abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58760150
Ja ik ben echt zo'n Amsterdamse multiculti hippie zeg maar ( ) maar ik ga zelf eerlijk gezegd ook niet meer achterin een bus ofzo zitten omdat je dan vaak tussen WOLLA IK ZWEER en een of andere achterlijke rapmongool zit en als ik geluk heb word ik ook nog uitgescholden als ik alleen maar kijk ofzo. Wel goed dat Sylvana er iets van zei
pi_58760157
Ik blijf er ook wat van zeggen.
Maar ik ben ook wel engzins breed en groot, dus de meesten doen schoorvoetend wel wat ik ze vraag.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_58760425
zeg TS, hier op KLB kan je wel je ding zeggen! Gezien je groot aantal topics van de voorbije dagen

Gelukkig is fok er nog
  maandag 19 mei 2008 @ 13:22:09 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58760428
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:59 schreef Gluckskafer het volgende:
Eigen schuld dikke bult.
Beetje naïef om te denken dat je anno 2008 zonder problemen een ander de les kunt lezen.
C'est le ton qui fait la musique. Je kunt ook zeggen: "Hoi, zouden jullie misschien een beetje zachter willen praten?" ipv "Hé, houd je kop eens! ".
Als anderen dat opvatten als 'de les lezen', dan zijn ze nog meer retarded dan ik al dacht .

Verder: Het mag dan naïef zijn om te denken dat je er ongestraft iets van kunt zeggen, dat wil nog niet zeggen dat het dan niet fout is.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 mei 2008 @ 13:23:20 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58760453
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik blijf er ook wat van zeggen.
Maar ik ben ook wel engzins breed en groot, dus de meesten doen schoorvoetend wel wat ik ze vraag.
Ja, sta je in de kroeg, bots je tegen iemand op en die persoon draait zich met een kwaad gezicht om om er wat van te zeggen. Dan zien ze jou en dan: oh uh, hai! .
Niet meer actief op Fok!
pi_58760503
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, sta je in de kroeg, bots je tegen iemand op en die persoon draait zich met een kwaad gezicht om om er wat van te zeggen. Dan zien ze jou en dan: oh uh, hai! .
Bij mij wel
  maandag 19 mei 2008 @ 13:38:06 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58760752
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Bij mij wel
ja jij roeleert natuurlijk de pan uit met je kickboksskilzzzZZzzzz .
Niet meer actief op Fok!
pi_58760870
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja jij roeleert natuurlijk de pan uit met je kickboksskilzzzZZzzzz .
Nee ik glimlach gewoon vriendelijk doch intimiderend en dan zie ik jongens altijd zo terug kijken:
en meisjes die kijken zo:
pi_58760904
Je zou er bijna een cursus zelfverdediging van gaan doen!
  maandag 19 mei 2008 @ 13:54:52 #35
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_58761076
Ik lees hier altijd over stiltecoupes, maar ik heb er nog nooit een gezien
Waar heb je die dan, en waar kan je ze aan herkennen?
pi_58761172
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:54 schreef JanusAnus het volgende:
Ik lees hier altijd over stiltecoupes, maar ik heb er nog nooit een gezien
Waar heb je die dan, en waar kan je ze aan herkennen?
In de trein. Ze zijn te herkennen aan een matte bestickering (met daarin stilte/silence uitgespaard) van de ramen.
Soms is er ook een kamagurka of gummbah tekening, maar dat alleen vond men te onduidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 19-05-2008 14:07:58 ]
Het mooi kotsende meisje.
pi_58761219
Rustig blijven, in stilte in openbaar leven, altijd super beleeft blijven. En minimaal 3 jaar vecht ervaring nemen. (vechtsport, gewapend & ongewapend) geeft je zelf vertrouwen. Als je onverschrokken blijft, luisteren ze echt wel.
en anders; ga ergens anders zitten of neem een wapenvergunning.
  maandag 19 mei 2008 @ 14:07:00 #38
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_58761283
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

In de trein. Ze zijn te herkennen aan een matte bestickering (met daarom stilte/silence uitgespaard) van de ramen.
Soms is er ook een kamagurka of gummbah tekening, maar dat alleen vond men te onduidelijk.
Ja in de trein, dat begrijp ik natuurlijk ook wel. Maar in treinen overal? En in alle treinen? Want ik heb het nog nooit gezien (stoptrein uitgeest-amsterdam). Maar misschien is het zo onduidelijk aangegeven dat niemand het door heeft.
pi_58761342
Het mooi kotsende meisje.
pi_58761513
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:07 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Ja in de trein, dat begrijp ik natuurlijk ook wel. Maar in treinen overal? En in alle treinen? Want ik heb het nog nooit gezien (stoptrein uitgeest-amsterdam). Maar misschien is het zo onduidelijk aangegeven dat niemand het door heeft.
Voor zover ik weet, heb ik het alleen nog maar in die IC (koplopers) gezien. Dus niet in stoptreinen.

Overigens, ik durf nooit wat van iemand anders zijn muziek te zeggen, daar ben ik veel te verlegen voor.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:01:49 #41
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_58762263
Mensen hebben geen respect meer voor regels of andere mensen. En waarom er geluid uit een speaker in een mobieltje moet komen is mij helemaal een raadsel.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:56:23 #42
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58819459
Veligheidsspeldje wees mij op dit topic, dus laat ik ook maar even linken naar die van mij vanaf hier:
Muziekoverlast + takkewijf in trein

Dit topic vind ik overigens wel extreem, zomaar klappen krijgen zeg. En dat de andere reizigers er ook bij staan te kijken en niks doen zeker... onvoorstelbaar. Je moet mekaar toch kunnen corrigeren hierop? En afhankelijk van de situatie vraag je het netjes en anders zeg je er duidelijk wat van.

Wellicht behoor ik tot een uitstervend fossiel soort welke geen kans van overleven heeft tussen deze verharde klapjosti-mongolen
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:11:02 #43
213736 Pidgeon
Alleen voor gevorderden
pi_58819819
Oke, dat slaan gaat wat ver, maar mensen moeten ook niet zo zeiken en moeilijk doen.

Ik kots echt op mensen die overal een probleem van maken.. Je friet stinkt...Je sigaret stinkt...Je muziek staat te hard...
Ik keek (ga nu altijd met de auto) mensen dan altijd met een gezicht aan van: Bespaar je de moeite

Als je stilte wilt hebben ga je niet met een soort vervoer waarbij je gewoon weet dat zoiets onrealistisch is, als je niet van rook houdt ga je niet in de rokersruimte zitten en als je niet tegen frietlucht kan ga je maar lekker Smullers aanklagen....
Ben ik nou zo slim of jij nou zo dom?
pi_58819928
TIS TOCH FOKKING NIET NORMAAL!
pi_58820624
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:11 schreef Pidgeon het volgende:
Oke, dat slaan gaat wat ver, maar mensen moeten ook niet zo zeiken en moeilijk doen.

Ik kots echt op mensen die overal een probleem van maken.. Je friet stinkt...Je sigaret stinkt...Je muziek staat te hard...
Ik keek (ga nu altijd met de auto) mensen dan altijd met een gezicht aan van: Bespaar je de moeite

Als je stilte wilt hebben ga je niet met een soort vervoer waarbij je gewoon weet dat zoiets onrealistisch is, als je niet van rook houdt ga je niet in de rokersruimte zitten en als je niet tegen frietlucht kan ga je maar lekker Smullers aanklagen....
Gedeeltelijk mee eens, maar mensen kunnen ook gewoon rekening met anderen houden. Dat is dus bijvoorbeeld niet de muziek te hard zetten. Als iemand tegen mij zei: goh, zou je je muziek wat minder hard willen zetten, dan had ik daar weinig problemen mee. Daarna hield ik er gewoon altijd rekening mee dat het niet te hard stond. Maar tegenwoordig moet alles maar kunnen en mag een ander er niks meer van zeggen. Dat is toch ook niet goed? Klagen over andermans friet is wel een beetje zeiken om het zeiken, dat wel.

En zo onrealistisch is het niet om stilte te verlangen in een stilte coupe, maar goed.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:52:50 #46
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_58820945
Ik had ook ooit een keer dat ik een redelijk nette opmerking maakte over storend gedrag, vlak voor het eindstation. Ik werd gewoon keihard omver geduwd, en het persoontje volgde mij zelfs nog even toen ik na het uitstappen richting 't huis van opa&oma liep. Heb dan nog geluk gehad blijkbaar.
You know, I've learned something today
pi_58821085
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:52 schreef ImMaxa het volgende:
Ik had ook ooit een keer dat ik een redelijk nette opmerking maakte over storend gedrag, vlak voor het eindstation. Ik werd gewoon keihard omver geduwd, en het persoontje volgde mij zelfs nog even toen ik na het uitstappen richting 't huis van opa&oma liep. Heb dan nog geluk gehad blijkbaar.
Mietje... Zulke mensen steek je gelijk neer als een echte soldaat!
  donderdag 22 mei 2008 @ 12:00:04 #48
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_58821121
Ik was toen 14 ofzo gast... En bang

En ben (nog steeds) vredelievend.

Tegenwoordig is de remedie heel simpel, muziek er overheen zetten.
You know, I've learned something today
pi_58821358
Pff, het gaat een keer mis en meteen durft niemand meer iets te zeggen in de stiltecoupe Mensen worden zo achterlijk erg geregeerd door angst tegenwoordig. "Oh nee, moslims/negers/chappies/tokkies, snel m'n mond dicht houden, dat gaat áltijd fout"
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_58821426
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Syheriat het volgende:
Pff, het gaat een keer mis en meteen durft niemand meer iets te zeggen in de stiltecoupe Mensen worden zo achterlijk erg geregeerd door angst tegenwoordig. "Oh nee, moslims/negers/chappies/tokkies, snel m'n mond dicht houden, dat gaat áltijd fout"
Ga gewoon lekker schaamteloos met jezelf spelen, is het zo weer rustig tenzij je een geil mokkel bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')