mrien, hopen dat de beeb vannacht nog even snel draait! Wel aardig wat dwarse beebies hier hoor!

Volgens mij ligt onze beeb nu echt wel goed en is ze toch echt ingedaald, voelt zo zwaar ook met lopen, aardig wat druk van onderen dus ik doe lekker rustig aan. Morgen de echo om te zien of ze nu ook echt goed ligt. (Krijg wel het idee dat ze heel raar ligt afentoe als ik het getrap, gefriemel en de grote bult van het ruggetje/de bibs voel, en dan het idee hoofdje beneden, dan zou ik bijna zeggen dat ze wel nog in stuit ligt, of gewoon een heel lenige meid

).
Marit, gefeliciteerd met je 2e meisje op komst!

Wij hadden nu juist helemaal geen jongensnaam waarbij ik overtuigend ja zei van die vind ik leuk. Voor een meisje was ik er wel meteen overuit.
Owlet; ik ben tot zeker 16 weken misselijk geweest en tot een week of 20 moe. Eigenlijk voel ik me pas sinds 24 weken weer wat fitter, en nu begin ik weer meer moe te worden

Maar nog steeds denk ik, ik heb een makkelijke zwangerschap; die kleine dingetjes neem ik dan maar even voor lief
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae