abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58762157
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:49 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jawel joh. Zijn er al wat leuke UEFA Cup deelnemers bekend eigenlijk? AC Milan toch?
Dinamo Zagreb.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58762195
Wel opvallend trouwens, aan het begin van het seizoen scoort Huntelaar weinig via schoten of intikkers, maar sinds februari alleen maar. Geen speciale goals, vrije trappen e.d.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58762220
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker in mijn post historie zoeken dan zie je dat ik dit al maanden geleden ook gezegd heb
Maanden geleden postte jij hier nog niet eens .
pi_58762228
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
Wie weet hoe groot de kans is op een seizoenskaart als er nu één wordt aangevraagd? Niet groot hè?
Iemand?
pi_58762238
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:45 schreef VoreG het volgende:

[..]

Waarom verbaasd mij dit niks?
Je hoort alleen de verhalen van spelers die niet zijn gekomen en later zijn uitgegroeid tot toppers (Sulejmani, Douglas). Er zullen ook zat namen zijn die aangeboden of getipt zijn, maar die achteraf gewoon bagger waren. Daar hoor je alleen niks over .
pi_58762245
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker in mijn post historie zoeken dan zie je dat ik dit al maanden geleden ook gezegd heb
Daar heb ik geen zin in.

Maar ik blijf het gemakzuchtig vinden die constatering te maken. Hij heeft het hele seizoen al laten zien van grote waarde te zijn geweest met 34 doelpunten en heeft gedaan wat je mag verwachten. Dat hij nu even in een dipje zit overkomt een wereldspeler net zo goed. Je mag ook wel een beetje van eigen kracht uitgaan in plaats van alle hoop alleen maar op hem te vestigen. Wat Ajax duidelijk miste in de play-offs was creativiteit. Iets wat ik meer vanuit het middenveld en Suarez had verwacht.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:04:29 #207
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58762295
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Maanden geleden postte jij hier nog niet eens .
Weet jij wat maanden zijn? 2 of meer ja, ik post hier ondertussen al 3 maanden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 19 mei 2008 @ 15:04:43 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58762300
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:59 schreef RayMania het volgende:

[..]

Iemand?
Kan gewoon, hoor. Gewoon even bellen: 020-3111444, geloof ik.

En voor volgend jaar heb ik er één (per wedstrijd) te huur, op Zuid 1 ook.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 19 mei 2008 @ 15:05:27 #209
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58762309
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:57 schreef RayMania het volgende:
Wel opvallend trouwens, aan het begin van het seizoen scoort Huntelaar weinig via schoten of intikkers, maar sinds februari alleen maar. Geen speciale goals, vrije trappen e.d.
Dat bedoel ik, aan het begin had hij echt geweldige vrije trappen en loopacties dat is allemaal echt een stuk minder geworden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58762355
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:00 schreef Cyberia18 het volgende:

Je mag ook wel een beetje van eigen kracht uitgaan in plaats van alle hoop alleen maar op hem te vestigen. Wat Ajax duidelijk miste in de play-offs was creativiteit. Iets wat ik meer vanuit het middenveld en Suarez had verwacht.
Als Huntelaar door een topspeler gedekt wordt heeft hij blijkbaar geen schijn van kans. Zie wedstrijden tegen PSV en tegen FC Twente. Alles moet dan via de lucht en daar bereik je niks mee. Ik mis de creativiteit voorin, vaak komt die alleen van Suárez die weer eens eens diepe bal van Stekelenburg of Heitinga controleert.
pi_58762359
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Weet jij wat maanden zijn? 2 of meer ja, ik post hier ondertussen al 3 maanden.
Nee, wat zijn maanden eigenlijk?
pi_58762392
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Verkoop hem dan gewoon voor een heel jaar aan een maatje?
pi_58762395
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:05 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, aan het begin had hij echt geweldige vrije trappen en loopacties dat is allemaal echt een stuk minder geworden.
Aan het begin was Perez er ook niet, waardoor Huntelaar altijd de vrije trappen nam. Nu neemt-ie ze alleen maar als Perez niet (meer) in het veld staat, zoals gisteren in de slotfase. Het lijkt er gewoon op dat Huntelaar steeds meer en meer een afmaker pur sang wordt, niks anders. Dat vind ik niet bij Ajax horen.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:10:39 #214
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58762412
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:07 schreef RayMania het volgende:

[..]

Als Huntelaar door een topspeler gedekt wordt heeft hij blijkbaar geen schijn van kans. Zie wedstrijden tegen PSV en tegen FC Twente. Alles moet dan via de lucht en daar bereik je niks mee. Ik mis de creativiteit voorin, vaak komt die alleen van Suárez die weer eens eens diepe bal van Stekelenburg of Heitinga controleert.
Die Douglas stond gister echt heerlijk te dekken, hij maakt wel een paar lichte overtredingen op Huntelaar maar had hem helemaal in zijn zak. Ik hoop echt dat hij ons volgend jaar komt versterken.

Erg zonde dat hij Perez alles laat nemen, die vrije trap van hem in de laatste minuut was zeker niet verkeerd.
pi_58762423
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar waarom bellen? Voor een aanvraag moet je toch zo'n formulier van Ajax.nl invullen en afwachten?

Huren wil ik niet, zeker niet van jou .
pi_58762526
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Maar waarom bellen? Voor een aanvraag moet je toch zo'n formulier van Ajax.nl invullen en afwachten?

Als je Ajax even belt (of mailt) dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Maar als je er nu één aanvraagt, dan heb je een hele grote kans dat je een SCC hebt volgend seizoen. Maar goed, ik weet niet of je in een bepaald vak wilt zitten of dat je een maximum uit te geven budget hebt enzo.
pi_58762527
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:07 schreef RayMania het volgende:

[..]

Als Huntelaar door een topspeler gedekt wordt heeft hij blijkbaar geen schijn van kans. Zie wedstrijden tegen PSV en tegen FC Twente.
Twente kan ik me nog enigzins in vinden, maar in de wedstrijden tegen PSV niet. In de Arena waren beide teams zo terughoudend dat beide teams weinig ruimte kregen. Totaal geen leuke wedstrijd om naar te kijken. Op basis van de wedstrijd in Eindhoven kan je 'm weinig verwijten omdat Koster de meest opmerkelijke keuze uit zijn hoed toverde door hem op de middelveld te zetten.
pi_58762552
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:11 schreef Nashje het volgende:
Maar je hebt geen vertrouwen in Van Basten omdat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is. Dat zegt dus helemaal niets. Ik word eindelijk liever weer eens kampioen met slecht voetbal dan 2e worden met goed voetbal.
De reden waarom ik geen vertrouwen in Van Basten heb, is omdat het team niet functioneert. Het voetbal van PSV is ook slaapverwekkend om naar te kijken, maar als team klopt het allemaal redelijk. Van Basten blijft maar schuiven en schuiven. Ajax werd in 2003/2004 al eens kampioen (onder Ronald Koeman nog wel) met bedroevend slecht voetbal. Zo'n titel ben je zo weer vergeten, terwijl een seizoen als 1995, toen Ajax als een waardige kampioensploeg speelde, veel langer in het geheugen blijft hangen.
pi_58762571
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als je Ajax even belt (of mailt) dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Maar als je er nu één aanvraagt, dan heb je een hele grote kans dat je een SCC hebt volgend seizoen. Maar goed, ik weet niet of je in een bepaald vak wilt zitten of dat je een maximum uit te geven budget hebt enzo.
Denk dat de lange zijde sowieso wel lukt, alleen lap je dan wel dik veel

Zuid zal sowieso niet lukken denk ik, Noord is wel veel ruimte volgend jaar denk ik zo.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:18:33 #220
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58762579
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De reden waarom ik geen vertrouwen in Van Basten heb, is omdat het team niet functioneert. Het voetbal van PSV is ook slaapverwekkend om naar te kijken, maar als team klopt het allemaal redelijk. Van Basten blijft maar schuiven en schuiven. Ajax werd in 2003/2004 al eens kampioen (onder Ronald Koeman nog wel) met bedroevend slecht voetbal. Zo'n titel ben je zo weer vergeten, terwijl een seizoen als 1995, toen Ajax als een waardige kampioensploeg speelde, veel langer in het geheugen blijft hangen.
Wie had er van jou moeten komen dan?
pi_58762632
quote:

[..]

Van Basten blijft maar schuiven? Hij heeft nog geen wedstrijd als coach van Ajax aan het roer gestaan. Beetje voorbarig om zijn Oranje-tijd direct met Ajax te vergelijken.
pi_58762657
quote:

[..]

Dat vind ik juist zo sterk aan Van Basten. Oranje functioneert al tig jaren niet als team, maar Van Basten is wel in om dingen uit te proberen. Die mogelijkheid heb je met Oranje, en niet elke andere bondscoach voorheen heeft die mogelijkheid gebruikt.

1995 is verleden tijd. Het voetbal is veel anders geworden. Liever 3 keer achter elkaar kampioen met voetbal zoals in 03/04 dan helemaal geen kampioen.
pi_58762673
Ik probeer het maar positief te zien. Jaakke vervangen door Coronel, Koster vervangen door van Basten, van Geel vervangen door Blind, Cvitanich alvast binnengehaald voor volgend seizoen. Het is niet dat er niets gebeurt en hoe teleurgesteld ik gisteren ook was, misschien is UEFA-CUP voetbal wel eens een keertje goed voor Ajax. Niet overhaast beginnen aan het seizoen maar volwaardig voorbereiden op een eerste ronde UEFA-CUP.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:32:56 #224
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58762834
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:09 schreef Jasza het volgende:

[..]

Verkoop hem dan gewoon voor een heel jaar aan een maatje?
Je kan niet naar uitwedstrijden dan, dus we verhuren hem gewoon per wedstrijd.
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Bellen weet je meteen waar je aan toebent. En waarom wil je niet van mij huren?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58762860
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik probeer het maar positief te zien. Jaakke vervangen door Coronel, Koster vervangen door van Basten, van Geel vervangen door Blind, Cvitanich alvast binnengehaald voor volgend seizoen. Het is niet dat er niets gebeurt en hoe teleurgesteld ik gisteren ook was, misschien is UEFA-CUP voetbal wel eens een keertje goed voor Ajax. Niet overhaast beginnen aan het seizoen maar volwaardig voorbereiden op een eerste ronde UEFA-CUP.
Zit ik ook al hele tijd tegen mijzelf te zeggen !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')