat te voorkomen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:50 schreef MaJo het volgende:Heb zowat het klokje rond geslapen
Was zo moe
Net stond mijn vader naast mijn bed heel boos omdat ik nog sliep
Oren uitspuiten is echt geweldig, ik moet het twee keer per jaarVraag vooral ook of je mag zien wat eruit komt, vind ik altijd heel tof
![]()
Als je het niet vraagt flikkeren ze het gewoon weg
En voel je je nu ook beter?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:50 schreef MaJo het volgende:Heb zowat het klokje rond geslapen
Was zo moe
Net stond mijn vader naast mijn bed heel boos omdat ik nog sliep
Ik heb één keer gekeken en dat doe ik niet gauw nog een keerquote:Oren uitspuiten is echt geweldig, ik moet het twee keer per jaarVraag vooral ook of je mag zien wat eruit komt, vind ik altijd heel tof
![]()
Nee man, dat is juist het mooistequote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is mij 1x gevraagd of ik iets wilde zien dat was verwijderd. heb vriendelijk bedankt
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:50 schreef MaJo het volgende:
Oren uitspuiten is echt geweldig, ik moet het twee keer per jaarVraag vooral ook of je mag zien wat eruit komt, vind ik altijd heel tof
![]()
Mijn maag voelt nog wat weeïg maar het echt heel misselijke is weg gelukkigquote:
quote:Ik heb één keer gekeken en dat doe ik niet gauw nog een keer
Komt er echt zoveel troep uit dan? Brokken ofzo? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee man, dat is juist het mooisteBen altijd benieuwd wat mijn oren nu weer hebben weten te produceren
![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:Ben ik dan echt de enige die dat helemaal geweldig vindt?
![]()
je moet het sowieso niet aan mij vragen, ik vind medische programma's op tv al verschrikkelijk, word er misselijk vanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn maag voelt nog wat weeïg maar het echt heel misselijke is weg gelukkig
[..]Ben ik dan echt de enige die dat helemaal geweldig vindt?
![]()
Het ziet eruit als een tipje van de sigaret, zo'n stuk wat je eraf 'tipt' als je rookt zeg maar. Dus langwerpig en dan met allemaal oorsmerenkleuren, variërend van geel tot roodquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Komt er echt zoveel troep uit dan? Brokken ofzo? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Haha same here, maar als het gaat om pus en korsten enzo dan ben ik altijd wel in voor een paar vette anecdotesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je moet het sowieso niet aan mij vragen, ik vind medische programma's op tv al verschrikkelijk, word er misselijk vanzelfde geldt voor gesprekken over medische dingen
Ben benieuwd wat ik dan in 22 jaar heb opgespaard.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een tipje van de sigaret, zo'n stuk wat je eraf 'tipt' als je rookt zeg maar. Dus langwerpig en dan met allemaal oorsmerenkleuren, variërend van geel tot roodHet mooiste is het natuurlijk als ie langer is
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha same here, maar als het gaat om pus en korsten enzo dan ben ik altijd wel in voor een paar vette anecdotes![]()
Niet iedereen heeft er evenveel last vanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ik dan in 22 jaar heb opgespaard.
en dan wordt mijn taalgebruik in het vorige topic ranzig genoemdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha same here, maar als het gaat om pus en korsten enzo dan ben ik altijd wel in voor een paar vette anecdotes![]()
niemandquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:54 schreef Etcetera het volgende:
kan iemand mij ff kort uitleggen wat een Academisch Debat precies is? ik heb wel een vermoeden maar het wordt niet met zoveel woorden uitgelegd in het boek
Oh pusverhalen? Wacht ff!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er mis met een paar goede pusverhalen zou op z'n tijd?![]()
ik verzin wel watquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:18 schreef Soempie het volgende:
Gaat de laatste tijd weer lekker met Fok!![]()
@ Etcie. Geen idee waar het over gaat.
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
Pus in je laarzen!
Whehe ik weet helemaal geen pusverhalenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:42 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader wacht op de verhalen van Nem![]()
Let wel op dat het mogelijk is dat het Nederlands elftal dan moet voetballen he....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:45 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, voor de barbeque-meet, wat vinden jullie van zondag 22 juni? De weken ervoor komen mij en/of mijn vrouw niet zo goed uit
Tsja, dan trekken we toch een extra kratje bier tevoorschijn?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Let wel op dat het mogelijk is dat het Nederlands elftal dan moet voetballen he....
22/06 20:45 KF Winnaar Groep D - Runner-up Groep C Vienna
NL zit in groep C
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:45 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, voor de barbeque-meet, wat vinden jullie van zondag 22 juni? De weken ervoor komen mij en/of mijn vrouw niet zo goed uit
Leuk toch? BBQ-en op het grasveld en feestvieren met de buurtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Let wel op dat het mogelijk is dat het Nederlands elftal dan moet voetballen he....
22/06 20:45 KF Winnaar Groep D - Runner-up Groep C Vienna
NL zit in groep C
quote:
misschienquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:45 schreef iamredleader het volgende:
Weet je trouwens al iets van de kerel uit Den Haag?quote:
Dat wordt een behoorlijke BBQquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:27 schreef iamredleader het volgende:
OK, dus er is echt wel wat animo voor die datum!
Ik zal het Tinuviel, Asmo, PhysicsRules, DaviniaHR en Eli ook laten weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |