Echte mensen eten meer dan alleen een salade lieverd maar ik snap heus wel dat jij je te druk maakt om je lijn om echt te eten.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
WowHeb je helemaal een eenpits-butagasstelletje nodig
En dat noemt zich culinair creatief
![]()
Ik heb geen zin meer om onaardig te doenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Steer! Hoe was je date?![]()
[..]
Echte mensen eten meer dan alleen een salade lieverd maar ik snap heus wel dat jij je te druk maakt om je lijn om echt te eten.
Aaaahhhhhquote:Op zondag 18 mei 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
R: "Ja, ik heb het gevoel alsof ik heel vaag overkom soms. Vind je mij vaag?"
S: "Nee hoor, ik kan je regelmatig prima volgen."
<stilte>
S: "Ik vind je wel heel leuk."
R: "![]()
![]()
"
Ik ken alleen de derde date regel?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ze heeft wel de 2e date regel toegepast
Ik had haar deze donderdag bij mij thuis uitgenodigd, maar ze had net gezegd dat ze deze donderdag tot 19:00 niet in Eindhoven was, dus dat was klote, maar die komt er zeker, die derde date. Maak ik me geen zorgen over.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:48 schreef FleshWound het volgende:
Steer, wat ontiegelijk tof![]()
En wanneer is de third date?
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer om onaardig te doen
Steerquote:Op zondag 18 mei 2008 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had haar deze donderdag bij mij thuis uitgenodigd, maar ze had net gezegd dat ze deze donderdag tot 19:00 niet in Eindhoven was, dus dat was klote, maar die komt er zeker, die derde date. Maak ik me geen zorgen over.
Mag ik opmerken dat ze daadwerkelijk een katerhoofd had, vandaag?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou als je iemand hebt ontmoet/een date hebt gehad
zie je er vanzelfsprekend heel mooi uit.
Dan als je die jongen echt leuk vindt,
dan ga je de tweede date gewoon in je oude , comfy kleding,
katerhoofd, geen make up.
Als hij je dan nog leuk vindt, dan vindt hij je echt leuk.
De derde date mag je wel gewoon weer mooie kleding aan hoor
Aan het werk dan.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:52 schreef octopussy het volgende:
tvptje
beetje last van professionele procrastinatie dus ik krijg morgen op mijn flikker als ik nu niet even heel hard dingen afmaak
Geen idee, ik hoor het altijd van vriendinnen dat ze dat doenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Aan het werk dan.![]()
![]()
Wat zijn de 2e en 3e date regels dan?![]()
Ik dacht dat zulke dingen natuurlijk moesten komen of zeg ik nu iets heel raars?
3e date regel: op de 3e date wordt óf gezoend, óf je geeft de laten-we-gewoon-vrienden-blijven speech.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Aan het werk dan.![]()
![]()
Wat zijn de 2e en 3e date regels dan?![]()
Ik dacht dat zulke dingen natuurlijk moesten komen of zeg ik nu iets heel raars?
Die regeltjesquote:Op zondag 18 mei 2008 23:59 schreef FleshWound het volgende:
[..]
3e date regel: op de 3e date wordt óf gezoend, óf je geeft de laten-we-gewoon-vrienden-blijven speech.
Daten is ook best eng hoor.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Spelletjes? Ik vind daten eng.
Precies. Ik roep altijd al na 5 minuten op de eerste date: "Neuken"?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat denken jullie veel na over daten... is het eigenlijk nog wel leuk zo?
Ik houd helemaal niet van die spelletjes, je vindt iemand leuk of niet. Handel daar dan ook naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |