Ze heeft nog een klein beetje moeite met concentreren. Borstvoeding is nog niet helemaal op gang maar ze hapt wel lekker aan. Flesjes gaan soms gewoon helemaal erin maar soms ook helemaal niet omdat ze gewoon vergeet in hoeverre ze ook alweer aan het eten was. Dan stopt ze gewoon voordat er echt wat inzit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:57 schreef Leah het volgende:
Ze is mooi hoor!!!
Nog wel een sonde zie ik, maar geen infuus zo te zien? Gaat het goed?
En als je je afvraagt vanwaar deze (ongewone) belangstelling, ik zei laatst tegen je vrouw dat de zwangerschap wel een kopie leek van mijn eerste, dat lijkt bijna zo te zijn. Freek was ook zo groot, en met 35 weken geboren.
Wij hadden op woensdag de doorverwijzings afspraak bij de gynaecoloog en op de zondag heeft dezelfde man het kind eruit gesneden. Het kan hard gaanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:07 schreef mrien het volgende:
Goed dat je het hebt laten nakijken Bla_Bla_Bla!
Ik heb het zelf een aantal keren laten nakijken, maar elke keer was het niets
Fijn dat alles goed was met de controle Jojogirl!
Spannend morgen de echo Llewella! Wat krijg jij al "vroeg" een liggingsecho! Zo zie je maar weer dat elke verloskundigepraktijk en ziekenhuis weer verschilt!
Balen dat je zo misselijk bent Owlet! Ik heb er zelf vrijwel geen last van gehad, dus kan je alleen wat dat betreft hoop geven
En ik was Marit helemaal vergeten te feliciteren met een meisje, wat leuk!![]()
Pff..ik vind het toch echt wel spannend voor morgen..
Stomme is, je weet al weken dat baby verkeerd ligt, maar nu is het opeens bevestigd door VK en wordt je dan ook echt doorgestuurd omdat je al zoveel weken bent..
Past weer in het rijtje van, alles komt dichtbij..
KD, hoe gaat het bij jou?
Grijs al wat te melden?
Uiteraard me vriendin, hehe nouja gelukkig wel hehequote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Van je vriendin toch wel he?![]()
Gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:12 schreef Leah het volgende:
Typische mannenopmerking"Wat nu te doen?"
Nog een poosje helemaal niets, behalve je een grote portie Geduld en Begrip te gaan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |