abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58776541
oh.. het moet wel duidelijk zijn dat dit echt géééén teleurstelling is hoor !
het is gewoon het één of het ander .. en het is het één... en niet het ander...
maar wat nou het één of het ander is maakt echt helemaal niets uit !
pi_58776674
Marit wat leuk een zusje voor Ilse.... Wat leuk en ik kan je me gevoel wel voorstellen hoor al had ik er zelf geen last van.

Lijkt het nu maar zo maar van de mama's die voor een tweede opgaan en de eerste is een meisje is de tweede ook vaak een meisje. Viel me zo maar op.

Verida wat klink je als een trotse oma!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_58776973
Ik kwam trouwens net op deze site:
http://www.babybrabbel.org/ Een online zwangerschapstest tegen. (onder het kopje (rechts) 'interactief')

Braaf ingevuld, inclusief positieve test.
48% kans op zwanger, dus volgens die test niet zwanger

* freecell klopt geruststellend op buik. We trekken ons er niets van aan hoor!
pi_58777510
Terug van het 1e vk bezoek. Was gezellig en leuk haar weer te zien. Ze was er iig thuis bij de bevalling van Kim. En in de kraamweek nog vaker langsgeweest. De allerleukste. Ze vond het leuk Kim te zien. Hartje was nog niet te horen, maar dat was te verwachten. Buisje bloed afgenomen, wachten duurde wel heel lang. Zo ff naar postkantoor brengen. 3 juni heb ik de termijnecho. Spannend!
pi_58778726
Leuk een zusje voor Ilse !!!! 2 meisjes
pi_58779450
Vanmorgen bij de VK geweest voor controle (vandaag 35wkn, 6 dagen)
Bloeddruk wat hoger dan normaal (maar logisch want ik maakte me wat druk over de ligging) en gewicht verder goed

Baby ligt dus, zoals ik zelf ook al dacht nog in stuit.
Morgen moeten we ons om half 1 in het ziekenhuis melden, krijgen we een CTG van een half uur en daarna om 1 uur een afspraak met de gynaecoloog.
We krijgen dan eerst een echo en aan de hand daarvan gaat dan gekeken worden of de baby eventueel gedraaid kan worden.

Als er niet gedraaid kan (of gaat worden, want zelf willen we het eigenlijk niet) worden horen we dan ook het advies van de gyn qua natuurlijke bevalling of keizersnede.
Zelf zijn we daar al uit (keizersnede), maar morgen worden we daar verder over geïnformeerd.
Spannend dus!
pi_58779553
Jeetje Mrien, wat een eigenwijze beeb... en het wordt inderdaad erg spannend zo op deze manier!
Succes morgen in iedergeval
pi_58779571
Mrien, wat jammer dat baby nog in stuit ligt !
Goed te lezen dat jullie zelf al wel weten wat jullie willen qua draaien en bevalling... laat je niet te veel overdonderen morgen door wat de gyn wil !
Succes !!
pi_58779890
Jammer, Mrien. Succes met inlezen, echoën en beslissen

Kan iemand mij vertellen dat misselijkheid en vermoeidheid echt een keer over gaan? De vlos was hoogst verbaasd dat ik me zo rot voel maar weet er verder ook niet veel aan te doen behalve door gaan met de druppels van de huisarts. Die werken dus goed, maar echt helemaal weg gaat het niet. Maar ja, als deze zwangerschap in alles het omgekeerde is van de eerste zwangerschap dan ga ik een prachtbevalling tegemoet en da's ook wat waard

Marit, wat leuk dat het weer een meisje is! Ik kan me je gevoelens goed voorstellen. Wij willen het deze keer ook weer weten maar itt bij Ronja heb ik totaal geen voorkeur en dat voelt ook wel leuk. Het is hóe dan ook geweldig (sowieso natuurlijk, maar als Ronja een jongen was geweest had ik toch even moeten wennen denk ik)... Een jongen is helemaal nieuw (en we hebben zo'n leuke naam ) maar twee meiden is ook weer zo leuk samen. Nog een week of zeven, dan weten we het hopelijk
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:36:52 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58780139
Ik ben benieuwd naar die jongensnaam Owlet, dus maak 'r maar een jongetje van.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:38:51 #91
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58780174
mrien spijtig dat beebje nog in stuit ligt... maar gelukkig morgen ctg enzovoort en dat je weet wat jullie willen... want anders wordt je morgen nog overdonderd door gyn....
pi_58780239
Owlet..de jongensnaam die we hadden is ook zó leuk !
hihi, haast jammer dat we die niet kunnen gebruiken dus.
Maarrrrr, meisjesnaam is ook hartstikke leuk vinden wij en past super bij Ilse !

Vervelend dat je je zo moe blijft voelen joh,
ik had zelf rond 13wkn een opleving maar ben nu nogsteeds toch ook wel erg uitgeput als het einde van de middag nadert.
pi_58780431
Eigenwijs beebje heb je Mrien
Lijkt me wel fijn dat je er al over na hebt gedacht en dat je dus al weet wat je wel en niet wilt
Succes morgen in elk geval
pi_58780637
mrien, hopen dat de beeb vannacht nog even snel draait! Wel aardig wat dwarse beebies hier hoor!

Volgens mij ligt onze beeb nu echt wel goed en is ze toch echt ingedaald, voelt zo zwaar ook met lopen, aardig wat druk van onderen dus ik doe lekker rustig aan. Morgen de echo om te zien of ze nu ook echt goed ligt. (Krijg wel het idee dat ze heel raar ligt afentoe als ik het getrap, gefriemel en de grote bult van het ruggetje/de bibs voel, en dan het idee hoofdje beneden, dan zou ik bijna zeggen dat ze wel nog in stuit ligt, of gewoon een heel lenige meid ).

Marit, gefeliciteerd met je 2e meisje op komst!

Wij hadden nu juist helemaal geen jongensnaam waarbij ik overtuigend ja zei van die vind ik leuk. Voor een meisje was ik er wel meteen overuit.

Owlet; ik ben tot zeker 16 weken misselijk geweest en tot een week of 20 moe. Eigenlijk voel ik me pas sinds 24 weken weer wat fitter, en nu begin ik weer meer moe te worden Maar nog steeds denk ik, ik heb een makkelijke zwangerschap; die kleine dingetjes neem ik dan maar even voor lief
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:27:57 #95
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58782026
Veel succes morgen mrien. Ik blijf voor je hopen dat je eigenwijsje zich nog snel even omdraait.

Ik ben net weer naar de verloskundige geweest. Alles OK, en m'n buik was lekker gegroeid. Op naar de volgende controle over 4 weken dus.
pi_58783128
Ik ben tot 16 weken misselijk geweest, toen was het over.
En in week 23 begon ik opnieuw

Dus nu weer elke avond kotsen... nuja, het went.
pi_58783705
Volgens de wereldgezondheidsorganisatie zou gemberwortel helpen tegen zwangerschapsmisselijkheid. Maar toen ik dat ging vragen bij de apotheker zei die vent dat de WHO informatie van op internet is en dus gevaarlijk...
pi_58784658
naar aanleiding van de buikpijn die ik de laatste tijd vaker had en die gisteravond wel erg vervelend werd ben ik vanmiddag toch maar even naar de huisarts geweest om mijn urine te laten controleren en heb idd blaasontsteking.

Toch vreemd hoe anders blaasontsteking voelt tijdens een zwangerschap...maar ben blij dat ik toch maar even langs de dokter ben gegaan
pi_58787230
En BM nog van harte !
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:31:47 #100
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_58787967
Gefeliciteerd aan alle kersverse ouders!!
Geniet ervan!
pi_58788686
Goed dat je het hebt laten nakijken Bla_Bla_Bla!
Ik heb het zelf een aantal keren laten nakijken, maar elke keer was het niets

Fijn dat alles goed was met de controle Jojogirl!

Spannend morgen de echo Llewella! Wat krijg jij al "vroeg" een liggingsecho! Zo zie je maar weer dat elke verloskundigepraktijk en ziekenhuis weer verschilt!

Balen dat je zo misselijk bent Owlet! Ik heb er zelf vrijwel geen last van gehad, dus kan je alleen wat dat betreft hoop geven

En ik was Marit helemaal vergeten te feliciteren met een meisje, wat leuk!

Pff..ik vind het toch echt wel spannend voor morgen..
Stomme is, je weet al weken dat baby verkeerd ligt, maar nu is het opeens bevestigd door VK en wordt je dan ook echt doorgestuurd omdat je al zoveel weken bent..
Past weer in het rijtje van, alles komt dichtbij..

KD, hoe gaat het bij jou?
Grijs al wat te melden?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 21:13:03 #102
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_58788823
Gefeliciteerd Sil en Knut!

Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt, en Yade snel mee naar huis kan .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 21:51:32 #103
2738 Knut
Loyal Dog
pi_58789906
Ik vind dat ik nog een tweetal foto's hier mag plaatsen

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 21:57:39 #104
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_58790104
Ze is mooi hoor!!!

Nog wel een sonde zie ik, maar geen infuus zo te zien? Gaat het goed?

En als je je afvraagt vanwaar deze (ongewone) belangstelling, ik zei laatst tegen je vrouw dat de zwangerschap wel een kopie leek van mijn eerste, dat lijkt bijna zo te zijn. Freek was ook zo groot, en met 35 weken geboren.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:00:15 #105
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_58790190
Wat een eigenwijze kindjes, gewoon de kont ervoor gooien! Hopelijk draaien ze nog.

Mooie meid, Knut!

Hier is helaas nog niets te melden. Volgens mij ga ik dit keer wel de uitgerekende datum halen , maar goed, zover is het nog niet. Ik durf nu niet zo goed meer afspraken te maken, alles is onder voorbehoud. Vind ik wel wat irritant, maar daar is niets aan te doen. We moeten maar geduldig ( ) afwachten.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:08:46 #106
2738 Knut
Loyal Dog
pi_58790465
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:57 schreef Leah het volgende:
Ze is mooi hoor!!!

Nog wel een sonde zie ik, maar geen infuus zo te zien? Gaat het goed?

En als je je afvraagt vanwaar deze (ongewone) belangstelling, ik zei laatst tegen je vrouw dat de zwangerschap wel een kopie leek van mijn eerste, dat lijkt bijna zo te zijn. Freek was ook zo groot, en met 35 weken geboren.
Ze heeft nog een klein beetje moeite met concentreren. Borstvoeding is nog niet helemaal op gang maar ze hapt wel lekker aan. Flesjes gaan soms gewoon helemaal erin maar soms ook helemaal niet omdat ze gewoon vergeet in hoeverre ze ook alweer aan het eten was. Dan stopt ze gewoon voordat er echt wat inzit.

Alles gaat helemaal goed met haar en de verpleegsters maken zich helemaal geen zorgen en ik mag me ook helemaal geen zorgen maken van ze
.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:10:51 #107
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_58790515
Hartstikke fijn!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:29:10 #108
2738 Knut
Loyal Dog
pi_58791042
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:07 schreef mrien het volgende:
Goed dat je het hebt laten nakijken Bla_Bla_Bla!
Ik heb het zelf een aantal keren laten nakijken, maar elke keer was het niets

Fijn dat alles goed was met de controle Jojogirl!

Spannend morgen de echo Llewella! Wat krijg jij al "vroeg" een liggingsecho! Zo zie je maar weer dat elke verloskundigepraktijk en ziekenhuis weer verschilt!

Balen dat je zo misselijk bent Owlet! Ik heb er zelf vrijwel geen last van gehad, dus kan je alleen wat dat betreft hoop geven

En ik was Marit helemaal vergeten te feliciteren met een meisje, wat leuk!

Pff..ik vind het toch echt wel spannend voor morgen..
Stomme is, je weet al weken dat baby verkeerd ligt, maar nu is het opeens bevestigd door VK en wordt je dan ook echt doorgestuurd omdat je al zoveel weken bent..
Past weer in het rijtje van, alles komt dichtbij..

KD, hoe gaat het bij jou?
Grijs al wat te melden?
Wij hadden op woensdag de doorverwijzings afspraak bij de gynaecoloog en op de zondag heeft dezelfde man het kind eruit gesneden. Het kan hard gaan
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:33:51 #109
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58791179
Knut, wat een prachtige foto's! Die handjes, wat is ze mooi!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:39:57 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58791347
Ach, wat een lief klein frutje.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:44:55 #111
2738 Knut
Loyal Dog
pi_58791509
En dan nu alleen nog even mijn nieuwe desktop tonen en dan duik ik mijn nest in. Morgen begint de dag weer om 5:30 met een tripje richting werk .

Yade heeft nog niet helemaal door haar oogjes werken, de draad raakt ze nogal eens kwijt en dat loont voor een erg schattige foto.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:52:30 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58791725
Jaaa, een foto van haar gezichtje! Lief hoor!
pi_58792098
Ik heb net een tweede streepje gezien op de zwangerschaps-test
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:05:21 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58792146
Van je vriendin toch wel he?
Gefeliciteerd!
pi_58792251
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Van je vriendin toch wel he?
Gefeliciteerd!
Uiteraard me vriendin, hehe nouja gelukkig wel hehe
Wel onverwacht maar zeer zeker welkom me hart bonkt in me keel, weet gewoon niet wat te doen, of wat er nu moet gebeuren of welke stappen nu te volgen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:12:11 #116
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_58792311
Typische mannenopmerking "Wat nu te doen?"

Nog een poosje helemaal niets, behalve je een grote portie Geduld en Begrip te gaan vinden .
pi_58792443
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:12 schreef Leah het volgende:
Typische mannenopmerking "Wat nu te doen?"

Nog een poosje helemaal niets, behalve je een grote portie Geduld en Begrip te gaan vinden .
hoelang geduld hehe
Zeker eerst huisarts bezoeken voor testen of onderzoek ofzo ik heb het nooit meegemaakt dus allemaal nieuw voor me en me vriendin zit in shock door de vreugde maar zit nu ook met allemaal vragen hehe.
6 weken geleden laatste menstruatie gehad in ieder geval en vanavond het 2e streepje gekregen.

Ze had de Diana35 en is 3 maanden geleden na 11 jaar overgestapt op Microgynon30 en sinds de overstap onregelmatig ongesteld maarja dat kan natuurlijk komen door overstap van de pil toch? Sinds de overstap nu al 3 x een test gedaan en allen negatief tot nu toe
pi_58792576
Ahh, wat een mooie lieve foto van Yade

en admiraal_anaal: gefeliciteerd!!! ik kan me jullie gevoel wel voorstellen, al snap ik het verhaal van de pil niet helemaal.. (ondanks de pil dus zwanger geraakt? en hoezo onregelmatig sinds overstap?)

maar doe rustig aan, jullie hebben nog alle tijd.. en zou inderdaad maar een afspraak met de huisarts maken (dat heb ik ook gedaan, daar ga ik overmorgen heen )

PS. o ja, je vriendin is dus al langer zwanger dan ik!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:29:32 #119
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58792649
gefeliciteerd admiraal_anaal.

Nu idd rustig afwachten, je kan even de huisarts bellen en die zal dan nog een test doen.
Dan een verloskundige in je buurt bellen en die zal dan een termijnecho laten maken om te kijken hoever ze zwanger is.
pi_58792722
en o ja, je vriendin met direct foliumzuur gaan slikken en niet meer drinken/roken (indien van toepassing) enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')