abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2008 @ 13:45:34 #51
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58760930
Mooi meiske met een mooie naam. Gefeliciteerd Silmarwen en Knut.

En R81, gefeliciteerd met je zoontje.
  maandag 19 mei 2008 @ 13:51:36 #52
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58761035
Wat keigaaf! Knut is papa Echt een schatje. Gefeliciteerd allebei. En oma natuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 19 mei 2008 @ 13:58:51 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58761143
Wat een dotje!
  Admin maandag 19 mei 2008 @ 13:58:54 #54
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_58761144
Knut (en Sil natuurlijk), gefeliciteerd en welkom in het land der piccallilly-colored spuitluiers
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_58761258
Wat lief Knut en nogmaals gefeliciteerd
pi_58761551
Jeetje, het lijstje gaat wel heel hard ineens zo, morgen is het pas volle maan hoor

R81van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Knut, mooie foto & meid! Ziet er niet uit als een klein te vroeg geboren kindje, mooie meid hebben jullie op de wereld gezet!

Ik was net bij de kruitvat, maar voor nop, ze hebben daar (vanaf morgen ) een mooie dames sporttas in de aanbieding die ik graag als ziekenhuis-vlucht-tas wil benutten, en die wil ik nu toch wel heel snel klaar gaan zetten Morgenochtend dus om 9 uur op de stoep bij de kruitvat
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_58762828
Knut & Sil gefeliciteerd met jullie mooie meid!

R81 gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_58762909
Silmarwen en Knut, hartelijk gefeliciteerd met Yade en R81 plus partner gefeliciteerd met Aiden!

Lovely gefeliciteerd met je verjaardag!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_58764061
Knut & Sil wat een mooi meisje!
Moest ze nog in de couveuse eigenlijk of mag Sil d'r gewoon bij zich hebben?

R81van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

Schreef ik vanmorgen al dat het zo hard ging, nu helemaal, nog maar 2 boven me
pi_58764244
Gefeliciteerd Sil en Knut met jullie mooie dochter. Wat een geweldig gewicht geeft ze gelukkig al, geweldig!
Variety is the spice of life
  maandag 19 mei 2008 @ 18:10:14 #61
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58765453
Sil en Knut, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Yade
R81 ook van harte gefeliciteerd met jullie zoon Aiden
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_58766496
Sil en Knut gefeliciteerd met jullie dochter!

R81 gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_58766646
Dank voor jullie felicitaties!! Hopelijk was de taart lekker.
VK bezoek ging prima, bloeddruk 110/70 en onze banjer ligt met zijn hoofd naar beneden, dus dat is een beginnetje... nog niet ingedaald (bij sander was het 34 weken en een beetje dat ie was ingedaald) Ik hoop dus dat banjertje gewoon met zijn koppie naar beneden blijft liggen.

R81 gefeliciteerd met jullie zoon Aiden, mooie naam!

Sil en Knut wat een snoeppie!

Llewella, hier hadden ze de tassen al liggen, niet mijn smaak, maar idd wel handig voor als je naar het ziekenhuis moet.
Ik heb me vandaag weer uitgeleefd bij de Zeeman voor klein spul, wat rompertjes en 2 setjes.... dat kleine spul werkt zooo verslavend. Moet vd week ook mijn online bestelling ophalen bij de HEMA
I love kleine babykleertjes
  maandag 19 mei 2008 @ 19:43:58 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58766954
* Brighteyes vroeg zich af of Sil niet stiekem gewoon een maand verder zou hebben kunnen zijn.
Gezien Yade's gewicht en ik zie geloof ik ook niet echt het huidsmeer wat je bij vroege kindjes ziet, zou je dat bijna zeggen...
pi_58766992
Knut en Sil, mooi gedaan hoor

R81 van harte met je zoon!
Fake it till you make it...
pi_58767336
Hier even een klein berichtje namens Sil en Knut:

Het gaat heel goed met Yade, ze ligt in een open couveuse en heeft sinds vanmorgen geen zuurstofslangetje meer. Het is een prachtig kindje, erg roze, maar dit komt volgens de kinderarts omdat de doorbloeding nog niet helemaal "af" is, omdat ze toch echt wel 5 weken te vroeg is geboren. Ze heeft over haar hele lijfje kleine donshaartjes en op haar hoofdje een hele bos donker haar. Het lijkt er nu op dat dat krulletjes worden, maar dat kan ook door het huidsmeer komen wat er nu nog doorheen zit. Het is een klein kindje, maar al wel met een beetje spekjes en putjes in haar handjes en al echt een beetje billetjes.

Ze heeft nog niet echt zin om te drinken en krijgt nog wat voeding binnen door een sonde. Ze is vandaag een paar keer aangelegd, maar sukkelt dan lekker in slaap ipv lekker te drinken. Knut heeft vanmiddag een beetje drinken uit een flesje bij haar naar binnen gewurmd. Maar ook dat zal allemaal wel wat beter op gang komen.

Met Sil gaat het ook heel erg goed, ze loopt al zelf naar het toilet en heeft geen infuus en catheter meer.
Het is gewoon een stralend stel ouders samen. Het is gisteravond allemaal heel snel en een beetje hectisch gegaan, maar vandaag was gewoon een geweldige dag.

Ze kunnen in het ziekenhuis wel jullie felicitaties lezen, maar posten is een beetje ingewikkeld. Morgen komt Knut weer tussen de middag even naar zijn huis, dus dan kan hij zelf wat meer posten. Als alles goed gaat komt in ieder geval Sil nog voor het weekend naar huis en afhankelijk van het drinken van Yade mag Yade dan een weekje later ook lekker naar haar eigen wiegje verhuizen.
Rest van verhaal en indrukken zal Sil zelf wel weer posten als ze thuis is.
  maandag 19 mei 2008 @ 20:09:20 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58767363
Kijk, gelijk mijn vraag beantwoord, dus toch wel smeer enzo.
Fijn om te lezen dat het goed gaat met ze!
pi_58767873
Sil en Knut... ontzettend gefeliciteerd met de mooie Yade !

Hier de 20wkn echo gehad, en ilse krijgt een zusje !!!!
Alles zag er goed uit, op één "soft-marker" na die in zijn uppie gelukkig niet veel zegt.
Ben helemaal opgelucht.. zo erg zelfs dat de tranen erg hoog zitten en ik net vreselijk moest huilen om het feit dat de andere optie het niet is. Hoe vreselijk blij ik ook ben met het meisje, het is puur dat het andere kindje in mijn hoofd er dus niet komt. Dat was las het jongetje was geweest ook zo, omdat het dan dus weer niet een meisje was... bizar fenomeen die emoties.
  maandag 19 mei 2008 @ 20:54:01 #69
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58768005
Sil & Knut, gefeliciteerd met Yade
Lekker douchen!
  maandag 19 mei 2008 @ 21:09:07 #70
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58768222
Marit een zusje voor Ilse! Prachtig toch!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58768357
quote:
Op maandag 19 mei 2008 21:09 schreef Memmel het volgende:
Marit een zusje voor Ilse! Prachtig toch!!
ja..
fantastisch... straks een bijzonder meisjes-duo hier in huis !

wel leuke oppepper voor mijn vertrouwen in de vk:
ze meldde stellig dat placenta op voorwand zit. Gyn. net heel stellig: achterwand.
hoe moeilijk is het nou om op zijn minst de voor en achtewand te herkennen ????
  maandag 19 mei 2008 @ 21:23:50 #72
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58768457
Welkom op de wereld Yade!

En gefeliciteerd Knut en Silmarwen!

R81 ook proficiat!

Marit, wat leuk, een meisje erbij! Zo'n echo maakt duidelijk dat je niet meer hoeft te hopen, daarvoor kun je nog dromen van allebei en dat valt nu weg! Ik snap het wel, denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door PM-girl op 19-05-2008 21:35:24 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Licht Ontvlambaar maandag 19 mei 2008 @ 21:30:18 #73
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58768589
Knut en Silmarwen, gefeliciteerd met Yade!

Maritje, heel logisch dat je een hormonaal dipje hebt omdat de andere optie wegvalt Het is gewoon het feit dat je niet meer kunt mijmeren over het 'wat als het een meisje is, wat als het een jongetje is'... maar hee, meisjes zijn leuk
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 19 mei 2008 @ 21:41:40 #74
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_58768819
R81, van harte gefeliciteerd!

En nu sta ik dus bovenaan... ik hoop niet al te lang, misschien dat de volle maan helpt...
Ik word wel steeds ongeduldiger, want hoe langer het duurt, hoe kleiner de kans dat ik (al is het maar even) bij de bruiloft van mijn zusje aanwezig kan zijn (zij trouwt 30 mei).

KD-fotografie, sterkte met de laatste loodjes, probeer maar zo rustig mogelijk aan te doen!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_58771052
Dat is ook spannend Grijs!
Hopelijk komt de baby snel, dan kun je er in ieder geval even bij zijn!
Met hoeveel weken zijn Daan en Judith geboren?
  maandag 19 mei 2008 @ 23:28:53 #76
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_58771169
Daan met 39w6d en Judith met 39w1d (en daar zit ik vandaag ook op).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_58774374
Sil en Knut, gefeliciteerd met jullie mooie meisje
Mooie naam!

R81, gefeliciteerd met Aiden!

Een zusje voor Ilse
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58775303
Sil en Knut van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yade en Verida trotse Oma u ook van harte!

R81 jij ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Aiden.

Wie volgt????
pi_58775557
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:13 schreef Faja-Lobi het volgende:

Wie volgt????
Grijs?
Tenminste dat hoop ik voor haar
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:00:11 #80
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58776026
Marit een 2de meisje voor jullie... de gedachte went snel hoor meid...
pi_58776541
oh.. het moet wel duidelijk zijn dat dit echt géééén teleurstelling is hoor !
het is gewoon het één of het ander .. en het is het één... en niet het ander...
maar wat nou het één of het ander is maakt echt helemaal niets uit !
pi_58776674
Marit wat leuk een zusje voor Ilse.... Wat leuk en ik kan je me gevoel wel voorstellen hoor al had ik er zelf geen last van.

Lijkt het nu maar zo maar van de mama's die voor een tweede opgaan en de eerste is een meisje is de tweede ook vaak een meisje. Viel me zo maar op.

Verida wat klink je als een trotse oma!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_58776973
Ik kwam trouwens net op deze site:
http://www.babybrabbel.org/ Een online zwangerschapstest tegen. (onder het kopje (rechts) 'interactief')

Braaf ingevuld, inclusief positieve test.
48% kans op zwanger, dus volgens die test niet zwanger

* freecell klopt geruststellend op buik. We trekken ons er niets van aan hoor!
pi_58777510
Terug van het 1e vk bezoek. Was gezellig en leuk haar weer te zien. Ze was er iig thuis bij de bevalling van Kim. En in de kraamweek nog vaker langsgeweest. De allerleukste. Ze vond het leuk Kim te zien. Hartje was nog niet te horen, maar dat was te verwachten. Buisje bloed afgenomen, wachten duurde wel heel lang. Zo ff naar postkantoor brengen. 3 juni heb ik de termijnecho. Spannend!
pi_58778726
Leuk een zusje voor Ilse !!!! 2 meisjes
pi_58779450
Vanmorgen bij de VK geweest voor controle (vandaag 35wkn, 6 dagen)
Bloeddruk wat hoger dan normaal (maar logisch want ik maakte me wat druk over de ligging) en gewicht verder goed

Baby ligt dus, zoals ik zelf ook al dacht nog in stuit.
Morgen moeten we ons om half 1 in het ziekenhuis melden, krijgen we een CTG van een half uur en daarna om 1 uur een afspraak met de gynaecoloog.
We krijgen dan eerst een echo en aan de hand daarvan gaat dan gekeken worden of de baby eventueel gedraaid kan worden.

Als er niet gedraaid kan (of gaat worden, want zelf willen we het eigenlijk niet) worden horen we dan ook het advies van de gyn qua natuurlijke bevalling of keizersnede.
Zelf zijn we daar al uit (keizersnede), maar morgen worden we daar verder over geïnformeerd.
Spannend dus!
pi_58779553
Jeetje Mrien, wat een eigenwijze beeb... en het wordt inderdaad erg spannend zo op deze manier!
Succes morgen in iedergeval
pi_58779571
Mrien, wat jammer dat baby nog in stuit ligt !
Goed te lezen dat jullie zelf al wel weten wat jullie willen qua draaien en bevalling... laat je niet te veel overdonderen morgen door wat de gyn wil !
Succes !!
pi_58779890
Jammer, Mrien. Succes met inlezen, echoën en beslissen

Kan iemand mij vertellen dat misselijkheid en vermoeidheid echt een keer over gaan? De vlos was hoogst verbaasd dat ik me zo rot voel maar weet er verder ook niet veel aan te doen behalve door gaan met de druppels van de huisarts. Die werken dus goed, maar echt helemaal weg gaat het niet. Maar ja, als deze zwangerschap in alles het omgekeerde is van de eerste zwangerschap dan ga ik een prachtbevalling tegemoet en da's ook wat waard

Marit, wat leuk dat het weer een meisje is! Ik kan me je gevoelens goed voorstellen. Wij willen het deze keer ook weer weten maar itt bij Ronja heb ik totaal geen voorkeur en dat voelt ook wel leuk. Het is hóe dan ook geweldig (sowieso natuurlijk, maar als Ronja een jongen was geweest had ik toch even moeten wennen denk ik)... Een jongen is helemaal nieuw (en we hebben zo'n leuke naam ) maar twee meiden is ook weer zo leuk samen. Nog een week of zeven, dan weten we het hopelijk
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:36:52 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58780139
Ik ben benieuwd naar die jongensnaam Owlet, dus maak 'r maar een jongetje van.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:38:51 #91
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58780174
mrien spijtig dat beebje nog in stuit ligt... maar gelukkig morgen ctg enzovoort en dat je weet wat jullie willen... want anders wordt je morgen nog overdonderd door gyn....
pi_58780239
Owlet..de jongensnaam die we hadden is ook zó leuk !
hihi, haast jammer dat we die niet kunnen gebruiken dus.
Maarrrrr, meisjesnaam is ook hartstikke leuk vinden wij en past super bij Ilse !

Vervelend dat je je zo moe blijft voelen joh,
ik had zelf rond 13wkn een opleving maar ben nu nogsteeds toch ook wel erg uitgeput als het einde van de middag nadert.
pi_58780431
Eigenwijs beebje heb je Mrien
Lijkt me wel fijn dat je er al over na hebt gedacht en dat je dus al weet wat je wel en niet wilt
Succes morgen in elk geval
pi_58780637
mrien, hopen dat de beeb vannacht nog even snel draait! Wel aardig wat dwarse beebies hier hoor!

Volgens mij ligt onze beeb nu echt wel goed en is ze toch echt ingedaald, voelt zo zwaar ook met lopen, aardig wat druk van onderen dus ik doe lekker rustig aan. Morgen de echo om te zien of ze nu ook echt goed ligt. (Krijg wel het idee dat ze heel raar ligt afentoe als ik het getrap, gefriemel en de grote bult van het ruggetje/de bibs voel, en dan het idee hoofdje beneden, dan zou ik bijna zeggen dat ze wel nog in stuit ligt, of gewoon een heel lenige meid ).

Marit, gefeliciteerd met je 2e meisje op komst!

Wij hadden nu juist helemaal geen jongensnaam waarbij ik overtuigend ja zei van die vind ik leuk. Voor een meisje was ik er wel meteen overuit.

Owlet; ik ben tot zeker 16 weken misselijk geweest en tot een week of 20 moe. Eigenlijk voel ik me pas sinds 24 weken weer wat fitter, en nu begin ik weer meer moe te worden Maar nog steeds denk ik, ik heb een makkelijke zwangerschap; die kleine dingetjes neem ik dan maar even voor lief
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:27:57 #95
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58782026
Veel succes morgen mrien. Ik blijf voor je hopen dat je eigenwijsje zich nog snel even omdraait.

Ik ben net weer naar de verloskundige geweest. Alles OK, en m'n buik was lekker gegroeid. Op naar de volgende controle over 4 weken dus.
pi_58783128
Ik ben tot 16 weken misselijk geweest, toen was het over.
En in week 23 begon ik opnieuw

Dus nu weer elke avond kotsen... nuja, het went.
pi_58783705
Volgens de wereldgezondheidsorganisatie zou gemberwortel helpen tegen zwangerschapsmisselijkheid. Maar toen ik dat ging vragen bij de apotheker zei die vent dat de WHO informatie van op internet is en dus gevaarlijk...
pi_58784658
naar aanleiding van de buikpijn die ik de laatste tijd vaker had en die gisteravond wel erg vervelend werd ben ik vanmiddag toch maar even naar de huisarts geweest om mijn urine te laten controleren en heb idd blaasontsteking.

Toch vreemd hoe anders blaasontsteking voelt tijdens een zwangerschap...maar ben blij dat ik toch maar even langs de dokter ben gegaan
pi_58787230
En BM nog van harte !
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:31:47 #100
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_58787967
Gefeliciteerd aan alle kersverse ouders!!
Geniet ervan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')