Hij staat wat kort voor de kar ten opzichte van Amanda, net met dekbed uitschudden, ergerde zich aan haar onhandigheid.quote:
Leuk gesprek nu ja. Ze halen herinneringen op aan hun verblijf in dat gekkenhuisquote:Op zondag 18 mei 2008 16:42 schreef Dementor het volgende:
Leuke gesprekken tussen Huub en Jaap.
Jaap: wat een verandering he van kuuroord naar studentenhuis
top top topquote:Op zondag 18 mei 2008 16:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij staat wat kort voor de kar ten opzichte van Amanda, net met dekbed uitschudden, ergerde zich aan haar onhandigheid.
Je bent er maar druk mee wijffie.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
Geachte JEEtjuuh,
whahahaahhahaha was een anti -Huub fan met een naar bericht en die is verwijderd .
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:47 schreef LucasV het volgende:
Mijn streams haperen als een gek ; wat is een goede alternatieve site voor de streams?
Ik weet wat ik na de kooi ga doen, alle boeken van haar lezen die ik nog niet gelezen heb, is mijn vriend blij mee, lig ik meestal lachend naast hem in bedquote:
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op zondag 18 mei 2008 16:47 schreef LucasV het volgende:
Mijn streams haperen als een gek ; wat is een goede alternatieve site voor de streams?
Probeer deze eens ,maar het kan ook aan je provider liggen.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:47 schreef LucasV het volgende:
dit is allemaal om stemmen te trekken niet meer niet minder dus zal wel alleen voor uitschot zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee wijffie.
On Topic: Is de picnick die B en A voorbereiden voor iedereen of alleen voor de ratten?
Retorische vraag.![]()
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik ben zoooooooo benieuwd wie bij aanvang van de finale weg zal moeten ?? want dan vertrekt er 1 na een uur nr 2 en dan de laatste 2 uur de finale tussen 2 personen wie o wie...............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |