Dank. Ik rijmde nog wat na.quote:
Uh, niet volgens mij?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe kan ik trouwens video's van YouTube downloaden?
makkelijk zijn heleboel links voor zoek op youtube naar youtube video's downloaden en volg de video ...quote:
Weer Molveno?quote:Op maandag 19 mei 2008 08:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ruim 3 iig, en afhankelijk hoe de dingen lopen blijf ik vier maandjes weg
Nog maar vier weekjes overigens...komt al aardig dichtbij!
Kijk je uit dat je er niet af valt?quote:
dat laatste is het probleem inderdaadquote:Op maandag 19 mei 200809:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
makkelijk zijn heleboel links voor zoek op youtube naar youtube video's downloaden en volg de video ...
btw niet alle programma's werken omdat youtube zn site ook elke keer aanpast [afbeelding]
Mja.. Vanaf half 9 in een stuk door gewerkt alquote:Op maandag 19 mei 200809:39 schreef MPG het volgende:
Nu weer aan het werkwerkwerkwerk [afbeelding] [afbeelding]
blijf zoeken (Y) anders via google video youtube downloaden...quote:Op maandag 19 mei 2008 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat laatste is het probleem inderdaadheb al meerdere plugins geprobeert.. maar allemaal dood..
wat is een OPTA ?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze mogen wel uitkijken dat ze niet ook een boete van de OPTA krijgen.
Er zal iets in de lucht hangen, ze zijn zo geil en spammerig....quote:
Ik ken ook nog wel een goed topic (zie sigquote:Op maandag 19 mei 2008 09:44 schreef OA het volgende:
Mensen die er uitzien als Hitler
Goed tpoic, wel.
Dat is de telecomwaakhond, die spammers in Nederland aanpakt.quote:
Feromonenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zal iets in de lucht hangen, ze zijn zo geil en spammerig....
Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteitquote:
blijf niet bezig hoor.. zomaar voor de leuk wilde ik wat muziek hebben, maar tot op heden niet gelukt, dus dan hier maar op zoek naar een cd-tje ergens..quote:Op maandag 19 mei 200809:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
blijf zoeken (Y) anders via google video youtube downloaden...
ik heb het laatst (2 weken geleden ) nog gedaan en er zitten nog wel een paar werkende tussen ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |