Apple Developer Connection - Worldwide Developers Conference 2008quote:Op maandag 19 mei 2008 19:38 schreef Guppyfriend het volgende:![]()
misschien heel suf hoor, maar wat is er over 3 weken?
Ik wil ookquote:Op maandag 19 mei 2008 20:58 schreef Dizer het volgende:
Woooooooooooooeiiii!!!! Mijn iMac is binnen!!! Startend en wel!
Heb hier sinds anderhalve week ook een nieuwe 24" iMac naast mijn MacBook staan! Het scherm is echt énorm, maar het went ook énorm snelquote:
Het is 2 dagen enorm daarna is het gewoon. Het went erg snel. Binnen 2 dagen is het alweer te kleinquote:Op maandag 19 mei 2008 22:44 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Heb hier sinds anderhalve week ook een nieuwe 24" iMac naast mijn MacBook staan! Het scherm is echt énorm, maar het went ook énorm snel![]()
Wacht alleen nog op 4GB ram, hoop dat het morgen eindelijk verzonden wordt..
Wennen ok, maar te klein heb ik het tot nog toe nog niet gevonden. Misschien komt dat nog als ik een keer een tijdje met een 30" heb gewerkt.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het is 2 dagen enorm daarna is het gewoon. Het went erg snel. Binnen 2 dagen is het alweer te klein![]()
Het is ook niet klein , maar de ruimte is zo snel weer 'gewoon' terwijl je aan het begin iets hebt van 'Wow.. wat een ruimte'.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wennen ok, maar te klein heb ik het tot nog toe nog niet gevonden. Misschien komt dat nog als ik een keer een tijdje met een 30" heb gewerkt.
Ik las het ook net, rare vorm als ik het zo zie. We zien het welquote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef De_Hertog het volgende:
iPhone 3G?
[ afbeelding ]
(Dat blauwe ding is een case, voor mensen gaan schreeuwen dat Apple het ontwerpen verleerd is)
Ik heb sowieso meestal wel aardig wat schermen open staan, dus ik had het vrij snel vol.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het is ook niet klein , maar de ruimte is zo snel weer 'gewoon' terwijl je aan het begin iets hebt van 'Wow.. wat een ruimte'.
Als je goed leest zie je dat ik een punt noem (een van de vele) waarop OS X het beter aanpakt dan Windows. Dat lijkt me hier prima passenquote:Op maandag 19 mei 2008 23:39 schreef skiczukie het volgende:
Wtf is dit nou, we geen het toch niet over Windows hebben?
dat is ook op een Windows pc, bij mn vriend is t ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:44 schreef Jarno het volgende:
WTF is er nou weer aan de hand met FOK! onder Safari?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |