Niet waar? Ik zag nog wiet tussen je tandjes zitten joh?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:33 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Eerste is niet waar, tweede is al gedaan en het derde... Tsjah, je moet toch iets als je je in het weekend bezig houdt met bezopen dames.
Als mijn klok niet binnen 2 tellen begint te lopen is het afgelopen met die goede neus van je!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:07 schreef dgbw het volgende:
OMG, deze topic gaat over twee zieke mensen die elkaars leven zuur maken
TS geloof ik niet volledig, die doet namelijk net alsof ze een heilig boon is en een Quinzel zwaar gestoord is, en haar tot 'in den dood' achtervolgt en dingen doet en zo om niets .. ;D
Maar de manier waarop die Quinzel praat, volgens mij laat hij ook het 1 en ander buiten wegen.. ik vertrouw ook niet alles, op de manier waarop hij dingen zegt..
en mijn instinct liegt nooit, de mensen om mij heen weten dat.., ik heb een uitzonderlijk goede neus![]()
ga je nu je matties erbij halen om TS te laten afzinken?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:48 schreef Armageddon het volgende:
Sjezus christus! Het word steeds mooier!![]()
Ik heb een nog veel beter idee. We laten ze allebei afzinken. Wat een zieke zooi dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:35 schreef Re het volgende:
[..]
ga je nu je matties erbij halen om TS te laten afzinken?
Als je geen vragen wil, moet je ook niet op een forum komen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:18 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als je geen vragen wil, moet je ook niet op een forum komen.
Verder vind ik je typisch reageren als een controlfreak.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:18 schreef dgbw het volgende:
Ze las gister anders gewoon mee heur.
Maaruh ik vind ze allebei kansloos, want ze vergooien hun leven aan het elkaars leven zuur maken...........
en daar bereik je dus echt geen reet mee.
En ik vind dit topic dan ook niet meer geschikt voor Fok. wmbt slot er op. Laat ze het ZELF IRL maar oplossen.
Wat je verder vindt is niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:18 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als je geen vragen wil, moet je ook niet op een forum komen.
Verder vind ik je typisch reageren als een freak.
Denk niet dat mij dat iets boeit, je leest het maar. Vies eng mannetje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:10 schreef Quinzel het volgende:
[..]
Wat je verder vindt is niet zo belangrijkMaar dat wist je al
Je bent wel zelfkritisch, bravo!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:27 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Denk niet dat mij dat iets boeit, je leest het maar. Vies eng mannetje.
Nou ja zeg, voor haar is het geen onzin. Schaam je om haar 'gevaarlijke situatie' te bestempelen als onzin! Wat ben jij nou voor een dame?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |