nou de poll van de telegraaf die er op die zaterdag in de krant stond gaf aan dat Huub moest winnen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian, die stond ook hoog in een recente Telegraafpoll (die nog niet was verpest door NL). Hij zit er als langste in.
Ik acht Jaap en Huub ook niet kansloos. Jaap omdat hij die voorsprong heeft, pubers aanspreekt (sms-sende doelgroep), en symphatiestemmen gaat krijgen met zijn 500.000 euro aan goede doelen.
Huub heeft een grote sms-achterban (13 popo`s), dus die krijgt ook veel stemmen.
Alleen Amanda acht ik kansloos.
En ik zie niet in waarom de finale oneerlijk zou gaan.
Niemand heeft belang bij 1 bepaalde winnaar.
oh nee?? ik vind jou soms net zo naief als Huubquote:Op zondag 18 mei 2008 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian, die stond ook hoog in een recente Telegraafpoll (die nog niet was verpest door NL). Hij zit er als langste in.
Ik acht Jaap en Huub ook niet kansloos. Jaap omdat hij die voorsprong heeft, pubers aanspreekt (sms-sende doelgroep), en symphatiestemmen gaat krijgen met zijn 500.000 euro aan goede doelen.
Huub heeft een grote sms-achterban (13 popo`s), dus die krijgt ook veel stemmen.
Alleen Amanda acht ik kansloos.
En ik zie niet in waarom de finale oneerlijk zou gaan.
Niemand heeft belang bij 1 bepaalde winnaar.
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou Fok, ik heb er weer van genoten, en remeeber this: praatjes vullen geen gaatjes![]()
Trusten![]()
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou Fok, ik heb er weer van genoten, en remember this: praatjes vullen geen gaatjes![]()
Trusten![]()
Trusten Ruudemans, slaap lekker en groetjes aan de Polen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou Fok, ik heb er weer van genoten, en remember this: praatjes vullen geen gaatjes![]()
Trusten![]()
Alle misselijke insinuaties dus aan de kantquote:Op zondag 18 mei 2008 22:38 schreef Marieke_B het volgende:
Ze is er weer...ze heeft buikgriep, maagvirus en pillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |