Amanada is niet voor een gat (quote:Op zondag 18 mei 2008 22:20 schreef Marieke_B het volgende:
't is triest genoeg..
ik heb al een poos idee dat 't Amanda geen reet () uitmaakt of ze wint of niet.. ze praat alleen maar over hoe ze zometeen hun 'relaasie' zullen geen beleven na de kooi en dat het nu weer helemaal spannend wordt tussen haar en Brian omdat ze nu voor het eerst de grote wijde (
) wereld in gaan..
Van mij wel hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik......gelukkig toch nog wat nuttigs geleerd. Mag je ook schudden?
Duh, het krimpt niet meer in hoor, als je dat bedoeltquote:Op zondag 18 mei 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet er ook niet de eerste dag na de bevalling opduiken hè?
Mannen.
Hij is echt zo goed die gozer!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:17 schreef Lady-night het volgende:
Van NL geleend:
Gouden Ooi
Geplaatst op 18-05 om 21:57
Bron: NRC 17 mei Youp van 't Hek
áls we dat te horen krijgenquote:Op zondag 18 mei 2008 22:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet wachten tot a terug is ben zo benieuwd wat die heeft.
Ik dacht even dat je voor ging stellen om de boel bij haar af te vegen...quote:
Is Gooi Noord daar nog niet aan gewend dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:23 schreef noekje het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of ze nu haar tieten wel heeft binnengehouden!
Het lijkt me toch wel fijn als er even gewacht wordt tot de nageboorte er ook uit isquote:Op zondag 18 mei 2008 22:25 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Duh, het krimpt niet meer in hoor, als je dat bedoelt
misschien gaan ze er ook nog een paar keer horizontaal overheen, dan kan Cora in bed Sudoku's maken op Jaap's buikquote:Op zondag 18 mei 2008 22:24 schreef Dark het volgende:
Zou Jaap met dat zebrahaar op z'n borstkas verder moeten na de kooi of gaat slijmspoor daar nog iets aan doen?
A ging eerst naar het ziekenhuis en moest later terug omdat het zondag is, dan zijn er minder mensen, aldus Brian.
Beter 1 gat in de hand dan 10 in de lucht, toch?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Amanada is niet voor een gat () gevangen
Nee, je hebt het helemaal goed.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je voor ging stellen om de boel bij haar af te vegen...
van voor naar achter of was het nou andersom?
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je voor ging stellen om de boel bij haar af te vegen...
van voor naar achter of was het nou andersom?
Brian, die stond ook hoog in een recente Telegraafpoll (die nog niet was verpest door NL). Hij zit er als langste in.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
stel stel dat de finale eerlijk gaat wie maakt dan de meeste kans om te winnen.
En het loopt de spuigaten uitquote:Op zondag 18 mei 2008 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Amanada is niet voor een gat () gevangen
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat zit b te lezen en aan te strepen
12 hydofiel luiers
12 oogjes luiers
12 flanel luiers
4 luiertruitjes mt 56
4 luiertruitjes mt 62
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan mij er eigenlijk niks bij voorstellen!
[ afbeelding ]
nou de poll van de telegraaf die er op die zaterdag in de krant stond gaf aan dat Huub moest winnen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian, die stond ook hoog in een recente Telegraafpoll (die nog niet was verpest door NL). Hij zit er als langste in.
Ik acht Jaap en Huub ook niet kansloos. Jaap omdat hij die voorsprong heeft, pubers aanspreekt (sms-sende doelgroep), en symphatiestemmen gaat krijgen met zijn 500.000 euro aan goede doelen.
Huub heeft een grote sms-achterban (13 popo`s), dus die krijgt ook veel stemmen.
Alleen Amanda acht ik kansloos.
En ik zie niet in waarom de finale oneerlijk zou gaan.
Niemand heeft belang bij 1 bepaalde winnaar.
oh nee?? ik vind jou soms net zo naief als Huubquote:Op zondag 18 mei 2008 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian, die stond ook hoog in een recente Telegraafpoll (die nog niet was verpest door NL). Hij zit er als langste in.
Ik acht Jaap en Huub ook niet kansloos. Jaap omdat hij die voorsprong heeft, pubers aanspreekt (sms-sende doelgroep), en symphatiestemmen gaat krijgen met zijn 500.000 euro aan goede doelen.
Huub heeft een grote sms-achterban (13 popo`s), dus die krijgt ook veel stemmen.
Alleen Amanda acht ik kansloos.
En ik zie niet in waarom de finale oneerlijk zou gaan.
Niemand heeft belang bij 1 bepaalde winnaar.
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou Fok, ik heb er weer van genoten, en remeeber this: praatjes vullen geen gaatjes![]()
Trusten![]()
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou Fok, ik heb er weer van genoten, en remember this: praatjes vullen geen gaatjes![]()
Trusten![]()
Trusten Ruudemans, slaap lekker en groetjes aan de Polen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou Fok, ik heb er weer van genoten, en remember this: praatjes vullen geen gaatjes![]()
Trusten![]()
Alle misselijke insinuaties dus aan de kantquote:Op zondag 18 mei 2008 22:38 schreef Marieke_B het volgende:
Ze is er weer...ze heeft buikgriep, maagvirus en pillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |