Hier ook.. Maar binnenkort kan ik ff lekker veel werken, dus mag ik mezelf wel belonen..quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:09 schreef st0fzuiger het volgende:
mooie sneakers allemaal alleen t geld is op
dankjewelquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:48 schreef refused. het volgende:
Bij re-issue in Breda daar had ik de laatste, ik heb ze ook nog te koop zien staan bij Avenue, daar kun je ze online bestellen (weinig maten nog maar).
http://www.avenuestore.be/catalog/index.php?cPath=59_62&page=2
Je kan re-issue tilburg nog ff bellen of ze daar liggen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
wist niet dat DC zulke schoenen had..
waarom doet die het niet?
Bathing Ape Superskatesquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:28 schreef Z het volgende:
[..]
Zijn dat superskates? Welke om precies te zijn?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:26 schreef Placenta het volgende:
Classics, heb je ook een kale kop en een bomberjack?
die zien er zwaar geil uit, en dat dus terwijl ik binnenkort mn hot lava's binnen krijgquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ik weet dat er een paar dagen geleden nog een paar bij Unknown lagen, maar dat is in maat 42 (zal waarschijnlijk nu inmiddels ook uitverkocht zijn).
Deze komt nog wel, volgende maand (maar die is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll minder toch wel dope):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:13 schreef EliseZwart het volgende:
[ afbeelding ]
TalachesVandaag aangeschaft
post eens een aan de voet foto, ik twijfel zelf heel erg over dat model, maar stiekem vind idk ze heel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel classic meestal lelijk zijn dig ik deze cw wel. niet koop-waardig in mijn ogen, maar zeker niet iets om jr voor te schamen..quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:24 schreef xanderv het volgende:
Ik zit te wachten op de Nike Miami South Beach Collection die 9 juni uit komt.
Deze wil ik:
[ afbeelding ]
Nu nog hopen dat deze in maat 48.5 ook uit komt..
Vind ik die hot lava toch beterquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:02 schreef SunBoom het volgende:
Ik vind die nieuwe blauwe ATC2 toch wel dope, ik had eerst een oud plaatje.
Nieuwe "versie":
[ afbeelding ]
wtf? welke worden het nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |