abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58792916
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:36 schreef juttertje het volgende:
oeh, dan komt het wel heel erg onverwacht, maar gelukkig zo te horen wel gewenst!
Zeker weten gewenst , onverwachts maar zeker gewenst
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:39 schreef Leah het volgende:
De dokter doet niks hoor . Als je een leuke hebt feliciteert ie je . Hij/zij zal je doorverwijzen naar een verloskundige, en die zal je als alles goed gaat de komende tijd bijstaan.
Maar niet zo vaak als je zou willen .
Vond ik tenminste, bij de eerste vond ik 4/5 weken tussen de controles echt onbegrijpelijk
Hoe zit het met testen of gezondheid, afwijkingen of evt andere aandoeningen?
  woensdag 21 mei 2008 @ 00:03:22 #127
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_58793222
Kun je allemaal bij je verloskundige kwijt .
Als ik het goed heb (is voor mij alweer even geleden) ga je tegenwoordig met ongeveer 8 weken voor de eerste afspraak met je verloskundige.

Dus die zou ik morgen even bellen
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 21 mei 2008 @ 04:52:32 #128
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58794747
Mrien, als het een keizersnede wordt, moet je je niet teveel zorgen maken. Natuurlijk is de wond wel pijnljk, maar je krijgt pijnstilling en alles. Ik houd mijn vingers gekruisd voor je!

Ik ga jullie nu zo ongeveer wel weer verlaten. Als het goed is ga ik vandaag naar huis toe en kan ik straks gewoon bijlezen. Veel dingen worden geblokkeerd hier in het ziekenhuis en kan dus niet alles lezen.

Grijs, zet hem op he! Sorry voor het voordringen!
  woensdag 21 mei 2008 @ 05:21:00 #129
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_58794763
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:44 schreef Knut het volgende:
En dan nu alleen nog even mijn nieuwe desktop tonen en dan duik ik mijn nest in. Morgen begint de dag weer om 5:30 met een tripje richting werk .

Yade heeft nog niet helemaal door haar oogjes werken, de draad raakt ze nogal eens kwijt en dat loont voor een erg schattige foto.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd mensen.

Wat kunnen ze er niet uit zien he die babies? Komt allemaal goed. Mijn zoon is zich ook aardig aan het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door popolon op 21-05-2008 05:26:58 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 21 mei 2008 @ 06:21:29 #130
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58794795
De hele nacht door weeën gehad, net niet zo heftig dat ik denk dat het het echte werk is maar genoeg om me wakker te houden.
hopenlijk heeft het toch nog iets van nut gehad, vanavond naar de verloskundige, ben benieuwd!
pi_58795146
Gefeliciteerd Admiraal-anaal
Ik zou even de huisarts bellen om te melden dat je zwanger bent. Vaak doet die dan ook alvast het bloedonderzoek. Heb je in ieder geval al iéts

Als ik het goed begrijp weet je dus niet precies hoelang je vriendin al zwanger is? Dan krijg je de termijn-echo waarschijnlijk wat eerder

Edit: KD, lees je bericht nu pas! Spannend! Ben benieuwd wat de verloskundige zegt!
pi_58795163
KD wat spannend, succes, hopelijk gaat en is alles goed.

Admiraal, gefeliciteerd! Ik herken het verhaal, bij mijn eerste ook zwanger geraakt door de pil heen dmv overstap... en iedereen maar zeggen dat het niet kan. Mooi wel hoor!
Het is idd eventjes een schok, maar die kom je ook wel weer te boven. En idd, je kan gewoon een verloskundige in de buurt bellen, naar de dokter gaan heeft weinig nut, die zal je feliciteren en je evt een VK aanraden maar meer niet.
pi_58795187
Ik heb in de eerst gedacht: Zwanger En nu? De huisarts gebeld Het was op een vrijdag en hij heeft me nog even voor het weekend langs laten komen

Toen heeft hij dus alvast de bloedtesten (rhesus, soa's ed) en dergelijke gedaan
(en mij verteld dat een borrel af en toe geen kwaad kan, omdat onze ouders ook gewoon rookten en dronken tijdens de zwangerschap en wij ook nog leven. Ik hoefde qua eten en drinken nérgens rekening mee te houden, aldus mijn huisarts, want zwangerschap was geen ziekte, maar heel normaal Onnodig te zeggen dat ik die man niet erg serieus meer neem in mijn zwangerschap )
pi_58795375
Kd spannend hoor, hoop ook voor je dat t iets heeft gedaan

Admiraal gefeliciteerd

Yade wat heb je een geweldig lief koppie

Mrien succes vandaag, ben heel benieuwd hoe t gaat lopen
pi_58795451
Silmarwen en Knut!! Wow! Gefeliciteerd!!
R81!! Ook van harte!

(Ga je een paar daagjes weg, allemaal verse babies en niieuwe aanstaande ouders!!)
pi_58795977
Ook hier hele nacht voor-weeën gehad, geen regelmaat in te vinden en af en toe hield het ook gewoon weer op.
Ook genoeg om me wakker te houden helaas..
Nu nog maar mooi even het bed in, kijken of ik nog even iets slaap kan pakken...

Gefeliciteerd Admiraal-anaal!

Lekker naar huis vandaag Silmarwen! Jammer dat Yade nog even moet blijven!
Ik zie tegen de KS zelf niet echt op, wel tegen de ruggenprik (beetje fobie tegen prikken enzo)
Maar goed, dat zien we dan wel weer, eerst straks maar naar het ziekenhuis toe
pi_58796039
Knut, dat is zo schattig met die oogjes!!

Admiraal-anaal; gefeliciteerd met het 2e streepje!
Toen ik voelde dat ik zwanger was (1 dag voor de menstruatie zou komen voelde ik het al) ben ik eerst gaan invertariseren wat er allemaal moet gebeuren en wat er in huis zou moeten komen, leuk maar ook een beetje overwelmend. Vervolgens 2 dagen later test, heel licht 2e streepje, 3 dagen later weer test, duidelijker streepje, paar dagen later naar huisarts geweest maar dat was toch lichtelijk teleurstellend, kreeg alleen een lijstje opgedreund opgelezen uit een boekje van wat ik wel en niet mag (eten, kattenbak etc). Een bevestigende test heb ik niet laten doen daar, want die moest contact betaald worden meteen, en ik had alleen pin op zak, dus maar meteen test weer bij de drogist gehaald en toen was er eindelijk die dikke vette 2e streep. Huisarts kon dus niet veel voor me doen.
Dus meteen maar afspraak bij verloskundige gemaakt en daar kon ik met 9,5 week terecht, en meteen echo gehad ondanks dat ik al zeker was van de termijn.

Iig sukses met alles wat komen gaat, het is een mooie tijd, en gaat voor mij veelste snel voorbij (Maar gelukkig komt er iets nog mooiers voor in de plaats ).

mrien; sukses vandaag!

KD; spannend hoor! Ben benieuwd wat de verloskundige ervan gaat zeggen!

Ik ben intussen weer een beetje fit en wakker, maar had vanochtend echt medelijden met mezelf, ik slaap alweer een tijdje slecht, tenminste, steeds zo vroeg wakker. Gelukkig vanochtend iets langer door kunnen slapen, maar alsnog op 4:45 wakker en niet meer kunnen slapen. Op m'n zij dan doen me heupen pijn, op m'n rug doet me rug pijn en krijg ik afentoe steken in de buik, met omdraaien steekt het, maar gelukkig had ik nu weer geen last van m'n maag Hehe, mijn tijd is eindelijk daar dat ik toch ook wat meer last krijg Mag ook wel gezien het niet meer zo lang is
En alles rustig beetje tutten in huis, maar die rust werd gisteren wreed verstoord toen m'n auto niet meer bleek te starten, de tranen stonden meteen heel hoog en ik voelde paniek omdat het nu wel zo makkelijk is! Gelukkig is het de accu maar, dus vanochtend kwam m'n vader weer met startkabels, was weer de accu leeg, maar intussen staat ie dus bij de garage, en hebben ze hem hopelijk vanmiddag klaar. Maar die extra kosten zijn nu ook weer niet fijn. Maargoed, heb ik de hele dag weer om verder te tutten in huis
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:30:59 #138
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58796353
een mooie lieve foto van Yade

en admiraal_anaal: gefeliciteerd!!!

KD spannend meid

ook voor mrien....

Maar hopelijk mag grijs nog eerst aan de beurt komen
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:40:17 #139
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58796507
Ik heb toch nog even kunnen slapen.
Er zat best regelmaat in, om de 10 min en nu is het gestopt, voel het nog wel rommelen maar niet zo erg meer.
Dus ik hoop nu dat het of gewoon stopt zodat ik weer mijn nachtrust terugheb of dat het doorzet.
Liever het eerste en dat ze nog een weekje blijft zitten minimaal en dat we eerst grijs mogen feliciteren
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:23:08 #140
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58798709
Ik kom me ook maar weer eens melden. Had vanmorgen weer een klein beetje bloedverlies(de 3e of 4e keer ofzo), maar ik heb geen krampen ofzo. Een echt onbezorgde zwangerschap is het voor mij dus niet echt.

Volgende week woensdag mijn eerste echo, ik zou willen dat ik hem eerder had...
pi_58798880
Vervelend DolleMina, wat duurt wachten dan lang he. Sterkte ermee!

Die onzekerheid is nog wel het ergste van allemaal. Heb er zelf ook last van, merk dat ik niet teveel op internet moet gaan zoeken en lezen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:51:44 #142
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58799378
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:23 schreef DolleMina het volgende:
Ik kom me ook maar weer eens melden. Had vanmorgen weer een klein beetje bloedverlies(de 3e of 4e keer ofzo), maar ik heb geen krampen ofzo. Een echt onbezorgde zwangerschap is het voor mij dus niet echt.

Volgende week woensdag mijn eerste echo, ik zou willen dat ik hem eerder had...
DolleMina dat is balen zeg... en wat moet je toch lang wachten voor die echo. Eigenlijk belachelijk als je weet dat ze bij 6-7 weken al iets kunnen zien op een (inwendige) echo. Maar die echo's worden vaak alleen gemaakt als je in een medisch traject zat. Kun je niet bellen dat je gek van onzekerheid wordt en graag eerder een echo wil??

Ik vind die onzekerheid ook verschrikkelijk. Vanavond komt er iemand van MvM en ben alweer "bang" dat daar een negatieve test uitkomt....
Make love, not war ☮
pi_58799497
DolleMina, wat balen zeg! Waarschijnlijk moeilijk om er dan vanuit te gaan dat alles waarschijnlijk wel goed is.
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:51 schreef Diaan73 het volgende:

Ik vind die onzekerheid ook verschrikkelijk. Vanavond komt er iemand van MvM en ben alweer "bang" dat daar een negatieve test uitkomt....
Daar is volgens mij iedereen bang voor bij MvM
Ik heb nog nooit iemand gehoord die dat had trouwens

Ik ben net weer terug van de vlos, alles goed, ik groei goed, baby groeit goed. Ik moet wel wat rustig aandoen.
En over 3!! weken weer terug komen
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:26:13 #144
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58800038
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:51 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

DolleMina dat is balen zeg... en wat moet je toch lang wachten voor die echo. Eigenlijk belachelijk als je weet dat ze bij 6-7 weken al iets kunnen zien op een (inwendige) echo. Maar die echo's worden vaak alleen gemaakt als je in een medisch traject zat. Kun je niet bellen dat je gek van onzekerheid wordt en graag eerder een echo wil??

Ik ben wel van plan vanmiddag even te bellen tijdens het spreekuur, even kijken of zij er noodzaak toe zien. Dit is nu de zoveelste keer, dus het is echt niet leuk meer.

Ik heb ook nog eventjes getest voordat die dame kwam. Alsof het zo zou zijn dat je na tig positieve testen opeens negatief test...
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:34:10 #145
114177 Diaan73
pi_58800213
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:26 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Ik ben wel van plan vanmiddag even te bellen tijdens het spreekuur, even kijken of zij er noodzaak toe zien. Dit is nu de zoveelste keer, dus het is echt niet leuk meer.

Ik heb ook nog eventjes getest voordat die dame kwam. Alsof het zo zou zijn dat je na tig positieve testen opeens negatief test...
Heel goed van je!! en vooral ook door laten klinken dat je heel ongerust enz. bent... en iets aanstellen mag in deze situatie vind ik.

ik ben ook bijna geneigd een test te kopen... terwijl ik zo'n mooie duidelijk plus had....
Make love, not war ☮
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:41:15 #146
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58801453
Ze hebben het advies gegeven om toch nog even geduld te hebben. Want het ene moment kan het goed zijn, maar het andere kan het alsnog mis zijn. Wel heeft ze gezegd dat als ik wel krampen krijg of koorts ofzo, dat ik terug moet bellen.

Ik weet van mijzelf dat ik een gevoelige baarmoedermond heb, maar het is nog steeds niet leuk bloed te zien.
pi_58801657
He DolleMina, wat vervelend. Sterkte
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:54:06 #148
114177 Diaan73
pi_58801708
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:41 schreef DolleMina het volgende:
Ze hebben het advies gegeven om toch nog even geduld te hebben. Want het ene moment kan het goed zijn, maar het andere kan het alsnog mis zijn. Wel heeft ze gezegd dat als ik wel krampen krijg of koorts ofzo, dat ik terug moet bellen.

Ik weet van mijzelf dat ik een gevoelige baarmoedermond heb, maar het is nog steeds niet leuk bloed te zien.
Mmm op zich heb je daar dus helemaal niets aan. Ik voel me bij tijden al onzeker terwijl ik niet eens bloed zie, laat staan hoe je je voelt als je ook nog af en toe bloed ziet. Ik vind het soms echt belachelijk waarom ze vrouwen zo in onzekerheid laten. maar ja... je doet er dus niets aan. HOpelijk krijg je geen krampen of koorts en heb je volgende week een mooie echo!! Sterkte!
Make love, not war ☮
pi_58802053
Felicitaties aan de nieuwe ouders en de nieuwe mama's en papa's in spé . Gezellige boel hier !

DolleMina, wat ongelofelijk vervelend. De kans dat er echt iets mis is, is volgens mij zeer klein, maar echt onbezorgd genieten van je zwangerschap is er wel even niet bij dan kan ik me voorstellen!

KD en Grijs, spannend! Veel succes met de laatste loodjes .

Ik lijk hier maar niet helemaal te recuperen van m'n ziekte. Blijf me erg moe en slapjes voelen. Verder heb ik blijkbaar al een enorme toeter (hoor ik van ieeedereen *zucht*) en ik begin het nu al lichamelijk zwaar te krijgen bij eindje wandelen, boodschappen doen, wat poetsen, ... Bah... Ik hoop dat er eerst nog een positieve periode komt voor ik de echt zware laatste maanden inga. Tot zover weer het geklaag .
pi_58802415
Baby is vannacht gedraaid
Verklaard ook gelijk m'n slapeloze nacht van de afgelopen nacht

Wij zijn helemaal blij
Echo liet gelijk het kopje beneden zien, dus toen konden we weer gaan (ctg hadden we al gehad daarvoor)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')