En natuurlijk de beruchte Fok!kers uit Roermond en omstreken die zich gemeld hebben tot nu toe,quote:
Wil je ook op 't lijstje Quote deze dan en voeg je er aan toe, bij 't volgende topic wordt die er in meegenomen!quote:-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
Aangepast!..quote:Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef knep het volgende:
Overigens, volgens mij komen de mensen uit het lijstje niet allemaal uit Roermond zelf maar ook uit de regio. Waaronder ikzelf dus ook.
Stad![]()
Dorp![]()
Nu is Roermond niet echt de grootste metropool die je je voor kunt stellenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:42 schreef knep het volgende:
Overigens, volgens mij komen de mensen uit het lijstje niet allemaal uit Roermond zelf maar ook uit de regio. Waaronder ikzelf dus ook.
Stad![]()
Dorp![]()
quote:
Vaak is er wel sprake van enige aversie in de omliggende dorpen, heb ik zelf minder last van.Stad en dorp hebben beide hun voor- en nadelenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nu is Roermond niet echt de grootste metropool die je je voor kunt stellen
Roermondse air, Boukoul en Asselt vergetenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:22 schreef Tism het volgende:
De officiële omstreken zijn Swalmen, Asenray, Herten, Leeuwen en Maasniel, wat mij betreft.
Maar ook users uit andere omstreken mogen zich natuurlijk melden, als ze vinden dat ze meer met Roermond hebben dan met wat voor andere steden/dorpen dan ook, of als ze er gewoon bij willen horen, of als ze vragen hebben waarvan ze de antwoorden niet op Google kunnen vinden of what-ever!!..![]()
Wat maakt 't uit?..![]()
Ik vind,
"iedereen en alle paupers zijn welkom in dit topic, en in Roermond"
@ Maureentje,
Done!..![]()
'quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zondag naar de kermis gaan he.... OMFG
Geen kut te doen en alleen maar tuig
Idd!..quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zondag naar de kermis gaan he.... OMFG
Geen kut te doen en alleen maar tuig
En!? Hebben we gewonnen??..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zit ik naar All-stars te kijken http://nl.wikipedia.org/wiki/All_Stars_%28televisieserie%29
Gaat deze aflevering om een trofee voor het fair-play klassement. Tegenstander is VV Roermond
Gisteren gewoon zomaar toch een rondje gelopen over de kermis, maar mijn god wat was dat triest zegquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd!..![]()
Het is dat ik er woon, maar ik mijd 't centrum zoveel als mogelijk, als de pest met die dagen!..![]()
Gelukkig is 't de laatste dag vandaag!
En kruipt dat tuig weer allemaal terug in hun holletjes!!..![]()
Eindelijk rust!!..
Uhhmz toen ik er paar weken geleden was,wisten de dames van Piet Friet me te vertellen dat de BK in sept zijn deuren gaat openenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:49 schreef Tism het volgende:
Uhm!?..![]()
Word 't niet eens tijd voor die..uhm.. BURGER KING??!..![]()
![]()
Ben er vanmiddag nog geweest maar geen BK, nog steeds niet!!..![]()
Het is toch niet zo dat die fokking vettige Wok2Go de publiekstrekker daar is, toch??..
Ik denk dat dat inderdaad niet waar is omdat ik de afgelopen verschillende personeelsadvertenties heb gezien waar ze vroegen naar personeel voor de nieuw te openen Burger King in Roermond....quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Maar wat ik ook gehoord heb is dat BK er van af heeft gezien om een filiaal in het retailpark te openenHopelijk is het laatste niet waar
![]()
Thuisquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:28 schreef DT-PiSanG het volgende:
Weet iemand waarom die politie-helikopter 5 minuten lang zo laag boven het station hing? Zeker weer iemand ontsnapt![]()
Nou nog 's uitzoeken waar ik 't beste naar het EK kan gaan kijken. Tot 2 jaar geleden ging ik altijd bij La Cave kijken.. maarja, daar hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken..
pimpmodequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:28 schreef DT-PiSanG het volgende:
<..>
Nou nog 's uitzoeken waar ik 't beste naar het EK kan gaan kijken. Tot 2 jaar geleden ging ik altijd bij La Cave kijken.. maarja, daar hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken..
Ik denk dat ik ook maar ga BBQ-en..quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:39 schreef Metalfreak het volgende:
Het hele voetbal boeit me ook geen ene flikker eigenlijk, maar ik ga voor de sfeer, en maandag voor de BBQ
Alles kan, ook op 2 hoogquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:52 schreef wdn het volgende:
Een BBQ is natuurlijk altijd leuk
Dat kan ik dus weer niet op 2 hoog
Hoe is 't?..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:24 schreef Sleeve het volgende:
Werkt hier iemand nog bij een bedrijf waar ze toevallig een leuke vacature open hebben staan? Mijn tijdelijk contract wordt niet verlengd vanwege een reorganisatie......
Ik had kunnen gaan werken bij UPS als teamleader, maar ze betaalden daar zo goed als niks, en ik wil er natuurlijk niet op achteruit gaan!quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoe is 't?..Al een nieuwe leuke job gevonden?..
Ah! Mooi, mooi, mooi!..quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:14 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Ik had kunnen gaan werken bij UPS als teamleader, maar ze betaalden daar zo goed als niks, en ik wil er natuurlijk niet op achteruit gaan!
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek in Stein, daar maak ik denk ik wel een goede kans..... maar ik moet zelf even kijken wat ik van het bedrijf en de mensen vind...
Dan heb ik maandag nòg een sollicitatiegesprek met een bedrijf dat samenwerkt met het bedrijf waar ik nu zit. Die hebben me een baan aangeboden en daar hoor ik maandag meer van....
Spannend dus.....
ICT in de zin van? Is nogal breed. Wat kan je, wat wil je doen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:19 schreef Metalfreak het volgende:
Als iemand nog een leuke HBO functie in de ICT-sector weet ergens in de buurt, houd ik me overigens ook aanbevolen
..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:29 schreef Mss het volgende:
euver de grundj
Ik woon overigens niet in Roermond, heb er alleen stage gelopen.
Donderberg
Kenne ge scriptuh?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:19 schreef Metalfreak het volgende:
Als iemand nog een leuke HBO functie in de ICT-sector weet ergens in de buurt, houd ik me overigens ook aanbevolen
L1quote:Roermond verwijdert foutgestalde fietsen uit centrum
De gemeente Roermond houdt zaterdagavond een grote schoonmaakactie in het centrum, waarbij alle foutgeparkeerde fietsen zonder pardon worden verwijderd. De gemeente krijgt geregeld klachten over fietsen voor winkels en portieken.
De opgehaalde fietsen worden gestald bij de gemeente. Iedereen die zijn verwijderde fiets naderhand komt ophalen bij de gemeente, krijgt een boete van 20 euro.
Ow ja, door zo'n actie wilden ze me ook een keer naaien bij het ophalen van een gejatte fiets die later teruggevonden was. Had gelukkig de aangifte van de diefstal bij me, anders hadden ze me 20 euro laten betalen voor m'n eigen fietsquote:
Alleen als je 'm ergens midden op straat zet, ik zet 'm tegenwoordig toch maar bij die bewaakte fietsenstalling, die euro maakt het dan ook niet meer uit...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef Tism het volgende:
Als ik vanavond ga, ga ik toch lopend!..![]()
Ik heb geen licht op dat ding en twee lekke banden fietst niet zo fijn..
Maar tis misschien fijn om te weten dat als je met je fiets gaat, dat je een zeker risico loopt, en misschien ook naar huis moet lopen, met de wetenschap dat je ook nog eens 20 Euro lichter bent op 't einde van de nacht zonder er wat voor terug te krijgen!..
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 11 juni 2008 09:46 schreef Metalfreak het volgende:
Santa Fe
Voor mensen in de midlife crisis die maar niet genoeg krijgen van oorlogje spelen
Er was een vrachtwagen met oplegger gekanteld ter hoogte van tankstation de Haan, deze hebben ze met 2 hijskranen weg moeten takelen en op een andere oplegger moeten afvoeren!..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:38 schreef Montagui het volgende:
Jeetje, gisteren 3 kwartier in de file gestaan van de maasbrug tot aan de napoleonsbaan. We mochten niet verder richting Baexem. Iemand enig idee wat er aan de hand was?
Heb nog wel meer foto's hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 09:18 schreef Tism het volgende:
..Ooooooh! Waarom laat je me nou die foto zien!?..
![]()
Poesjezzzzz!..
was dat ff pech hebbenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:18 schreef Sextreme het volgende:
Ow ik dacht dat ik in het Seksualiteit subforum zat![]()
![]()
Ze zien er wel heel erg lief uit, maar ik ben niet iemand van huisdieren... Die moet je zo goed onderhouden en zo...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:21 schreef Maureentje het volgende:
Even een vraagje
Mijn broertje heeft een nestje van 5 kittens waar er nog 2 een baasje zoeken![]()
Ze mogen over 2 weken weg,iemand interesse ?
[ afbeelding ]
Het gaat dus om de 2 zwart-witte kittens. Die met het wit op het kopje is een mannetje,de andere een vrouwtje
..quote:Op zondag 15 juni 2008 16:18 schreef Sextreme het volgende:
Ow ik dacht dat ik in het Seksualiteit subforum zat![]()
![]()
Dan zijn poesjezzzzz juist een van de makkelijkste dieren om in huis te hebben!..quote:Op zondag 15 juni 2008 19:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ze zien er wel heel erg lief uit, maar ik ben niet iemand van huisdieren... Die moet je zo goed onderhouden en zo...
Ik heb liever andere poesjezzzzz in huisquote:Op zondag 15 juni 2008 19:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Dan zijn poesjezzzzz juist een van de makkelijkste dieren om in huis te hebben!..
Eigenlijk wel!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb liever andere poesjezzzzz in huis![]()
![]()
Had je toeterende Duitsers verwacht dan? Mijn pool...
Omdat dat niet mag van Jezus,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:22 schreef Sextreme het volgende:
Waarom kost door rood fietsen tegenwoordig al 60 euro?
..quote:In november vorig jaar kondigde minister Ernst Hirsch Ballin (CDA, Justitie) de verhoging van de boetes aan. Sinds april, toen de verhoging inging, zijn de boetes daardoor 20 procent hoger.
Bron.
Moet je maar de auto pakkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:22 schreef Sextreme het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:22 schreef Sextreme het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef Tism het volgende:
Waar zitten de, of hebben ze de lekkerste hoeren van Roermond!?..![]()
En wat is jullie favorite club??..![]()
..
Ja!quote:
En dat moet in Roermond plaatsvinden?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:13 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja!
Maar ik heb binnenkort ook een vrijgezellefeestje, of hoe noem je zo'n vrienden partie, een avond van tevoren waar je alleen met de mannen opstap gaat??..![]()
Een neef van mij gaat trouwen, de sukkel dat 't is, en willen ergens naar toe waar alleen maar lekkere vrouwen rondlopen, en ergens waar we de nacht goed door kennen zetten ipv dat we om 03:00 uur, met alleen onze onderbroek op onze kop buiten staan, met een paar lelijke zeikwijven om ons heen!..
Ja!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dat moet in Roermond plaatsvinden?
Sterkte danquote:
En die clubs dan, langs de rijksweg richting Echt, is dat dan niks?..quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sterkte dan
Zou zo echt niets weten... Iets "aparters" heb je hier in de buurt niet echt volgens mij...
Omg nee, en geloof me ik fiets er al 6 jaar langs ofzoquote:Op maandag 23 juni 2008 23:39 schreef Tism het volgende:
[..]
En die clubs dan, langs de rijksweg richting Echt, is dat dan niks?..
Partyfarm zou je kunnen proberenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:39 schreef Tism het volgende:
[..]
En die clubs dan, langs de rijksweg richting Echt, is dat dan niks?..
Ik wist gewoon dat jij hier wel op zou reagerenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Partyfarm zou je kunnen proberen
Bedoel je de vrouwen die daar werken, of de klanten van die vrouwen die daar werken?..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:07 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Omg nee, en geloof me ik fiets er al 6 jaar langs ofzodaar staan me toch paupers buiten altijd
Thx voor de tips!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Partyfarm zou je kunnen proberen
Je moet wel even goed kijken waar je naar binnen gaat, de partyfarm is volgens mij namelijk een parenclub, en niet iets waar je naar toe gaat om met wat mannen wat strippers te bekijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:59 schreef Tism het volgende:
[..]
Bedoel je de vrouwen die daar werken, of de klanten van die vrouwen die daar werken?..![]()
Voor ons zijn de vrouwen die daar werken tamelijk belangrijk, de rest boeit niet..![]()
[..]
Thx voor de tips!
Ik neem 't mee naar achteren..
Eens kijken wat de clup er van vind, en met mit waat voor adviezen/ideeen zij aankomen!..
quote:Startschot promotiecampagne: Roermond, that's all you need!
Opvallende kick-off tijdens Hot Air Ballooning Roermond
Roermond, that’s all you need. Zo luidt de nieuwe slogan van de promotiecampagne die Roermond op de kaart gaat zetten bij toeristen en dagjesmensen, als stad waar het uitstekend vertoeven is. De officiële kick-off voor de campagne wordt gegeven tijdens het jaarlijkse evenement Hot Air Ballooning Roermond op zaterdag 28 juni.
Het evenement Hot Air Ballooning is speciaal gekozen om de campagne Roermond, that’s all you need op een opvallende wijze te introduceren.
De campagne start met:
Een promotionele huisstijl met logo
Een nieuwe toeristische stadsgids
Een nieuwe toeristische stadsplattegrond
Verder is een complementerende toeristische website in een ver gevorderd stadium van ontwikkeling en is een promotiefilm en stadscommercial in productie.
Doel van de campagne is Roermond op de kaart te zetten bij toeristen en dagjesmensen in Nederland, de Benelux en Duitsland.
Presentatie campagne
De eerste luchtballon die tijdens Hot Air Ballooning het luchtruim kiest, draagt een grote banier met de huisstijl en het logo van Roermond, that’s all you need, zodat iedereen uitgebreid de nieuwe promotionele huisstijl kan aanschouwen. Vooraf wordt door wethouder Jos van Rey van de gemeente Roermond, Jos Rutten, voorzitter van Citymanagement Roermond, en Cees Morsch van het bureau MGB Roermond een korte toelichting gegeven op de campagne.
Roermond, that’s all you need
De campagne Roermond, that’s all you need, inclusief alle uitingen en middelen (huisstijl, Cityguide, Citymap), is ontwikkeld door het marketing & communicatie bureau MGB Roermond, in opdracht van Citymanagement Roermond. Roermond, that’s all you need is de toeristische campagne van Roermond en staat los van de huisstijl van de gemeente Roermond.
Hot Air Ballooning Roermond
Het event Hot Air Ballooning Roermond wordt dit jaar voor de vijfde keer georganiseerd door de Junior Kamer Roermond op het terrein De Weerd – Maasplassen. Het evenement is uitgegroeid tot één van de grootste luchtballonevenementen van Nederland. Ongeveer 25 luchtballonnen – waaronder een Godzilla, reuzenkikker, koe en een groot hart – worden vanaf 18.00 uur klaar gemaakt voor vertrek. Vanaf 16.00 uur is er al volop vertier voor jong en oud: van springkussens tot Caribische muziek en zelfs een helikoptervlucht boven Roermond. Het meest bijzonder is "Night Glowing", waarbij de ballonvaarders met hun branders een bijzondere lichtshow geven op het ritme van de muziek.
Bron.
"Roermond, that's all you need"quote:
Mwah, dat valt toch wel mee volgens mij, er trekken er wel altijd een hoop richting Roermond vanuit de legerbasis in Elmpt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:51 schreef wdn het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel engelsen er in roermond wonen
Heb je een link? Kennis van mij heeft dat 2/3 jaar geleden ook gedaan, vloog precies over zijn eigen huis.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"Roermond, that's all you need"
Ja, als je van paupers houdt, wel
Ben benieuwd of die ballonnen weer precies over mijn appartementje heen komen, was vorig jaar namelijk wel het geval. Kwam erna nog een hele hoop hi-res foto's tegen op nieuwsgroepen van dit tripje, best mooie foto's van bovenaf van mijn dorpje
Nee, heb geen link, heb ze gewoon ergens op mijn computer staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Heb je een link? Kennis van mij heeft dat 2/3 jaar geleden ook gedaan, vloog precies over zijn eigen huis.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:51 schreef wdn het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel engelsen er in roermond wonen
Ja, maar die kennen Roermond toch al??..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mwah, dat valt toch wel mee volgens mij, er trekken er wel altijd een hoop richting Roermond vanuit de legerbasis in Elmpt.
Je vergeet Zimbabwanenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:08 schreef Tism het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar die kennen Roermond toch al??..![]()
Daarvoor hoeft Roermond zich niet te promoten!..![]()
Ik denk niet dat dat de doelgroep is waarvoor ze 't doen..![]()
Ik denk eerder dat deze promotiecampagne gericht is op Japanners, Duitsers, Belgen en Chinezen..
Neuh, de promotiecampagne is gericht op toeristen en dagjesmensen, mensen die ook weer terug gaan van waar ze vandaan komen, en met een aardig budget om hier te besteden, hé!?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je vergeet Zimbabwanen
als die hun land uit mogen dan..
Da's een goeie..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:25 schreef Sextreme het volgende:
Ik moet toch immer kwaliteitsposts blijven leveren, dus bij deze:
[ afbeelding ]
Ordinair zeg...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:25 schreef Sextreme het volgende:
Ik moet toch immer kwaliteitsposts blijven leveren, dus bij deze:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen op een fatsoenlijk biermerk, eindelijk wat pinten drinken tijdens de filmquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
De Burger King op het Retail Park lijkt er maar niet te komen.
Nog een paar maandjes wachten voordat de megabioscoop in Roermond geopend wordt.Dan hoef ik niet meer naar Eindhoven of Maastricht om een fatsoenlijke bioscoop te kunnen bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |