Knut, dat is zo schattig met die oogjes!!

Admiraal-anaal; gefeliciteerd met het 2e streepje!
Toen ik voelde dat ik zwanger was (1 dag voor de menstruatie zou komen voelde ik het al) ben ik eerst gaan invertariseren wat er allemaal moet gebeuren en wat er in huis zou moeten komen, leuk maar ook een beetje overwelmend. Vervolgens 2 dagen later test, heel licht 2e streepje, 3 dagen later weer test, duidelijker streepje, paar dagen later naar huisarts geweest maar dat was toch lichtelijk teleurstellend, kreeg alleen een lijstje opgedreund opgelezen uit een boekje van wat ik wel en niet mag (eten, kattenbak etc). Een bevestigende test heb ik niet laten doen daar, want die moest contact betaald worden meteen, en ik had alleen pin op zak, dus maar meteen test weer bij de drogist gehaald en toen was er eindelijk die dikke vette 2e streep. Huisarts kon dus niet veel voor me doen.
Dus meteen maar afspraak bij verloskundige gemaakt en daar kon ik met 9,5 week terecht, en meteen echo gehad ondanks dat ik al zeker was van de termijn.
Iig sukses met alles wat komen gaat, het is een mooie tijd, en gaat voor mij veelste snel voorbij

(Maar gelukkig komt er iets nog mooiers voor in de plaats

).
mrien; sukses vandaag!
KD; spannend hoor! Ben benieuwd wat de verloskundige ervan gaat zeggen!
Ik ben intussen weer een beetje fit en wakker, maar had vanochtend echt medelijden met mezelf, ik slaap alweer een tijdje slecht, tenminste, steeds zo vroeg wakker. Gelukkig vanochtend iets langer door kunnen slapen, maar alsnog op 4:45 wakker en niet meer kunnen slapen. Op m'n zij dan doen me heupen pijn, op m'n rug doet me rug pijn en krijg ik afentoe steken in de buik, met omdraaien steekt het, maar gelukkig had ik nu weer geen last van m'n maag

Hehe, mijn tijd is eindelijk daar dat ik toch ook wat meer last krijg

Mag ook wel gezien het niet meer zo lang is

En alles rustig beetje tutten in huis, maar die rust werd gisteren wreed verstoord toen m'n auto niet meer bleek te starten, de tranen stonden meteen heel hoog en ik voelde paniek omdat het nu wel zo makkelijk is! Gelukkig is het de accu maar, dus vanochtend kwam m'n vader weer met startkabels, was weer de accu leeg, maar intussen staat ie dus bij de garage, en hebben ze hem hopelijk vanmiddag klaar. Maar die extra kosten zijn nu ook weer niet fijn. Maargoed, heb ik de hele dag weer om verder te tutten in huis
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae