Niet doeeeen, het is maar tijdelijk dit onderwerp.quote:
Als haar aars kapot is dan heeft ze het ook zelf gedaan. Slechte karma enzo.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:58 schreef blomst het volgende:
Mooiste zou zijn dat ze echt zwanger is, wat was het ook alweer :wie zaait zal oogsten???
Slierkjes en bonkjes dan?quote:
En vele met je.quote:
bumblies? Maar ik denk dat je beter gebaat bent bij een Tena Lady Manquote:Op zondag 18 mei 2008 22:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet iemand welk merk luiers de goedkoopste zijn ??
![]()
Brian - Haar buik borrelt!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:01 schreef Dementor het volgende:
Jaap: dellie heeft dit toch al een tijdje?
Brian: nee het loopt nu op de afgelopen 2 dagen (rattig gefluit).
Vuile leugenaar.
Jaap's droomfinalequote:Op zondag 18 mei 2008 22:00 schreef Dark het volgende:
Jaap ziet de humor er wel van in - Met z'n vieren aan de schijt, kotsend, schijtend en zwetend op de bank tijdens de finale!
Ik weet ut!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rest de vraag: Waar komen al die uitgelubberde dozen dan vandaan, als het niet van gemeenschap is......
Doen we toch gezellig mee met Huub.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:02 schreef Smash-it het volgende:
Huub luistert nog steeds naar Anouk.. Alle hitjes komen langs en hij zingt overal enthousiast mee.
H: You can sacrifice meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik geloof ook niet dat ze in het zkh is geweest, achter heeft even gebeld voor een afspraakquote:Op zondag 18 mei 2008 22:02 schreef Lady-night het volgende:
De tijd dat ze net weg was klopt geen meter van....onmogelijk
Vam Amsterdammertjes!!!quote:
Ooooh, Huub FM, doe eens een verzoekje.quote:
Welnee! Af en toe een beuk in je maag is goed voor de stoelgangquote:Op zondag 18 mei 2008 22:04 schreef schatje het volgende:
Brian vroeg gisteren nog het komt toch niet door de dingen die ik met je doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |