Yup! Ik kon ze dan ook niet laten staan...quote:
quote:
Heb ik al gezien, maar ik wil ze eerst ff in EU (geen taxes) scoren. Als dat helemaal niet lukt wil ik wel voor eBay US gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:44 schreef got.rice het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
mss t proberen waard?
kan me iemand hier mee helpen??quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:43 schreef Royal27 het volgende:
klopt het dat de AM Lights anders vallen dan de AM1/90 dus dat ik een andere maat moet pakken??
Vond ze ook niet zo idd... totdat ik ze vandaag zag!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:16 schreef vejay het volgende:
Vind ze niet zo eigenlijk. Al vind ik ze wel al minder lelijk dan voorheen, dus wie weet...
ik was vandaag in eindhoven door 3 mensen aangehouden die wouden weten waar ik die schoenen vandaan hebquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik zag vandaag iemand met die atc2 lopen in amsterdam, en toen was ik zo ongelooflijk jaloers
zijn toch us-only's en gezien 80% van de mensen bang is om via ebay uit de usa te kopen zal dat wel meevallen denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:18 schreef vejay het volgende:
Mja, vind het inderdaad veel te toffe schoenen. Maar wel kut als straks half Nederland er mee loopt...
Was ik ook van plan, wat kosten ze hier bij de gemiddelde sneakershop?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga denk donatellos in nederland halen, zijn wel duurder dan dat ik ze bestel.. maarja, komen anders alsnog kosten bij enzo..
Ik neem aan iets van 100 a 110.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:18 schreef Placenta het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, wat kosten ze hier bij de gemiddelde sneakershop?
Nice, heeft het je veel gekost?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:28 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt de post binnekort hopelijk bij mij afleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |