SMS NMNS naar 3040!!!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* Stuurt sms bom naar Peter en Py....
/dev/null ???quote:Op zondag 18 mei 2008 17:47 schreef Disana het volgende:
die gaan naar hetzelfde adres als brieven voor god, de kerstman en sinterklaas.
Soort mix van loverboy-opvang en blijf-van-mn-lijf-huis ineenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die hoeven niet zo heel erg af te kicken. Als Brian de pot wint komt er een
fan-huis in Almere heb ik gehoord waar de fans iedere dag koffie met B&A kunnen drinken.
Ik zou ook niet bij B&A aan tafel of op de steiger willen zitten, ik zou geen hap door mijn keel krijgen bij het aanschouwen van hun "tafelmanieren".quote:Op zondag 18 mei 2008 17:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je ziet het he... Huub in zijn eentje met een bord aan tafel, en Brian en Amanda
gezellig met toastjes aan het water !
therapeutisch tangen,en jezelf ophangen dusquote:Op zondag 18 mei 2008 17:50 schreef Py het volgende:
[..]
Soort mix van loverboy-opvang en blijf-van-mn-lijf-huis ineen
Hoe is t eigenlijk met zijn fietskettingenservice?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
reactie van eric daar op
[ link | afbeelding ]
Klinkt als Yab Yumquote:Op zondag 18 mei 2008 17:50 schreef Py het volgende:
[..]
Soort mix van loverboy-opvang en blijf-van-mn-lijf-huis ineen (tenzij je betaald)
We weten in elk geval weer zeker van wie Brian het wijzende vingertje heeft. Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
en netty antwoord weer op eric kun je zien hoe die familie is en dan maar klagen als ze worden bedreigd
[ link | afbeelding ]
Ja maar ja maar, het hokje is heel belangrijk hoor, net als Hondenkop, Flens, JdM en de rest van de belangrijke mensen die Brian naar de finale dragen.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:50 schreef Dementor het volgende:
Dellie: we wonen al 16 maanden samen
Ja met allerlei andere mensen, tig camera's en een hokje.
En 's avonds : weltrusten gekkenhuis.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
Maar ik heb me voorgenomen de COSsen die doorlopen na de streams 's ochtends te openen met:
Begin de dag met een dansje,
Begin de dag met een lach,
Wie vrolijk is in de morgen,
Die lacht de hele dag.![]()
Ja dat worden gezellige meet&greetsquote:Op zondag 18 mei 2008 17:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
therapeutisch tangen,en jezelf ophangen dus
OMG, daar gaat mijn eetlust.quote:
acteren ??? heeft hij een aanbieding dan? dan moet zijn moeder lekker zo doorgaan op Hyves haat te zaaien .quote:Op zondag 18 mei 2008 17:50 schreef L0t.. het volgende:
Brian en Amanda hebben weer veel geleerd van het terug kijken naar de finale.
Brian gaat dan ook zeker veel terugkijken van zichzelf als hij gaat acteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |