C'est le ton qui fait la musique. Je kunt ook zeggen: "Hoi, zouden jullie misschien een beetje zachter willen praten?" ipv "Hé, houd je kop eens!quote:Op maandag 19 mei 2008 12:59 schreef Gluckskafer het volgende:
Eigen schuld dikke bult.
Beetje naïef om te denken dat je anno 2008 zonder problemen een ander de les kunt lezen.
Ja, sta je in de kroeg, bots je tegen iemand op en die persoon draait zich met een kwaad gezicht om om er wat van te zeggen. Dan zien ze jou en dan: oh uh, hai!quote:Op maandag 19 mei 2008 13:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik blijf er ook wat van zeggen.
Maar ik ben ook wel engzins breed en groot, dus de meesten doen schoorvoetend wel wat ik ze vraag.
Bij mij welquote:Op maandag 19 mei 2008 13:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, sta je in de kroeg, bots je tegen iemand op en die persoon draait zich met een kwaad gezicht om om er wat van te zeggen. Dan zien ze jou en dan: oh uh, hai!.
Nee ik glimlach gewoon vriendelijk doch intimiderend en dan zie ik jongens altijd zo terug kijken:quote:Op maandag 19 mei 2008 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja jij roeleert natuurlijk de pan uit met je kickboksskilzzzZZzzzz.
In de trein. Ze zijn te herkennen aan een matte bestickering (met daarin stilte/silence uitgespaard) van de ramen.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:54 schreef JanusAnus het volgende:
Ik lees hier altijd over stiltecoupes, maar ik heb er nog nooit een gezien
Waar heb je die dan, en waar kan je ze aan herkennen?
Ja in de trein, dat begrijp ik natuurlijk ook wel. Maar in treinen overal? En in alle treinen? Want ik heb het nog nooit gezien (stoptrein uitgeest-amsterdam). Maar misschien is het zo onduidelijk aangegeven dat niemand het door heeft.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
In de trein. Ze zijn te herkennen aan een matte bestickering (met daarom stilte/silence uitgespaard) van de ramen.
Soms is er ook een kamagurka of gummbah tekening, maar dat alleen vond men te onduidelijk.
Voor zover ik weet, heb ik het alleen nog maar in die IC (koplopers) gezien. Dus niet in stoptreinen.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:07 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ja in de trein, dat begrijp ik natuurlijk ook wel. Maar in treinen overal? En in alle treinen? Want ik heb het nog nooit gezien (stoptrein uitgeest-amsterdam). Maar misschien is het zo onduidelijk aangegeven dat niemand het door heeft.
Gedeeltelijk mee eens, maar mensen kunnen ook gewoon rekening met anderen houden. Dat is dus bijvoorbeeld niet de muziek te hard zetten. Als iemand tegen mij zei: goh, zou je je muziek wat minder hard willen zetten, dan had ik daar weinig problemen mee. Daarna hield ik er gewoon altijd rekening mee dat het niet te hard stond. Maar tegenwoordig moet alles maar kunnen en mag een ander er niks meer van zeggen. Dat is toch ook niet goed? Klagen over andermans friet is wel een beetje zeiken om het zeiken, dat wel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:11 schreef Pidgeon het volgende:
Oke, dat slaan gaat wat ver, maar mensen moeten ook niet zo zeiken en moeilijk doen.
Ik kots echt op mensen die overal een probleem van maken.. Je friet stinkt...Je sigaret stinkt...Je muziek staat te hard...
Ik keek (ga nu altijd met de auto) mensen dan altijd met een gezicht aan van: Bespaar je de moeite![]()
Als je stilte wilt hebben ga je niet met een soort vervoer waarbij je gewoon weet dat zoiets onrealistisch is, als je niet van rook houdt ga je niet in de rokersruimte zitten en als je niet tegen frietlucht kan ga je maar lekker Smullers aanklagen....
Mietje... Zulke mensen steek je gelijk neer als een echte soldaat!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:52 schreef ImMaxa het volgende:
Ik had ook ooit een keer dat ik een redelijk nette opmerking maakte over storend gedrag, vlak voor het eindstation. Ik werd gewoon keihard omver geduwd, en het persoontje volgde mij zelfs nog even toen ik na het uitstappen richting 't huis van opa&oma liep. Heb dan nog geluk gehad blijkbaar.
Ga gewoon lekker schaamteloos met jezelf spelen, is het zo weer rustig tenzij je een geil mokkel bent.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Syheriat het volgende:
Pff, het gaat een keer mis en meteen durft niemand meer iets te zeggen in de stiltecoupeMensen worden zo achterlijk erg geregeerd door angst tegenwoordig. "Oh nee, moslims/negers/chappies/tokkies, snel m'n mond dicht houden, dat gaat áltijd fout"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |