eric blijft nog beschaaft!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
reactie van eric daar op
[ link | afbeelding ]
pffff schrok even,kreeg van die 2 ingangen heel andere beelden op mn netvliesquote:Op zondag 18 mei 2008 17:54 schreef Py het volgende:
[..]
Ja dat worden gezellige meet&greets![]()
Zouden ze er aan denken twee ingangen te maken? 1 voor de loverboys en 1 voor de slachtoffers ervan?
op pag 8 staat haar 1ste opmerking over eric heb je de ook gelezen ? die vrouw verpest veel hoor voor bquote:Op zondag 18 mei 2008 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
We weten in elk geval weer zeker van wie Brian het wijzende vingertje heeft. Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.
Die ene date van Eric hadden ze er voor Jaap en Huub weer ff in moeten gooienquote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef Disana het volgende:
Had er nou echt i.p.v. Ricardo voor Amanda geen leuk iemand voor Jaap en Huub in gekund?
vind jij rico leuk?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef PeterNB het volgende:
Nou ons "WATCH ME ! I'M GAY ! WATCH ME ! I'M VERY GAY" - trolletje is er ook weer
Dat is die die in de vorige COS stond toch? Absurd maar ja, simpel volk.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
op pag 8 staat haar 1ste opmerking over eric heb je de ook gelezen ? die vrouw verpest veel hoor voor b
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
pffff schrok even,kreeg van die 2 ingangen heel andere beelden op mn netvlies
Jij bent een beetje gestoord, maar wel leukquote:Op zondag 18 mei 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
Dit ga ik echt missen.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik heb me voorgenomen de COSsen die doorlopen na de streams 's ochtends te openen met:
Begin de dag met een dansje,
Begin de dag met een lach,
Wie vrolijk is in de morgen,
Die lacht de hele dag.![]()
ja eigenlijk wel ja ze hebben elkaar en ook rico nog ik zeg doe iemand voor Huub en jaap erin maar niet voor dat kv'tjes volkquote:Op zondag 18 mei 2008 17:58 schreef Py het volgende:
[..]
Die ene date van Eric hadden ze er voor Jaap en Huub weer ff in moeten gooien
Hoe erg, geniaal, deze moeten we onthoudenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:01 schreef Dementor het volgende:
Brian: morgen als de agenda word opgemaakt staat vrijdag er niet eens meer op.
Dellie: nee?
Ik vind het een verschrikkelijke KWAL met zijn stopzinnetjes, zijn wijvengedragquote:
kv'tjes volk?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ja ze hebben elkaar en ook rico nog ik zeg doe iemand voor Huub en jaap erin maar niet voor dat kv'tjes volk
eerst gaf dat lieftallige mamsie van Brian een reactie ri. ene Carla en nu naar ene Annet.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
en netty antwoord weer op eric kun je zien hoe die familie is en dan maar klagen als ze worden bedreigd
[ link | afbeelding ]
is't nix voor jouquote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef PeterNB het volgende:
Nou ons "WATCH ME ! I'M GAY ! WATCH ME ! I'M VERY GAY" - trolletje is er ook weer
Jij bedoelt vast die aardige, zwaar geterroriseerde verpleegkundige. Ik denk dat PeterNB liever de andere nog een keer ziet.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:58 schreef Py het volgende:
[..]
Die ene date van Eric hadden ze er voor Jaap en Huub weer ff in moeten gooien
In hoeverre is het zeker dat dit ook echt "Netty" is? Mocht ze het zijn, sneu hoor..quote:
Dellie denkt dat het einde van de wereld is gekomenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:01 schreef Dementor het volgende:
Brian: morgen als de agenda word opgemaakt staat vrijdag er niet eens meer op.
Dellie: nee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |