abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2008 @ 13:45:34 #51
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58760930
Mooi meiske met een mooie naam. Gefeliciteerd Silmarwen en Knut.

En R81, gefeliciteerd met je zoontje.
  maandag 19 mei 2008 @ 13:51:36 #52
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58761035
Wat keigaaf! Knut is papa Echt een schatje. Gefeliciteerd allebei. En oma natuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 19 mei 2008 @ 13:58:51 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58761143
Wat een dotje!
  Admin maandag 19 mei 2008 @ 13:58:54 #54
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_58761144
Knut (en Sil natuurlijk), gefeliciteerd en welkom in het land der piccallilly-colored spuitluiers
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_58761258
Wat lief Knut en nogmaals gefeliciteerd
pi_58761551
Jeetje, het lijstje gaat wel heel hard ineens zo, morgen is het pas volle maan hoor

R81van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Knut, mooie foto & meid! Ziet er niet uit als een klein te vroeg geboren kindje, mooie meid hebben jullie op de wereld gezet!

Ik was net bij de kruitvat, maar voor nop, ze hebben daar (vanaf morgen ) een mooie dames sporttas in de aanbieding die ik graag als ziekenhuis-vlucht-tas wil benutten, en die wil ik nu toch wel heel snel klaar gaan zetten Morgenochtend dus om 9 uur op de stoep bij de kruitvat
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_58762828
Knut & Sil gefeliciteerd met jullie mooie meid!

R81 gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_58762909
Silmarwen en Knut, hartelijk gefeliciteerd met Yade en R81 plus partner gefeliciteerd met Aiden!

Lovely gefeliciteerd met je verjaardag!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_58764061
Knut & Sil wat een mooi meisje!
Moest ze nog in de couveuse eigenlijk of mag Sil d'r gewoon bij zich hebben?

R81van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

Schreef ik vanmorgen al dat het zo hard ging, nu helemaal, nog maar 2 boven me
pi_58764244
Gefeliciteerd Sil en Knut met jullie mooie dochter. Wat een geweldig gewicht geeft ze gelukkig al, geweldig!
Variety is the spice of life
  maandag 19 mei 2008 @ 18:10:14 #61
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58765453
Sil en Knut, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Yade
R81 ook van harte gefeliciteerd met jullie zoon Aiden
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_58766496
Sil en Knut gefeliciteerd met jullie dochter!

R81 gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_58766646
Dank voor jullie felicitaties!! Hopelijk was de taart lekker.
VK bezoek ging prima, bloeddruk 110/70 en onze banjer ligt met zijn hoofd naar beneden, dus dat is een beginnetje... nog niet ingedaald (bij sander was het 34 weken en een beetje dat ie was ingedaald) Ik hoop dus dat banjertje gewoon met zijn koppie naar beneden blijft liggen.

R81 gefeliciteerd met jullie zoon Aiden, mooie naam!

Sil en Knut wat een snoeppie!

Llewella, hier hadden ze de tassen al liggen, niet mijn smaak, maar idd wel handig voor als je naar het ziekenhuis moet.
Ik heb me vandaag weer uitgeleefd bij de Zeeman voor klein spul, wat rompertjes en 2 setjes.... dat kleine spul werkt zooo verslavend. Moet vd week ook mijn online bestelling ophalen bij de HEMA
I love kleine babykleertjes
  maandag 19 mei 2008 @ 19:43:58 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58766954
* Brighteyes vroeg zich af of Sil niet stiekem gewoon een maand verder zou hebben kunnen zijn.
Gezien Yade's gewicht en ik zie geloof ik ook niet echt het huidsmeer wat je bij vroege kindjes ziet, zou je dat bijna zeggen...
pi_58766992
Knut en Sil, mooi gedaan hoor

R81 van harte met je zoon!
Fake it till you make it...
pi_58767336
Hier even een klein berichtje namens Sil en Knut:

Het gaat heel goed met Yade, ze ligt in een open couveuse en heeft sinds vanmorgen geen zuurstofslangetje meer. Het is een prachtig kindje, erg roze, maar dit komt volgens de kinderarts omdat de doorbloeding nog niet helemaal "af" is, omdat ze toch echt wel 5 weken te vroeg is geboren. Ze heeft over haar hele lijfje kleine donshaartjes en op haar hoofdje een hele bos donker haar. Het lijkt er nu op dat dat krulletjes worden, maar dat kan ook door het huidsmeer komen wat er nu nog doorheen zit. Het is een klein kindje, maar al wel met een beetje spekjes en putjes in haar handjes en al echt een beetje billetjes.

Ze heeft nog niet echt zin om te drinken en krijgt nog wat voeding binnen door een sonde. Ze is vandaag een paar keer aangelegd, maar sukkelt dan lekker in slaap ipv lekker te drinken. Knut heeft vanmiddag een beetje drinken uit een flesje bij haar naar binnen gewurmd. Maar ook dat zal allemaal wel wat beter op gang komen.

Met Sil gaat het ook heel erg goed, ze loopt al zelf naar het toilet en heeft geen infuus en catheter meer.
Het is gewoon een stralend stel ouders samen. Het is gisteravond allemaal heel snel en een beetje hectisch gegaan, maar vandaag was gewoon een geweldige dag.

Ze kunnen in het ziekenhuis wel jullie felicitaties lezen, maar posten is een beetje ingewikkeld. Morgen komt Knut weer tussen de middag even naar zijn huis, dus dan kan hij zelf wat meer posten. Als alles goed gaat komt in ieder geval Sil nog voor het weekend naar huis en afhankelijk van het drinken van Yade mag Yade dan een weekje later ook lekker naar haar eigen wiegje verhuizen.
Rest van verhaal en indrukken zal Sil zelf wel weer posten als ze thuis is.
  maandag 19 mei 2008 @ 20:09:20 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58767363
Kijk, gelijk mijn vraag beantwoord, dus toch wel smeer enzo.
Fijn om te lezen dat het goed gaat met ze!
pi_58767873
Sil en Knut... ontzettend gefeliciteerd met de mooie Yade !

Hier de 20wkn echo gehad, en ilse krijgt een zusje !!!!
Alles zag er goed uit, op één "soft-marker" na die in zijn uppie gelukkig niet veel zegt.
Ben helemaal opgelucht.. zo erg zelfs dat de tranen erg hoog zitten en ik net vreselijk moest huilen om het feit dat de andere optie het niet is. Hoe vreselijk blij ik ook ben met het meisje, het is puur dat het andere kindje in mijn hoofd er dus niet komt. Dat was las het jongetje was geweest ook zo, omdat het dan dus weer niet een meisje was... bizar fenomeen die emoties.
  maandag 19 mei 2008 @ 20:54:01 #69
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58768005
Sil & Knut, gefeliciteerd met Yade
Lekker douchen!
  maandag 19 mei 2008 @ 21:09:07 #70
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58768222
Marit een zusje voor Ilse! Prachtig toch!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58768357
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:09 schreef Memmel het volgende:
Marit een zusje voor Ilse! Prachtig toch!!
ja..
fantastisch... straks een bijzonder meisjes-duo hier in huis !

wel leuke oppepper voor mijn vertrouwen in de vk:
ze meldde stellig dat placenta op voorwand zit. Gyn. net heel stellig: achterwand.
hoe moeilijk is het nou om op zijn minst de voor en achtewand te herkennen ????
  maandag 19 mei 2008 @ 21:23:50 #72
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58768457
Welkom op de wereld Yade!

En gefeliciteerd Knut en Silmarwen!

R81 ook proficiat!

Marit, wat leuk, een meisje erbij! Zo'n echo maakt duidelijk dat je niet meer hoeft te hopen, daarvoor kun je nog dromen van allebei en dat valt nu weg! Ik snap het wel, denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door PM-girl op 19-05-2008 21:35:24 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Licht Ontvlambaar maandag 19 mei 2008 @ 21:30:18 #73
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58768589
Knut en Silmarwen, gefeliciteerd met Yade!

Maritje, heel logisch dat je een hormonaal dipje hebt omdat de andere optie wegvalt Het is gewoon het feit dat je niet meer kunt mijmeren over het 'wat als het een meisje is, wat als het een jongetje is'... maar hee, meisjes zijn leuk
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 19 mei 2008 @ 21:41:40 #74
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_58768819
R81, van harte gefeliciteerd!

En nu sta ik dus bovenaan... ik hoop niet al te lang, misschien dat de volle maan helpt...
Ik word wel steeds ongeduldiger, want hoe langer het duurt, hoe kleiner de kans dat ik (al is het maar even) bij de bruiloft van mijn zusje aanwezig kan zijn (zij trouwt 30 mei).

KD-fotografie, sterkte met de laatste loodjes, probeer maar zo rustig mogelijk aan te doen!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_58771052
Dat is ook spannend Grijs!
Hopelijk komt de baby snel, dan kun je er in ieder geval even bij zijn!
Met hoeveel weken zijn Daan en Judith geboren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')