Dat weet ik ook wel, maar dat vooruitzicht is i.i.g. een stuk aantrekkelijker.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij speelt voorronde CL, nog geen garantie voor CL. En bij Ajax verdient ie veel beter natuurlijk, ook niet onbelangrijk bij spelers! Daarnaast strijdt Ajax volgend seizoen gewoon weer mee om het kampioenschap.
Jij zou voor die 2 wedstrijden tegen Barcelona/Liverpool/AC Milan nij Twente blijven?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja waarom zou zo'n Douglas bv nu komen? Hij speelt CL dus kan hij beter bij Twente blijven...
Waarom zou Twente niet doorkunnen? Slavia en Kopenhagen zouden het ook nooooit reddenquote:Op maandag 19 mei 2008 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zou voor die 2 wedstrijden tegen Barcelona/Liverpool/AC Milan nij Twente blijven?
Als je je daarmee in de kijker kunt spelen bij die clubs dan zou ik dat zeker overwegen. Echter is Ajax toch nog altijd een grotere club en interessanter om voor te gaan spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zou voor die 2 wedstrijden tegen Barcelona/Liverpool/AC Milan nij Twente blijven?
Tuurlijk kunnen ze door maar normaal gesproken gaat dat niet lukken zonder Rutten, El Ahmadi en waarschijnlijk ook zonder Engelaar.quote:
Die speelde tegen Ajaxquote:Op maandag 19 mei 2008 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou Twente niet doorkunnen? Slavia en Kopenhagen zouden het ook nooooit redden.
Maar je hebt geen vertrouwen in Van Basten omdat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is. Dat zegt dus helemaal niets.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
Klopt. En ik beweer dan ook nergens dat dat wél zo is...
Lekkere vergelijking. Omdat een landskampioen van hun land net iets meer kan dan de nummer 4 uit een Mickey Mouse competitie.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou Twente niet doorkunnen? Slavia en Kopenhagen zouden het ook nooooit redden.
Eeeh,, hoeveelste was Ajax de eerste 2 keer geworden bij de PO;s? En toch zouden we het wel ff fixen. Ik zie niet in waarom het Twente niet kan lukken, veel beter en slimmer voetbal dan Ajax.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking. Omdat een landskampioen van hun land net iets meer kan dan de nummer 4 uit een Mickey Mouse competitie.
En Twente, daar gaan de beste spelers waarschijnlijk weg en hebben geen beschermde loting(of wel?).
Omdat Twente tegen een Arsenal/Liverpool etc komt te spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeh,, hoeveelste was Ajax de eerste 2 keer geworden bij de PO;s? En toch zouden we het wel ff fixen. Ik zie niet in waarom het Twente niet kan lukken, veel beter en slimmer voetbal dan Ajax.
En dit zonder N'Kufo de eerste 2 wedstrijden.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat Twente tegen een Arsenal/Liverpool etc komt te spelen.
Een Twente tegen Arsenal of Liverpool is redelijk vergelijkbaar met een Kopenhagen of Slavia Praag tegen Ajax.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat Arsenal/Liverpool niet uit halfzachte eitjes bestaat zoals het meerendeel van de Ajax selectie.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Twente tegen Arsenal of Liverpool is redelijk vergelijkbaar met een Kopenhagen of Slavia Praag tegen Ajax.
Ik begin ook steeds meer de mening te krijgen dat het helemaal niet zo verkeerd zou zijn als hij zal vertrekken. Bovendien, nu alles weer beetje is bezonken, is zo'n jaartje UEFA Cup helemaal niet verkeerd. Niet die enorme druk ineens in augustus waar we blijkbaar niet mee om kunnen gaan. Alleen financieel doet dit wel pijn natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:56 schreef RayMania het volgende:
En ik hoop serieus dat Huntelaar niet blijft, maar waarschijnlijk ben ik de enige samen met Radegast. Ik mis het voetbal met een goaltjesdief. Geef mij maar een spits als Suárez, Ibrahimovic, Kluivert, iemand die meer kan dan goals maken.
Ajax red het daar wel tegen wil je zeggen?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax zou niet tegen die clubs spelenin de voorronde..quote:Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax red het daar wel tegen wil je zeggen?
Ajax had kans op een beschermde lotingquote:Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax red het daar wel tegen wil je zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |