Ach, jullie hebben al genoeg wanstaltig grote gebouwen. Nu zijn wijquote:Op maandag 19 mei 2008 16:00 schreef Public_NME het volgende:
Tegen, zo'n ding hoort in R'dam en niet in Utrecht.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik het ding niet vind passen in Utrecht. Ik mag dan wel in Rotterdam wonen, ik blijf een Merenees...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben al genoeg wanstaltig grote gebouwen. Nu zijn wij
We beginnen rustig (plaatje is te groot om rechtstreeks te posten)quote:Op maandag 19 mei 2008 16:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben al genoeg wanstaltig grote gebouwen. Nu zijn wij
Ja, en wij er maar last van hebben. Oprotten met dat dingquote:Op maandag 19 mei 2008 16:18 schreef Q. het volgende:
Het ding komt ver genoeg buiten het centrum om niet storend te zijn.
Wel rustig ja, tering wat het duurt het lang voordat ze eens iets gaan doen daar.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:22 schreef Q. het volgende:
We beginnen rustig (plaatje is te groot om rechtstreeks te posten)
Kom er elke dag langs en het gaat nu zometeen heel snel, let maar op.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel rustig ja, tering wat het duurt het lang voordat ze eens iets gaan doen daar.
Die Q komt ook overal hequote:Op maandag 19 mei 2008 17:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Kom er elke dag langs en het gaat nu zometeen heel snel, let maar op.
Dat is voor het festival aan de werf.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:15 schreef The6thgate het volgende:
wat zijn ze eigenlijk op de neude aan het bouwen
Van waar naar waar in Utrecht?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:10 schreef afterhourpower het volgende:
ik ga weer verhuizen, kan nu iets vasts huren voor 600 euro inclusief met slaapkamer, woonkamer, grote badkamer en keuken! best oké dus ik ga straks weer verhuizen binnen twee maanden
Dat zijn nogal wat mensen, daar kan ik je niet mee verder helpenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:33 schreef jen1979 het volgende:
ken je nog veel mensen in ondiep? of zijn er anderen die daar bekend zijn...
zoek iemand die in ondiep zou moeten wonen vandaar
groetjes
Ik denk dat je de mensen die je zoekt hier niet zult vinden. Hier zitten vooral studenten en net werkenden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef jen1979 het volgende:
iemand anders hiero die uit ondiep komt of er veel mensen kent?
Misschien waar, maar mensen kennen mensen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik denk dat je de mensen die je zoekt hier niet zult vinden. Hier zitten vooral studenten en net werkenden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:47 schreef Q. het volgende:
Jij ja! Ik niet! Ik ontken alles! Ik ben nergens!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:58 schreef Q. het volgende:
Okee, ik beken, ik heb Natalee Holloway vermoord..
http://www.detelefoongids.nl/tg/ut-utrecht/anne+janse/1/quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:47 schreef jen1979 het volgende:
kijk dat bedoel ik hahaha
ik ben op zoek naar anne janse
een vrouw van 37
woont in ondiep
single geen kinderen
niet aan de kant van de vecht
dus kom maar op hahaha
Ga studeren, aan het University College, dus ik woon dan op het campusje, zegmaar tussen de Uithof en de binnenstad. Ik ben d'r een paar keer geweest, best een goeie buurt opzich. Maar ik ken Utrecht heel slecht (net zoals alle andere steden van Nederland en Nederland op grotere schaal - ik zou je bijvoorbeeld niet kunnen zeggen waar Windschoten ligt ofzo - Apeldoorn lukt me nog netquote:
Uit Apeldoorn, zo bedoelde ik die opmerking "Apeldoorn lukt me nog net" eigenlijk ook, maar hij klonk anders na Windschotenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:46 schreef ioko het volgende:
Utrecht is niet de meest eenvoudige stad qua overzicht krijgen, maar als je het centrum kunt vinden ben je toch al een heel eind? Waar kom je vandaan dan?
Kijk, daar heb je het dus alquote:
Dat houd je toch idd. Maar vertel eens, wat zijn de beste plekken om uit te gaan in Utrecht?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:52 schreef Naamah het volgende:
Ach, ik woon bijna 5 jaar in Utrecht en ben er nog steeds niet over uit wat de handigste/snelste fietsroutes zijn
Best een goeie buurt zegt ie danquote:Op maandag 26 mei 2008 14:23 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ga studeren, aan het University College, dus ik woon dan op het campusje, zegmaar tussen de Uithof en de binnenstad. Ik ben d'r een paar keer geweest, best een goeie buurt opzich. Maar ik ken Utrecht heel slecht (net zoals alle andere steden van Nederland en Nederland op grotere schaal - ik zou je bijvoorbeeld niet kunnen zeggen waar Windschoten ligt ofzo - Apeldoorn lukt me nog net). Maar goed, dat komt wel. Kaart aanschaffen
Quite.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:00 schreef speknek het volgende:
Leuke uitgaansplekken in Utrecht zijn nogal schaars.
Of van spelling.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het dus al
Ik weet echt niets van topografie!
Dit vliegtuig zou Hilversum omploegen denk ik, het was echt in de richting van een 727, hij had een staartmotor.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:40 schreef Q. het volgende:
Hilversum dan? Maar daar kunnen niet zulke grote vliegtuigen landen... of een verdwaald vliegtuig richting Schiphol? Zag er pas ook al eentje heel laag aan de noordkant overkomen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:41 schreef MEMORICE het volgende:
Ik ben op korte termijn (3 maanden) op zoek naar een huurhuis in Utrecht. Welke sites zijn het meest geschikt om op te zoeken?
Op zo korte termijn blijft er niets anders over dan de vrije sector.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:41 schreef MEMORICE het volgende:
Ik ben op korte termijn (3 maanden) op zoek naar een huurhuis in Utrecht. Welke sites zijn het meest geschikt om op te zoeken?
Tante's Bistro!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:43 schreef warrel het volgende:
Hoi
Morgen gaan vriendliefen ik uit eten in Utrecht, en het liefst lekker cheap ass.
Wie weet er een leuk gezellig studentikoos iets, waar je lekker kan eten?
Je moet alleen hopen dat er geen dreads in je eten zittenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
Kafé België! Lekker eten, lekker bier en de stad ligt aan je voeten.
Hihiquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet alleen hopen dat er geen dreads in je eten zitten
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet alleen hopen dat er geen dreads in je eten zitten
Ruig? Het is juist super relaxed. De muziek staat nooit hard, er komen echt alle soorten mensen en ze hebben honderden soorten speciaal bier. Wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:21 schreef warrel het volgende:
[..]
Hihi![]()
Denk dat dat café net iets te ruig is voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |