ja toch? of heb ik een fout gemaakt?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
438?
Rollercoaster Tycoon is zo tofquote:
Misschien ook maar weer eens gaan spelenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Rollercoaster Tycoon is zo tof![]()
Alleen gaan op 1 of andere manier altijd mijn achtbanen crashen, juist als ik veel geld heb en dan ga ik blut
een speciale dag voor mij?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De dag van de rood harigen?![]()
Men verzint ook echt voor iedere dag iets anders.
Wel deel 1 hèquote:Op zondag 18 mei 2008 14:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Rollercoaster Tycoon is zo tof![]()
Alleen gaan op 1 of andere manier altijd mijn achtbanen crashen, juist als ik veel geld heb en dan ga ik blut
Dus?quote:
Ook net wakker?quote:
Shit, nou wil ik m ook weer spelenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:01 schreef The_Dean het volgende:
Wel deel 1 hè
Ben net weer begonnenForrest Frontiers
![]()
Oude naam wat zat, te lang enzo... en iedereen noemt me toch al Deanquote:
Nee joh, ik was er om half 10 al uit.. daarna heb ik bijna het hele huis schoongemaaktquote:Op zondag 18 mei 2008 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook net wakker?![]()
(dan ben ik tenminste niet de enige)
Hahaa okeequote:Op zondag 18 mei 2008 15:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oude naam wat zat, te lang enzo... en iedereen noemt me toch al Dean
Rapidsharequote:Op zondag 18 mei 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ronduit_belachelijk/
W-T-F![]()
Ongeveer 3,77 seconde per track
quote:Op zondag 18 mei 2008 15:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee joh, ik was er om half 10 al uit.. daarna heb ik bijna het hele huis schoongemaakt
Ja echt erg tegenwoordig, met die kutkattenquote:
Uh, het kan aan mij liggen maar ik snap geen zak van deze zinnen.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja echt erg tegenwoordig, met die kutkattenAlleen het Happy Hour is relaxt, voor de rest care ik Rapidshare
Dit soort shit:quote:Op zondag 18 mei 2008 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Uh, het kan aan mij liggen maar ik snap geen zak van deze zinnen.
Zorg je voor Rapidshare?
Come againquote:
ik speel altijd deel 2quote:Op zondag 18 mei 2008 15:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel deel 1 hè
Ben net weer begonnenForrest Frontiers
![]()
Gast, wat kan jij zeuren zegquote:Op zondag 18 mei 2008 15:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ik weer kom dat bepaal ik zelf wel! Daarnaast is care iets als zorg toch.
Ik heb de verwarming aan gedaanquote:Op zondag 18 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Koud?
Zonnetje draait hier net naar mn raam, dus wordt weer warm hier
Daar issie voor tochquote:
Zegt de Friesquote:
Mannen!quote:Op zondag 18 mei 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar issie voor toch
Ik wilde eerst iets anders aanbieden, maar ik hou me in, en Cali is er toch niet![]()
Laat Fries nou net een taal zijn, officieel erkend enzoquote:
Ik welquote:Op zondag 18 mei 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar issie voor toch
Ik wilde eerst iets anders aanbieden, maar ik hou me in, en Cali is er toch niet![]()
Jerry! Jerry! Jerry! Jerry! Jerry! Jerry!quote:
Ja, maar hoevaak gebruik ik dat Fries hier. Jij zit wat onnozel engels en nederlands nerd-jargon door elkaar heen te gebruiken en dit gebreep ik niet!quote:
Are we going to see a fight today?quote:Op zondag 18 mei 2008 16:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja, maar hoevaak gebruik ik dat Fries hier. Jij zit wat onnozel engels en nederlands nerd-jargon door elkaar heen te gebruiken en dit gebreep ik niet!
Dus bij 'no shit' is het ook flipmode bij jou?quote:Op zondag 18 mei 2008 16:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja, maar hoevaak gebruik ik dat Fries hier. Jij zit wat onnozel engels en nederlands nerd-jargon door elkaar heen te gebruiken en dit gebreep ik niet!
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heerlijk! Meer mensen gaan zich er mee bemoeien!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:47 schreef Yesse het volgende:
[..]Heb jij ook een knop om zeur-mode uit te zetten?
Ik zie geen enkele post van jou zonder dat je kritiek hebt..
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heerlijk! Meer mensen gaan zich er mee bemoeien!kan nog tof worden hier op de SC!
Is het helemaal rood? Heb ik ook gehadquote:
Ja en er komt de hele tijd viezigheid uit en zie er wazig meequote:Op zondag 18 mei 2008 18:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het helemaal rood? Heb ik ook gehad
Krijg je gel voor wat je er in moet doen. Best irritant om zelf te doen
Dat is best simpel hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 18:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het helemaal rood? Heb ik ook gehad
Krijg je gel voor wat je er in moet doen. Best irritant om zelf te doen
Ik kon het pas na een tijdje oefenenquote:
Succes bij de huisarts morgenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja en er komt de hele tijd viezigheid uit en zie er wazig mee
Het is dat er eenquote:
Ja, is niets ernstigs, als je er erg last van hebt kun je het eventueel zachtjes afhalen met een schone vinger.. Morgen even langs de huisartsquote:Op zondag 18 mei 2008 18:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat heb ik nu ook Yesse.. een soort slijm op mijn oog
Jaa komt ook wel weer goed, maar het is gewoon irritant.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, is niets ernstigs, als je er erg last van hebt kun je het eventueel zachtjes afhalen met een schone vinger.. Morgen even langs de huisartsIs heel snel al minder met die gel/druppels
Al slapendquote:Op zondag 18 mei 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is dat er eenstaat, anders zou ik denken dat je ervoor gaat springen
Eens bedenken hoe ik de rest van avond ga besteden
Nee hoor, maar ik erger me gewoon aan zulke zinnen en zie het als een onnozele manier van dingen opschrijven. Ik stoor me gewoon aan zulke dingen.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus bij 'no shit' is het ook flipmode bij jou?
Ik heb zeker wel zo'n knop, het is tevens mijn snooze functie. Als je er maar hard genoeg op slaat ga ik vanzelf uit (voor even of altijd....).quote:Op zondag 18 mei 2008 17:47 schreef Yesse het volgende:
Straks Bournequote:Op zondag 18 mei 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
Eens bedenken hoe ik de rest van avond ga besteden
Nou inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2008 18:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kon je daardoor gister niet met zekerheid zien of ik het wel of niet was:P
Nee, ik ook niet. Maar je kunt niet niks doenquote:
Ik ben net wakkerquote:
Die moet ik nog eens downloadenquote:
Ik was serieus toen ik vroeg over je zeur-mode.. Alleen het laatste stukje lever je minder kritiek dan normaal , maar het blijft kritiek.. Heb je nou ook wel eens iets leuks?quote:
Sorry Piliquote:Op zondag 18 mei 2008 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh, jullie kennen elkaar ook al
Ben ik straks de enige die niemand hier echt kent
We kennen elkander niet. Kiwi komt, wanneer ze naar school moet, bij mijn huis lang en weet hoe ik er uit zie (en ik weet hoe ze eruit ziet). Als je dan een keer met elkaar aan de praat raakt begin je elkaar misschien te kennen, maar dat is nog niet het geval!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh, jullie kennen elkaar ook al
Ben ik straks de enige die niemand hier echt kent
Verschillende definitie van 'kennen' dusquote:Op zondag 18 mei 2008 19:08 schreef KaheemSaid het volgende:
We kennen elkander niet.
Ik heb een heel fijn en leuk leven, maar wil ook wel even serieus antwoord op jouw geven.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was serieus toen ik vroeg over je zeur-mode.. Alleen het laatste stukje lever je minder kritiek dan normaal , maar het blijft kritiek.. Heb je nou ook wel eens iets leuks?
Ik zet de knop om vanaf het moment dat ik jou hier met inhoud zie reageren. Want ik vraag me bij jou wel eens af of je inhoudt hebt uberhaupt. Hiermee bedoel ik niet de holtes in je lichaam....quote:Op zondag 18 mei 2008 17:47 schreef Yesse het volgende:
Ik zie geen enkele post van jou zonder dat je kritiek hebt..
Tsss, nu verzwijg je die wilde nachten samen!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
We kennen elkander niet. Kiwi komt, wanneer ze naar school moet, bij mijn huis lang en weet hoe ik er uit zie (en ik weet hoe ze eruit ziet). Als je dan een keer met elkaar aan de praat raakt begin je elkaar misschien te kennen, maar dat is nog niet het geval!
Nee, we hebben elkaar nog nooit onmoet. Wel is het zo dat, in de tijd dat kiwi nog elke dag als een forens van haar huis naar haal school reisde, ze elke ochtend en middag klam aansloeg tussen de benen wanneer ze weer richting mijn nederige stulpje zat te kijken!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Verschillende definitie van 'kennen' dus
Maar jullie hebben elkaar wel eens in reallife ontmoet enzo, dat bedoelde ik
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb een heel fijn en leuk leven, maar wil ook wel even serieus antwoord op jouw geven.
[..]
Ik zet de knop om vanaf het moment dat ik jou hier met inhoud zie reageren. Want ik vraag me bij jou wel eens af of je inhoudt hebt uberhaupt. Hiermee bedoel ik niet de holtes in je lichaam....
Dus jij denkt iemand te kennen door de posts op een forumquote:Op zondag 18 mei 2008 19:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zet de knop om vanaf het moment dat ik jou hier met inhoud zie reageren. Want ik vraag me bij jou wel eens af of je inhoudt hebt uberhaupt. Hiermee bedoel ik niet de holtes in je lichaam....
Jij ontwijkt discussies toch ook liever? Komt dat even mooi uit!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:16 schreef Yesse het volgende:
[..]Als jij al zo over mij denkt.. dan heeft deze discussie geen zin.
Je vergeet die momenten waarop ik me moest inhouden om niet bij je naar binnen te rennen en je de kleren van je lijf te rukken!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee, we hebben elkaar nog nooit onmoet. Wel is het zo dat, in de tijd dat kiwi nog elke dag als een forens van haar huis naar haal school reisde, ze elke ochtend en middag klam aansloeg tussen de benen wanneer ze weer richting mijn nederige stulpje zat te kijken!
Omdat jij discussie uit de weg gaat zodra iemand het oneens is met je.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:16 schreef Yesse het volgende:
[..]Als jij al zo over mij denkt.. dan heeft deze discussie geen zin.
Nee omdat discussies in deze SC altijd ergens wel weer een opmerking als "jij hebt geen inhoud" heeft.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Omdat jij discussie uit de weg gaat zodra iemand het oneens is met je.
Er komt opeens een hele ander Marloes boven die we hier nog nooit gezien hebbenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je vergeet die momenten waarop ik me moest inhouden om niet bij je naar binnen te rennen en je de kleren van je lijf te rukken!
Ja maar wij "nieuwen" hebben nauturlijk totaal geen inhoud omdat we in een "slow chat' gewoon chatten en geen intellectuele discussies houden.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus jij denkt iemand te kennen door de posts op een forum![]()
![]()
Kom ik ook lekker over dan
Die wil jij wel kennen zekerquote:Op zondag 18 mei 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Er komt opeens een hele ander Marloes boven die we hier nog nooit gezien hebben![]()
Stage SC = uitlaatklep voor mijquote:Op zondag 18 mei 2008 19:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar wij "nieuwen" hebben nauturlijk totaal geen inhoud omdat we in een "slow chat' gewoon chatten en geen intellectuele discussies houden.
Onzin.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee omdat discussies in deze SC altijd ergens wel weer een opmerking als "jij hebt geen inhoud" heeft.
Precies, discussiëren vind ik oké maar ik kom hier gewoon om slap te lullen, discussiëren doe ik liever met vrienden in real life..quote:Op zondag 18 mei 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Stage SC = uitlaatklep voor mij
Serieuse discussie is niks mis mee, en kan ook best hier. Maar reken geen mensen af op het feit dat ze er geen zin in hebben.
Voelt dat nou fijn, zo'n zelf opgelegde en geheel uit de lucht gegrepen slachtofferrol?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar wij "nieuwen" hebben nauturlijk totaal geen inhoud omdat we in een "slow chat' gewoon chatten en geen intellectuele discussies houden.
Sorry, maar zo kwam de opmerking van Kaheem wel een beetje overquote:Op zondag 18 mei 2008 19:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voelt dat nou fijn, zo'n zelf opgelegde en geheel uit de lucht gegrepen slachtofferrol?
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
Serieuse discussie is niks mis mee, en kan ook best hier. Maar reken geen mensen af op het feit dat ze er geen zin in hebben.
Of een opmerking wel of niet geplaatst wordt heeft met een mening helemaal niks te maken.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voelt dat nou fijn, zo'n zelf opgelegde en geheel uit de lucht gegrepen slachtofferrol?
Ik heb hem anders nergens zien posten dat het ook maar iets te maken heeft met hoe lang mensen hier posten.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, maar zo kwam de opmerking van Kaheem wel een beetje over
Uh, waar haal je nou opeens vandaan dat het daar iets mee te maken zou hebbenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb hem anders nergens zien posten dat het ook maar iets te maken heeft met hoe lang mensen hier posten.
Ja maar dat van nieuwen komt door opmerkingen die hier eerder zijn gepost, niet persé door Siebren maar door mensen die hier langer zitten dan mij over dat het vroeger beter was omdat er toen nog discussies waren.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh, waar haal je nou opeens vandaan dat het daar iets mee te maken zou hebben
Oh, omdat Yesse het over de "nieuwe" heeft
Tja kun je zien wat Siebren in me los maakt?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Er komt opeens een hele ander Marloes boven die we hier nog nooit gezien hebben![]()
Maar wel lekker gesport. Had je geen zonnebrand bij je?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:29 schreef PieterBas het volgende:
help ik ben weer verbrand... De hele dag gesport...
Ik heb duidelijk iets gemistquote:Op zondag 18 mei 2008 19:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja kun je zien wat Siebren in me los maakt?
quote:These things happened. They were glorious and they changed the world... and then we fucked up the end game
zeker goede film!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:35 schreef Yesse het volgende:
Trouwens net Chralie Wilson's war zitten kijken. Geweldige film vooral het einde..
[..]
Sorry, maar waar is iedereen nou opeensquote:Op zondag 18 mei 2008 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Omdat jij discussie uit de weg gaat zodra iemand het oneens is met je.
*opmerking*quote:Op zondag 18 mei 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
Beetje jammer dat Siebren nu weg is. Ik was wel benieuwd naar zijn reactie op mijn punten.
En wanneer is deze? Ik heb geen zin om 2 topics door te lezen.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Zorg maar dat je op meet bent, wat daar allemaal gaat gebeuren![]()
![]()
Bier-en-tieten niveau mag niet van Cross. Dus wel iets meer niveau dan datquote:Op zondag 18 mei 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, maar waar is iedereen nou opeens
Als iedereen weg is, dan ga ik weer over op m'n bier-en-tieten-niveau hoor![]()
Shit, je quote te snel, of ik edit te langzaamquote:Op zondag 18 mei 2008 19:43 schreef PieterBas het volgende:
En wanneer is deze? Ik heb geen zin om 2 topics door te lezen.
Hebben we weer op onze kop gehad van Cross?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bier-en-tieten niveau mag niet van Cross. Dus wel iets meer niveau dan dat
Jah, iedereen is blijkbaar opeens wegquote:Op zondag 18 mei 2008 19:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nog iets te beleven kom ik net weer op het verkeerde moment binnen?
Je snapt me welquote:Op zondag 18 mei 2008 19:45 schreef Yesse het volgende:
Bier-en-tieten niveau mag niet van Cross. Dus wel iets meer niveau dan dat
Jah, we mogen geen super-nutteloze posts meer doenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:46 schreef PieterBas het volgende:
Hebben we weer op onze kop gehad van Cross?
en wat is er mis met bier en tieten
Met bier en tieten is niets mis. Maar dan moet je het wel over het brouwen van bier hebben en over silleconen. Want alleen "Bier en tieten lalala" is te laagquote:Op zondag 18 mei 2008 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hebben we weer op onze kop gehad van Cross?
en wat is er mis met bier en tieten
Maaruh, al mijn posts zijn (super-)nutteloos/kansloosquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, we mogen geen super-nutteloze posts meer doen
Ja gewoon te kort geslapen.. kruip er vroeg in en kan morgen uurtje langer liggen omdat ik cursus heb!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was ook veel te vroeg vanochtend
Maar nog een paar uurtjes hoor, dan mag je weer
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar ik ga.. iig niet tot morgen dus misschien morgenavond of anders dinsdag
Dag Dagquote:Op zondag 18 mei 2008 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar ik ga.. iig niet tot morgen dus misschien morgenavond of anders dinsdag
De hele slowchat heeft laatst een paar weken lang gigantisch inhoudsloos overgekomen. Cross zijn bier en tieten niveau noemde jij het. Ik zag het meer terug in een leger gefrustreerde mannetjes die met zijn allen geilden op een in mijn optiek inhoudsloze vrouw!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus jij denkt iemand te kennen door de posts op een forum![]()
![]()
Kom ik ook lekker over dan
Het gaat mij er niet om wie nieuw en wie hier niet nieuw is, het viel me gewoon op dat de aanwezigheid van 1 vrouw het niveau best wel af kon doen nemen. Hulde voor die ene vrouw, maar zo zag ik het gewoon.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sorry maar dat over die vrouw is dikke onzin, al vanaf het begin dat ik in de SC zit hebben we al vrouwen, en nu zijn er een paar jongetjes die kinderachtig gedrag vertonen hier en doen als of 1 vrouw hier de godin van alles is. Ligt niet aan de vrouw maar aan de kindertjes die dat kinderachtige gedrag vertonen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De hele slowchat heeft laatst een paar weken lang gigantisch inhoudsloos overgekomen. Cross zijn bier en tieten niveau noemde jij het. Ik zag het meer terug in een leger gefrustreerde mannetjes die met zijn allen geilden op een in mijn optiek inhoudsloze vrouw!
[..]
Het gaat mij er niet om wie nieuw en wie hier niet nieuw is, het viel me gewoon op dat de aanwezigheid van 1 vrouw het niveau best wel af kon doen nemen. Hulde voor die ene vrouw, maar zo zag ik het gewoon.
Daarnaast geef je iets later alweer aan dat je een hekel hebt aan discussies op internet, daardoor kom je in mijn optiek vaak inhoudsloos over.
Misschien is daarom die msn naam van jou Helemaal niets... Helemaal niets... Helemaal niets in Amsterdam ook wel een heel correcte naam, voetbalfans worden toch ook vaak als inhoudsloos bestempeld.
Verder ben ik open voor nieuwe opmerkingen enzo, maar ik ga niet teveel in op dingen die een uur geleden gezegt zijn, het moet geen dagtaak worden zo'n forum!
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:16 schreef KaheemSaid het volgende:
De hele slowchat heeft laatst een paar weken lang gigantisch inhoudsloos overgekomen. Cross zijn bier en tieten niveau noemde jij het. Ik zag het meer terug in een leger gefrustreerde mannetjes die met zijn allen geilden op een in mijn optiek inhoudsloze vrouw!
Dat ligt echt niet alleen aan die ene vrouw hoor. Er zijn wel meer nieuwe mensen bijgekomen hier, zoals ik.quote:Het gaat mij er niet om wie nieuw en wie hier niet nieuw is, het viel me gewoon op dat de aanwezigheid van 1 vrouw het niveau best wel af kon doen nemen. Hulde voor die ene vrouw, maar zo zag ik het gewoon.
Vind ik een beetje rare kronkel. Omdat je niet van discussie op internet houdt ben je inhoudsloos?quote:Daarnaast geef je iets later alweer aan dat je een hekel hebt aan discussies op internet, daardoor kom je in mijn optiek vaak inhoudsloos over.
Dat is wel erg makkelijk hèquote:Misschien is daarom die msn naam van jou Helemaal niets... Helemaal niets... Helemaal niets in Amsterdam ook wel een heel correcte naam, voetbalfans worden toch ook vaak als inhoudsloos bestempeld.
quote:Verder ben ik open voor nieuwe opmerkingen enzo, maar ik ga niet teveel in op dingen die een uur geleden gezegt zijn, het moet geen dagtaak worden zo'n forum!
Yesse is/was inderdaad niet de enige.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry maar dat over die vrouw is dikke onzin, al vanaf het begin dat ik in de SC zit hebben we al vrouwen, en nu zijn er een paar jongetjes die kinderachtig gedrag vertonen hier en doen als of 1 vrouw hier de godin van alles is. Ligt niet aan de vrouw maar aan de kindertjes die dat kinderachtige gedrag vertonen.
Kinderachtig is inderdaad de goede term voor het gedrag!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry maar dat over die vrouw is dikke onzin, al vanaf het begin dat ik in de SC zit hebben we al vrouwen, en nu zijn er een paar jongetjes die kinderachtig gedrag vertonen hier en doen als of 1 vrouw hier de godin van alles is. Ligt niet aan de vrouw maar aan de kindertjes die dat kinderachtige gedrag vertonen.
Fok! zie ik niet echt als ontspanning. Ik geef het toe, het was meer om mijn tijd op te vullen tijdens mijn stage, dan ontspanning. Mijn ontspanning is gewoon lekker naar buiten te gaan en te sporten.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk toch, als ontspanning. Sommige mensen gaan in reallife bij een toneelgroep, wij zitten hier
Ben ik met je eens. Helaas was het de afgelopen tijd wat een dieptepunt!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
Dat ligt echt niet alleen aan die ene vrouw hoor. Er zijn wel meer nieuwe mensen bijgekomen hier, zoals ik.
De bezetting wisselt hier gewoon, en dus ook het niveau.
Als je bij discussie en inhoud je hoofd niet meer laat zien, dat komt op mij inhoudsloos over.quote:Vind ik een beetje rare kronkel. Omdat je niet van discussie op internet houdt ben je inhoudsloos?
We moeten ook niet al te serieus zijn!quote:Dat is wel erg makkelijk hè
Kam en scheren enzo...
Het is toch wat hè, mensen die een andere humor als jij hebbenquote:Op zondag 18 mei 2008 20:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Kinderachtig is inderdaad de goede term voor het gedrag!
Er zijn verschillende soorten ontspanningen, en doe wat je wilquote:Op zondag 18 mei 2008 20:28 schreef PieterBas het volgende:
Fok! zie ik niet echt als ontspanning. Ik geef het toe, het was meer om mijn tijd op te vullen tijdens mijn stage, dan ontspanning. Mijn ontspanning is gewoon lekker naar buiten te gaan en te sporten.
Ik zit gelukkig niet 24/7 op FOK!, dus ik was weg. Had je graag nog ergens een reactie op gehad dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, maar waar is iedereen nou opeens
Als iedereen weg is, dan ga ik weer over op m'n bier-en-tieten-niveau hoor![]()
Dat kan ik niet beoordelen, ik zit hier ook nog niet zolang. Maar ik snap wel dat het op de 'oldbies' mss wat vervelend overkomt als er een groepje komt wat het topic kaapt, en op een niveau wat jullie niet bevalt. Je zult er mee moeten leren leven.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben ik met je eens. Helaas was het de afgelopen tijd wat een dieptepunt!
Of je hebt er gewoon geen zin inquote:Als je bij discussie en inhoud je hoofd niet meer laat zien, dat komt op mij inhoudsloos over.
Het komt op mij nogal over dat je persoonlijk de aanval opent op Yesse. Vind ik jammer.quote:We moeten ook niet al te serieus zijn!
Nee, nu niet meer hoor. Maar vond het jammer dat alle discussie-liefhebbers opeens weg waren midden in een discussiequote:Op zondag 18 mei 2008 20:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig niet 24/7 op FOK!, dus ik was weg. Had je graag nog ergens een reactie op gehad dan?
dat heeft dus helemaal niets er mee te maken dat 1 vrouw inhoudsloos is, der zijn hier een paar jongentjes die zich soms een beetje kinderachtig gedragen tegenover vrouwenquote:Op zondag 18 mei 2008 20:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kinderachtig is inderdaad de goede term voor het gedrag!
Je negeert voor het gemak maar even mijn posts over humor en een rol spelenquote:Op zondag 18 mei 2008 20:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dat heeft dus helemaal niets er mee te maken dat 1 vrouw inhoudsloos is, der zijn hier een paar jongentjes die zich soms een beetje kinderachtig gedragen tegenover vrouwen
Ik slaap er geen seconde minder om al komt het misschien zo over. Van mij mag iedereen zijn of haar eigen humor hebben maar het was wel de humor die ik vaak terug zie in groep 7/8 en klas 1/2 van de middelbare school daarmee in mijn optiek kinderachtig.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is toch wat hè, mensen die een andere humor als jij hebben
Gelukkig giet ik me meestal door de week vol met alcohol!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
Er zijn verschillende soorten ontspanningen, en doe wat je wil
Maar voor mij is Fok ontspanning, en als dat hier inhoudsloos overkomt, jammer.
Mensen die zich elk weekend volgieten met alcohol komen op mij ook als inhoudsloos over op dat moment, maar dat betekend nog niet dat er mee moeten stoppen
Misschien is dat mijn vorm van humor....quote:Op zondag 18 mei 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
Het komt op mij nogal over dat je persoonlijk de aanval opent op Yesse. Vind ik jammer.
Ja, dat ben ik wel een beetje met je eens. Ik heb het ook alleen hier, geen idee waaromquote:Op zondag 18 mei 2008 20:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik slaap er geen seconde minder om al komt het misschien zo over. Van mij mag iedereen zijn of haar eigen humor hebben maar het was wel de humor die ik vaak terug zie in groep 7/8 en klas 1/2 van de middelbare school daarmee in mijn optiek kinderachtig.
quote:Gelukkig giet ik me meestal door de week vol met alcohol!
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Misschien is dat mijn vorm van humor....
Net zulk iets als ik tegen de kiwi zeg dat ze elke keer vochtig aanloopt als ze mijn huis voorbij komt!
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat heeft dus helemaal niets er mee te maken dat 1 vrouw inhoudsloos is, der zijn hier een paar jongentjes die zich soms een beetje kinderachtig gedragen tegenover vrouwen
Heb ik hiermee laten zien dat ik ook niet alles al te serieus meen, vind het gewoon lekker om een beetje hoog van de toren te blazen en te kijken hoe mensen dan beginnen te reageren!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel een beetje met je eens. Ik heb het ook alleen hier, geen idee waarom
[..]![]()
[..]
![]()
Je schijnt er inderdaad een sociaal leven op na te houden, was het niet?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig niet 24/7 op FOK!, dus ik was weg.
Als Yesse iemand aanspreekt op zijn postgedrag kan ze verwachten dat ze een dergelijke opmerking terug krijgt. En ze wist ook tegen wie ze het heeft. Alleen nogal zwak om dan gelijk de discussie af te kappen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
Het komt op mij nogal over dat je persoonlijk de aanval opent op Yesse. Vind ik jammer.
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je schijnt er inderdaad een sociaal leven op na te houden, was het niet?
ow sorry dat ik reageer op de persoon die reageert op mij en niet op posts van jou waar ik waarschijnlijk glas hard overheen heb gelezen of al op de volgende pagina stonden waar ik dus nog niet op aan het lezen was.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Je negeert voor het gemak maar even mijn posts over humor en een rol spelen
Yesse wist inderdaad wel dat ik zou gaan reageren, aangezien ik dit altijd wel doe.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als Yesse iemand aanspreekt op zijn postgedrag kan ze verwachten dat ze een dergelijke opmerking terug krijgt. En ze wist ook tegen wie ze het heeft. Alleen nogal zwak om dan gelijk de discussie af te kappen.
Family Guy vind ik wel grappig, the office ken ik niet. Over het algemeen vind ik het maar een bout zender!quote:Ik doe mijn best.
Zo nog even wat mailtjes sturen voor mijn verjaardag, even kijken of we nog voor weinig wat livemuziek kunnen regelen. Dat zou het wel compleet maken. Maar eerst Family Guy en The Office op Comedy Central.
Nou ja, jij verwijt mij en een paar andere mensen iets. Dan wil ik me graag verdedigen, en ik zou het dan wel handing vinden als jij dat ook leestquote:Op zondag 18 mei 2008 20:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow sorry dat ik reageer op de persoon die reageert op mij en niet op posts van jou waar ik waarschijnlijk glas hard overheen heb gelezen of al op de volgende pagina stonden waar ik dus nog niet op aan het lezen was.
Geef je hiermee niet gewoon aan dat je hem gelijk geeftquote:Op zondag 18 mei 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, jij verwijt mij en een paar andere mensen iets. Dan wil ik me graag verdedigen, en ik zou het dan wel handing vinden als jij dat ook leest
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel een beetje met je eens. Ik heb het ook alleen hier, geen idee waarom
Nee, jullie vinden kinderachtigheid hier iets negatiefs. Ik nietquote:Op zondag 18 mei 2008 21:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Geef je hiermee niet gewoon aan dat je hem gelijk geeft
[..]
JA bij meerderjarigen zie ik kinderachtigheid als iets negatiefs!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, jullie vinden kinderachtigheid hier iets negatiefs. Ik niet
Dan hebben we discussie teruggebracht tot 1 verschil van meningquote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef KaheemSaid het volgende:
JA bij meerderjarigen zie ik kinderachtigheid als iets negatiefs!
Nee, dan zit er bij jou gewoon iets fout qua mening vorming!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
JA bij meerderjarigen zie ik kinderachtigheid als iets negatiefs!
The Office is leuk. Zowel de UK als de US versie. Verder kijk ik ook niet veel op Comedy Central, het is vooral veel bagger inderdaad. Maar zo nu en dan kijk ik nog wel eens Malcolm in the middle en Simpsons en Family Guy.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Family Guy vind ik wel grappig, the office ken ik niet. Over het algemeen vind ik het maar een bout zender!
Oohh, is dat het!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee, dan zit er bij jou gewoon iets fout qua mening vorming!
Misschien leer je daar dan ook eens alcohol consumeren!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Oohh, is dat het!
Dan moet ik me maar eens op laten nemen in de psychiatrische inrichting
Inhoudsloze voetbalfans!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
Helemaal Niets!
Helemaal Niets!
Helemaal Niets In Amsterdam![]()
quote:Genee tegen verbeek: is het niet beter om bij een subtopper te werken?
Verbeek: daarom ga ik naar Feyenoord
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:00 schreef Yesse het volgende:
En dat is mijn mening
Ik heb vandaag nog verteld dat ik een boek gelezen heb, dus wat dat aangaat deed ik het vandaag nog best wel goed. Aan de andere kant heb ik daar gewoon weer niet al teveel behoefte aan. Vooral omdat ik daar toch wel meer mijn persoonlijke dingen laat merken. Wie gaat het wat aan dat ik me op een dag afgetrokken heb danwel om een uur of 16:00 uit bed weg kwam omdat ik een vieze piemel opgehaald heb.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:00 schreef Yesse het volgende:
De reden dat ik op de post van Siebren reageerde was omdat ik hoopte dat hij een keer een leuke post zou plaatsen. Over zijn dag vandaag ofzo, want dat zie ik niet vaak van hem. En dat vind ik persoonlijk jammer.
Gelukkig was dat meer als humor dan als serieus bedoelt!quote:En ik vind het hilarisch om te zien dat een msn naam om een vriend te plagen hier wordt gebruikt als een argument waarom ik inhoudsloos ben.
-edit- Laat maar, geen zin in...quote:
Typisch hoe je alles tot in het debiele doortrektquote:Op zondag 18 mei 2008 22:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb vandaag nog verteld dat ik een boek gelezen heb, dus wat dat aangaat deed ik het vandaag nog best wel goed. Aan de andere kant heb ik daar gewoon weer niet al teveel behoefte aan. Vooral omdat ik daar toch wel meer mijn persoonlijke dingen laat merken. Wie gaat het wat aan dat ik me op een dag afgetrokken heb danwel om een uur of 16:00 uit bed weg kwam omdat ik een vieze piemel opgehaald heb.
Hoe kan ik bij jou weten wat serieus is en wat humor is?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Gelukkig was dat meer als humor dan als serieus bedoelt!
Weet ik niet, hoe kan ik weten dat dat humor tegenover een vriend van jou zijde was?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe kan ik bij jou weten wat serieus is en wat humor is?
Ik vind sex danwel aftrekken geen debiele dingen, eerder een mooie hobby.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Typisch hoe je alles tot in het debiele doortrekt![]()
Het valt gewoon een beetje op dat jij vaak negatieve dingen plaatst
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Typisch hoe je alles tot in het debiele doortrekt![]()
Pot, ketel...quote:
Een msn naam serieus nemen vind ik persoonlijk wel een beetje dom, aangezien die dingen vaker volstaan met humor dan serieuse dingen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoe kan ik weten dat dat humor tegenover een vriend van jou zijde was?
Het is ook geen verwijt, maar er mag toch wel gezegd worden dat het opvaltquote:Op zondag 18 mei 2008 22:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Daarnaast kijk ik best wel vaak met een negatieve bril op naar de wereld. Dat is mijn manier van denken!
Als je het zo ziet, ik vind het best hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 22:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Pot, ketel...
Die van mij staat nooit wat achter, ben een beetje inhoudsloos denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Een msn naam serieus nemen vind ik persoonlijk wel een beetje dom, aangezien die dingen vaker volstaan met humor dan serieuse dingen.
Mja, de ene keer roep je dat we inhoudsloos en kinderachtig zijn, en aan de andere kant doe je net zo hard meequote:Op zondag 18 mei 2008 22:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Daarnaast was het volgens mij weer een behoorlijk overdreven reactie van mijner zijde! Heerlijk toch.
Overdreven hoeft niet percé inhoudsloos en kinderachtig te zijn. Ik overtrek graag dingen zodat mensen er op gaan reageren ik geil niet dag en nacht op een meisje via een forum!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, de ene keer roep je dat we inhoudsloos en kinderachtig zijn, en aan de andere kant doe je net zo hard mee
Ik ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:35 schreef KaheemSaid het volgende:
ik geil niet dag en nacht op een meisje via een forum!
Daar ging het kinderachtige toch over, de houding ten opzichte van Jesse door mannelijke SlowChatters!quote:
Ik vind haar vaak ook wel mooi, schaamhaar niet, dat zie ik liever niet!quote:
waarom noem je Jesse dan inhoudsloos?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daar ging het kinderachtige toch over, de houding ten opzichte van Jesse door mannelijke SlowChatters!
quote:
Omdat ze discussie danwel serieuze zaken altijd uit de weg gaat vind ik haar inhoudsloos.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom noem je Jesse dan inhoudsloos?
Volgens mij is hij het een beetje kwijtquote:Op zondag 18 mei 2008 22:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom noem je Jesse dan inhoudsloos?
Ik snap hetquote:Op zondag 18 mei 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ik interpreteerde het effe anders
whehe, iddquote:Op zondag 18 mei 2008 22:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap hetMaargoed, we snappen elkaar weer
Als een van de weinige hier volgens mij
Ze moeten altijd de zwakste van de klas hebben, dat weet je toch Hosti!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
Kaheem wat is iedereen jou aan het dissen zeg...
Vroegâh in onze tijd was het veul beter allemoal
Ga door, ga doorquote:
quote:
Nou, daar gaat de aandacht voor mn verslagquote:
Daar ben je gelijk in. Kon je niet weten.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoe kan ik weten dat dat humor tegenover een vriend van jou zijde was?
Kan je vrijdagavond?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
Wanneer gaan we weer eten met Rachel en Sophia?
Kan niet, ik zit met d'r aan de telefoon.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:00 schreef Houniet het volgende:
Ik mis der, ga haar gelijk bellen!
Jazekerquote:
De Italiaan bij Rosemarie in de buurt schijnt erg goed te zijn. Kunnen we na het eten afzakken in de Waagquote:Op zondag 18 mei 2008 23:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan niet, ik zit met d'r aan de telefoon.
[..]
Jazeker
Weet jij nog goed restaurant?
Ik heb dr msn, jij dr nummer. Ruilen?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:00 schreef Houniet het volgende:
Ik mis der, ga haar gelijk bellen!
Klinkt goed, ik reserveer.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
De Italiaan bij Rosemarie in de buurt schijnt erg goed te zijn. Kunnen we na het eten afzakken in de Waag.
Ze heeft een goede smaak qua mannenquote:Op zondag 18 mei 2008 22:59 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toppertje!quote:
Goed bezig ouwequote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:07 schreef Houniet het volgende:
Uurtje of 2000 he eer.
zoals gezegdquote:
Goeie chickquote:Op zondag 18 mei 2008 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
leuke plaatjesvan die chick dan
Ben nu naar bed
Lili piliquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Als al die azijnzeikers nu wegblijven wordt het toch gezellig vanavond![]()
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Brabander fietst 608 rondjes om eigen dorp!
Een newbie op het gebied van grote stukken fietsen is Moonen echter niet. Eerder fietste hij al drie keer de Race Across Americ, waar je vijfduizend kilometer moet fietsen zonder te stoppen. Ook heeft hij wel eens meegedaan aan de Le Tour Ultime, waarbij je de gehele Tour de France in een ruk moet afleggen. Met de nieuwste fietstocht wil hij alle voorgaande prestaties overtreffen.
Echt ziek, 5000 km zonder te stoppen en de tour zonder stoppen!
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:16 schreef Californium het volgende:
Wat? Wat is gebeurd...iets gemist
quote:Helaas ga ik nu wel slapen![]()
Trustequote:Trusten
quote:
quote:
Discussie over het niveau in dit topicquote:Op zondag 18 mei 2008 23:20 schreef Californium het volgende:
Oke.....wat is gebeurt? even snel een samenvatting!
Welk niveau?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Discussie over het niveau in dit topic
Moet daar een discussie over zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Discussie over het niveau in dit topic
Er is niet zo veel gebeurd. Scroll de eerste paar pagina's van het topic even door en je bent weer op de hoogte.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke.....wat is gebeurt? even snel een samenvatting!
Trusten allen![]()
En jij hebt een vriend waarom?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:23 schreef Californium het volgende:
Moet daar een discussie over zijn![]()
Ik vind eigenlijk wel prima zoLekker oppervlakkig lullen over iets en niets....Discussieren op hogen niveau doe ik wel met vrienden die mij in 'het echt' kennen
Ja hoor...heel relaxed niets gedaanquote:Op zondag 18 mei 2008 23:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is niet zo veel gebeurd. Scroll de eerste paar pagina's van het topic even door en je bent weer op de hoogte.
Leuk weekend gehad?
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is niet zo veel gebeurd. Scroll de eerste paar pagina's van het topic even door en je bent weer op de hoogte.
quote:
Ook wel eens lekker op z'n tijd jaquote:Op zondag 18 mei 2008 23:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja hoor...heel relaxed niets gedaan
Het eerste jaquote:Op zondag 18 mei 2008 23:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Jaloers? of vraag je je af waarom iemand mij zou willen?
![]()
Ik ben heel lief![]()
quote:
6 dagen?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:30 schreef Californium het volgende:
[..]
met 6 dagen in de wek werken vind ik het altijd wel prettig als ik niets KAN doen
Ik mag niet meer op Yesse geilen, dus ik moet watquote:Op zondag 18 mei 2008 23:31 schreef Californium het volgende:
Cool
Slechts een paar uur in de week werken is wel ideaal. In het weekend in de kroeg hangen en doordeweeks genoeg tijd hebben om uit te rusten.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:30 schreef Californium het volgende:
[..]
met 6 dagen in de week werken vind ik het altijd wel prettig als ik niets KAN doen
Ik ook, maar heb er toch 6quote:Op zondag 18 mei 2008 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind 5 echt zat.
idd...quote:Op zondag 18 mei 2008 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
6 dagen?
Oh, stage en werkwerkwerk erbij...
ja, dat is wel een hoop idd.
Ik vind 5 echt zat.
Jij bent veul liever dan Cali beweertquote:Op zondag 18 mei 2008 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En terecht want ze is heel erg leuk.
Dat was inmiddels nog niet duidelijk wou je zeggenquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En terecht want ze is heel erg leuk.
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent veul liever dan Cali beweert![]()
* begint eens lekker te stoken![]()
Tsss... een dodo op een forum kan echt geen wig tussen ons drijven, al helemaal geen dodo die Kaheem distquote:Op zondag 18 mei 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent veul liever dan Cali beweert![]()
* begint eens lekker te stoken![]()
Ik heb het eens 2 zomers gedaan, maandag t/m vrijdag 10 uur werken en op zaterdag nog 5 uur. Op zich vond ik het wel te doen, ik ging op zaterdag daarna lekker nog stappen tot 10:00 's ochtends. Tegenwoordig vraag ik me wel eens af hoe ik het volgehouden heb.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:33 schreef Californium het volgende:
[..]
idd...
6 dagen is echt zwaar hoor....Ben wel altijd blij dat als ik zaterdag op me werkwerk kom...dan hoef ik niet zoveel na te denken
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tsss... een dodo op een forum kan echt geen wig tussen ons drijven, al helemaal geen dodo die Kaheem dist
Jah, ik heb nog steeds al mn tandenquote:
Al moet ik nu wat meer op gaan passenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
Tsss... een dodo op een forum kan echt geen wig tussen ons drijven, al helemaal geen dodo die Kaheem dist
Jahquote:Op zondag 18 mei 2008 23:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb het eens 2 zomers gedaan, maandag t/m vrijdag 10 uur werken en op zaterdag nog 5 uur. Op zich vond ik het wel te doen, ik ging op zaterdag daarna lekker nog stappen tot 10:00 's ochtends. Tegenwoordig vraag ik me wel eens af hoe ik het volgehouden heb.
Zo nu en dan even lekker niks doen is wel erg fijn.
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, ik heb nog steeds al mn tanden
[..]
Al moet ik nu wat meer op gaan passen
Ach ik ben maar een iel mannetje hoor, 1.60 en weeg misschien net 70 kilo, zo snel sla ik niet iemands tanden uit de bek hoor.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, ik heb nog steeds al mn tanden
[..]
Al moet ik nu wat meer op gaan passen
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ik ben maar een iel mannetje hoor, 1.60 en weeg misschien net 70 kilo, zo snel sla ik niet iemands tanden uit de bek hoor.![]()
Heb je wel heule grote voeten voor zo'n klein mannetjequote:Op zondag 18 mei 2008 23:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ik ben maar een iel mannetje hoor, 1.60 en weeg misschien net 70 kilo, zo snel sla ik niet iemands tanden uit de bek hoor.![]()
Ruik je nou naar vet of ruik je lekker.. Want vet vind ik vies en dat past niet bij jouquote:
ik ruik sowieso beter.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:40 schreef Houniet het volgende:
Ik ruik vet lekker.
Iddquote:Op zondag 18 mei 2008 23:40 schreef Houniet het volgende:
Ik ruik vet lekker.
Hij werkt in een snackbar dus stinkt naar patat.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ruik je nou naar vet of ruik je lekker.. Want vet vind ik vies en dat past niet bij jouWaar ruik je naar
quote:
Al sla je me dood.quote:
Die luisteren niet naar Nick Cave.quote:
quote:
Goed puntquote:Op zondag 18 mei 2008 23:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die luisteren niet naar Nick Cave.
Hij's fijnquote:Op zondag 18 mei 2008 23:46 schreef HostiMeister het volgende:
Ik in een ver verleden wel veel in de sportschool doorgebracht, maar dat was om te kickboksen
Pssst....Ik ben eigenlijk ook geen 1.60quote:
Nee, dat was nog niet duidelijkquote:Op zondag 18 mei 2008 23:49 schreef HostiMeister het volgende:
Pssst....Ik ben eigenlijk ook geen 1.60
Nogmaals, trustequote:Op zondag 18 mei 2008 23:50 schreef Californium het volgende:
Mensen ik ga u echt pitten....Weltrusten allen
Trustequote:Op zondag 18 mei 2008 23:50 schreef Californium het volgende:
Mensen ik ga u echt pitten....Weltrusten allen
Ah nice. Heb 8 jaar Karate gedaan. Zoek nu iets van Krav Maga alleen hier in de buurt is het ruk.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt
Ik in een ver verleden wel veel in de sportschool doorgebracht, maar dat was om te kickboksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |