Toch leuk zo'n vrolijke bevestiging.....quote:
Wel van kindjes.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een kut lubbert niet uit van neuken.
Sorry Disana
Vandaar de overgang naar uitgelubberde vagina'squote:Op zondag 18 mei 2008 21:53 schreef mootie het volgende:
Ik ben wel klaar met de uitgelubberde anusjes nu.
Tja, maar we maken hier liever smerige insinuaties..quote:Op zondag 18 mei 2008 21:20 schreef Charmian het volgende:
Misschien heeft Brian toch wel gelijk dat het stress is. Toen ze net de villa in kwam was ze ook constant misselijk en had ze buikpijn. Dat was van de één op de andere dag verdwenen
(OFFTOPIC) Ik heb toch wel behoorlijk wat dingetjes in mijn luikje gehad en ikquote:Op zondag 18 mei 2008 21:23 schreef yvonne het volgende:
Oh, en constant anaal levert wel degelijk een permanent verragt poepertje op, oftewel, je poep kun je niet meer ophouden en flikkert er zo uit.
Zou iedere vrouw moeten weten, én iedere man.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:51 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat jij dat allemaal weet...gelukkig, dan weet ik nou waar ik die blaasontsteking van gehad heb
Ik weet ook nog leuke bevallingsverhalen!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:56 schreef Dementor het volgende:
Help!
Ik lees hier allerlei vrouwentips die ik niet wil weten!
Ook een kat?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(OFFTOPIC) Ik heb toch wel behoorlijk wat dingetjes in mijn luikje gehad en ik
loop nog steeds zonder luier hoor
Klopt, ieder lichaam is verschillend, en ik ken er genoeg mét luier, want dát is je lot.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(OFFTOPIC) Ik heb toch wel behoorlijk wat dingetjes in mijn luikje gehad en ik
loop nog steeds zonder luier hoor
Die gaan niet voor mij op, ik kwam op een koude heldere winternacht voort uit de vier elementen.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet ook nog leuke bevallingsverhalen!
vanmorgen tijdens het uitwonen niks van gemerktquote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef mazaru het volgende:
Ik kan dus echt niet tegen dit soort figuren
Walgelijk!
Ga dood, of sta op! Maar stop met die belachelijke aandachttrekkerij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En, waar gaat die over? Bevallingen zoals Yvonne opperde?quote:
Nee hoor.quote:
Niet doeeeen, het is maar tijdelijk dit onderwerp.quote:
Als haar aars kapot is dan heeft ze het ook zelf gedaan. Slechte karma enzo.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:58 schreef blomst het volgende:
Mooiste zou zijn dat ze echt zwanger is, wat was het ook alweer :wie zaait zal oogsten???
Slierkjes en bonkjes dan?quote:
En vele met je.quote:
bumblies? Maar ik denk dat je beter gebaat bent bij een Tena Lady Manquote:Op zondag 18 mei 2008 22:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet iemand welk merk luiers de goedkoopste zijn ??
![]()
Brian - Haar buik borrelt!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:01 schreef Dementor het volgende:
Jaap: dellie heeft dit toch al een tijdje?
Brian: nee het loopt nu op de afgelopen 2 dagen (rattig gefluit).
Vuile leugenaar.
Jaap's droomfinalequote:Op zondag 18 mei 2008 22:00 schreef Dark het volgende:
Jaap ziet de humor er wel van in - Met z'n vieren aan de schijt, kotsend, schijtend en zwetend op de bank tijdens de finale!
Ik weet ut!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Rest de vraag: Waar komen al die uitgelubberde dozen dan vandaan, als het niet van gemeenschap is......
Doen we toch gezellig mee met Huub.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:02 schreef Smash-it het volgende:
Huub luistert nog steeds naar Anouk.. Alle hitjes komen langs en hij zingt overal enthousiast mee.
H: You can sacrifice meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik geloof ook niet dat ze in het zkh is geweest, achter heeft even gebeld voor een afspraakquote:Op zondag 18 mei 2008 22:02 schreef Lady-night het volgende:
De tijd dat ze net weg was klopt geen meter van....onmogelijk
Vam Amsterdammertjes!!!quote:
Ooooh, Huub FM, doe eens een verzoekje.quote:
Welnee! Af en toe een beuk in je maag is goed voor de stoelgangquote:Op zondag 18 mei 2008 22:04 schreef schatje het volgende:
Brian vroeg gisteren nog het komt toch niet door de dingen die ik met je doet.
huub draai eens even allemaal beestjusss!!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, Huub FM, doe eens een verzoekje.
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:04 schreef schatje het volgende:
Gek wijf.quote:
I did it my way, zijn finale nummerquote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:07 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'Even ontspannen nou, poedeliewoepsie!'
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
De mannen gaan even los met theorieen, ook leuk.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:08 schreef beequeen het volgende:
Ik lig weer helemaal in een deuk hier...FOK! de gekste![]()
Staks moet ie door het leven met Stomanda!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:04 schreef schatje het volgende:
'Komt er nog wat op tv vanavond?'quote:Op zondag 18 mei 2008 22:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
*Floeeeeeep
'En hij zit er alweer in!'
Wedden dat ie die ook wil proberen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Staks moet ie door het leven met Stomanda!
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Een stoma heeft in ieder geval een klein gaatje!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Disana tochquote:
Yep, hij wéét het dus heel goed de lul..quote:Op zondag 18 mei 2008 22:04 schreef schatje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |