Dinamo Zagreb.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jawel joh. Zijn er al wat leuke UEFA Cup deelnemers bekend eigenlijk? AC Milan toch?
Maanden geleden postte jij hier nog niet eensquote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in mijn post historie zoeken dan zie je dat ik dit al maanden geleden ook gezegd heb
Iemand?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
Wie weet hoe groot de kans is op een seizoenskaart als er nu één wordt aangevraagd? Niet groot hè?
Je hoort alleen de verhalen van spelers die niet zijn gekomen en later zijn uitgegroeid tot toppers (Sulejmani, Douglas). Er zullen ook zat namen zijn die aangeboden of getipt zijn, maar die achteraf gewoon bagger waren. Daar hoor je alleen niks overquote:
Daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in mijn post historie zoeken dan zie je dat ik dit al maanden geleden ook gezegd heb
Weet jij wat maanden zijn? 2 of meer ja, ik post hier ondertussen al 3 maanden.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maanden geleden postte jij hier nog niet eens.
Kan gewoon, hoor. Gewoon even bellen: 020-3111444, geloof ik.quote:
Dat bedoel ik, aan het begin had hij echt geweldige vrije trappen en loopacties dat is allemaal echt een stuk minder geworden.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:57 schreef RayMania het volgende:
Wel opvallend trouwens, aan het begin van het seizoen scoort Huntelaar weinig via schoten of intikkers, maar sinds februari alleen maar. Geen speciale goals, vrije trappen e.d.
Als Huntelaar door een topspeler gedekt wordt heeft hij blijkbaar geen schijn van kans. Zie wedstrijden tegen PSV en tegen FC Twente. Alles moet dan via de lucht en daar bereik je niks mee. Ik mis de creativiteit voorin, vaak komt die alleen van Suárez die weer eens eens diepe bal van Stekelenburg of Heitinga controleert.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Je mag ook wel een beetje van eigen kracht uitgaan in plaats van alle hoop alleen maar op hem te vestigen. Wat Ajax duidelijk miste in de play-offs was creativiteit. Iets wat ik meer vanuit het middenveld en Suarez had verwacht.
Nee, wat zijn maanden eigenlijk?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Weet jij wat maanden zijn? 2 of meer ja, ik post hier ondertussen al 3 maanden.
Verkoop hem dan gewoon voor een heel jaar aan een maatje?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan gewoon, hoor. Gewoon even bellen: 020-3111444, geloof ik.
En voor volgend jaar heb ik er één (per wedstrijd) te huur, op Zuid 1 ook.
Aan het begin was Perez er ook niet, waardoor Huntelaar altijd de vrije trappen nam. Nu neemt-ie ze alleen maar als Perez niet (meer) in het veld staat, zoals gisteren in de slotfase. Het lijkt er gewoon op dat Huntelaar steeds meer en meer een afmaker pur sang wordt, niks anders. Dat vind ik niet bij Ajax horen.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, aan het begin had hij echt geweldige vrije trappen en loopacties dat is allemaal echt een stuk minder geworden.
Die Douglas stond gister echt heerlijk te dekken, hij maakt wel een paar lichte overtredingen op Huntelaar maar had hem helemaal in zijn zak. Ik hoop echt dat hij ons volgend jaar komt versterken.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Huntelaar door een topspeler gedekt wordt heeft hij blijkbaar geen schijn van kans. Zie wedstrijden tegen PSV en tegen FC Twente. Alles moet dan via de lucht en daar bereik je niks mee. Ik mis de creativiteit voorin, vaak komt die alleen van Suárez die weer eens eens diepe bal van Stekelenburg of Heitinga controleert.
Maar waarom bellen? Voor een aanvraag moet je toch zo'n formulier van Ajax.nl invullen en afwachten?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan gewoon, hoor. Gewoon even bellen: 020-3111444, geloof ik.
En voor volgend jaar heb ik er één (per wedstrijd) te huur, op Zuid 1 ook.
Als je Ajax even belt (of mailt) dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Maar als je er nu één aanvraagt, dan heb je een hele grote kans dat je een SCC hebt volgend seizoen. Maar goed, ik weet niet of je in een bepaald vak wilt zitten of dat je een maximum uit te geven budget hebt enzo.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar waarom bellen? Voor een aanvraag moet je toch zo'n formulier van Ajax.nl invullen en afwachten?
Huren wil ik niet, zeker niet van jou.
Twente kan ik me nog enigzins in vinden, maar in de wedstrijden tegen PSV niet. In de Arena waren beide teams zo terughoudend dat beide teams weinig ruimte kregen. Totaal geen leuke wedstrijd om naar te kijken. Op basis van de wedstrijd in Eindhoven kan je 'm weinig verwijten omdat Koster de meest opmerkelijke keuze uit zijn hoed toverde door hem op de middelveld te zetten.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Huntelaar door een topspeler gedekt wordt heeft hij blijkbaar geen schijn van kans. Zie wedstrijden tegen PSV en tegen FC Twente.
De reden waarom ik geen vertrouwen in Van Basten heb, is omdat het team niet functioneert. Het voetbal van PSV is ook slaapverwekkend om naar te kijken, maar als team klopt het allemaal redelijk. Van Basten blijft maar schuiven en schuiven. Ajax werd in 2003/2004 al eens kampioen (onder Ronald Koeman nog wel) met bedroevend slecht voetbal. Zo'n titel ben je zo weer vergeten, terwijl een seizoen als 1995, toen Ajax als een waardige kampioensploeg speelde, veel langer in het geheugen blijft hangen.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:11 schreef Nashje het volgende:
Maar je hebt geen vertrouwen in Van Basten omdat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is. Dat zegt dus helemaal niets. Ik word eindelijk liever weer eens kampioen met slecht voetbal dan 2e worden met goed voetbal.
Denk dat de lange zijde sowieso wel lukt, alleen lap je dan wel dik veelquote:Op maandag 19 mei 2008 15:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je Ajax even belt (of mailt) dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Maar als je er nu één aanvraagt, dan heb je een hele grote kans dat je een SCC hebt volgend seizoen. Maar goed, ik weet niet of je in een bepaald vak wilt zitten of dat je een maximum uit te geven budget hebt enzo.
Wie had er van jou moeten komen dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De reden waarom ik geen vertrouwen in Van Basten heb, is omdat het team niet functioneert. Het voetbal van PSV is ook slaapverwekkend om naar te kijken, maar als team klopt het allemaal redelijk. Van Basten blijft maar schuiven en schuiven. Ajax werd in 2003/2004 al eens kampioen (onder Ronald Koeman nog wel) met bedroevend slecht voetbal. Zo'n titel ben je zo weer vergeten, terwijl een seizoen als 1995, toen Ajax als een waardige kampioensploeg speelde, veel langer in het geheugen blijft hangen.
Van Basten blijft maar schuiven? Hij heeft nog geen wedstrijd als coach van Ajax aan het roer gestaan. Beetje voorbarig om zijn Oranje-tijd direct met Ajax te vergelijken.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De reden waarom ik geen vertrouwen in Van Basten heb, is omdat het team niet functioneert. Het voetbal van PSV is ook slaapverwekkend om naar te kijken, maar als team klopt het allemaal redelijk. Van Basten blijft maar schuiven en schuiven. Ajax werd in 2003/2004 al eens kampioen (onder Ronald Koeman nog wel) met bedroevend slecht voetbal. Zo'n titel ben je zo weer vergeten, terwijl een seizoen als 1995, toen Ajax als een waardige kampioensploeg speelde, veel langer in het geheugen blijft hangen.
Dat vind ik juist zo sterk aan Van Basten. Oranje functioneert al tig jaren niet als team, maar Van Basten is wel in om dingen uit te proberen. Die mogelijkheid heb je met Oranje, en niet elke andere bondscoach voorheen heeft die mogelijkheid gebruikt.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kan niet naar uitwedstrijden dan, dus we verhuren hem gewoon per wedstrijd.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Verkoop hem dan gewoon voor een heel jaar aan een maatje?
Bellen weet je meteen waar je aan toebent. En waarom wil je niet van mij huren?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar waarom bellen? Voor een aanvraag moet je toch zo'n formulier van Ajax.nl invullen en afwachten?
Huren wil ik niet, zeker niet van jou.
Zit ik ook al hele tijd tegen mijzelf te zeggenquote:Op maandag 19 mei 2008 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik probeer het maar positief te zien. Jaakke vervangen door Coronel, Koster vervangen door van Basten, van Geel vervangen door Blind, Cvitanich alvast binnengehaald voor volgend seizoen. Het is niet dat er niets gebeurt en hoe teleurgesteld ik gisteren ook was, misschien is UEFA-CUP voetbal wel eens een keertje goed voor Ajax. Niet overhaast beginnen aan het seizoen maar volwaardig voorbereiden op een eerste ronde UEFA-CUP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |