Oef, ga je ons nu vertellen datquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:00 schreef Samsonneke het volgende:
Ah joh, nu gaat het te ver.
Als jullie werkelijk geloven in de ironisch getinte zin waarin staat dat ik als plastic bekertje zijnde Oekraine zal veroveren, dan moeten jullie toch echt even langs de psycholoog. Een plastic bekertje is niet in staat acties te ondernemen of uberhaupt na te denken; het is een levenloos object.
Ik zal het nog één keer proberen duidelijk uit te leggen. Ik ben gewoon een mens, zoals jij, van vlees en bloed. Mijn doel was jullie te overtuigen dat de foto's die in dit topic gepost worden, nep zijn. Ik twijfel nu alleen heel sterk of jullie mij nu voor de gek houden door te blijven doen alsof jullie het allemaal geloven, of dat jullie het daadrkelijk geloven. Ik hoop natuurlijk het eerste, maar ik heb er zo mijn twijfels over.
Inderdaad, je scoort erg laag als het gaat om betrouwbaarheid. Je hebt tot nu toe alleen met woorden geprobeerd je punt te maken. Wij hebben fotomateriaal aangeleverd met daarop omonstotelijk bewijs dat er aliens onder ons zijn met de intentie de Aarde te veroveren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 02:21 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Oef, ga je ons nu vertellen dat
1 - Plastic bekertjes geen Oekraïne kunnen veroveren?
2 - Je een echt mens bent en geen metamorphende bekertjes-samson-alien?
3 - De foto's allemaal toch overduidelijk echt zijn en 100% niet gemaakt met photoshop of MS Paint (of MS Paintbrush voor de windows 3.1-gebruikers)???
Ik vind je hoogst onbetrouwbaar
Wat?? Wat heeft hij gedaan?? heb je hulp nodig??quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:33 schreef Quir het volgende:
Kut, volgens mij word ik genaaid door Samsonneke. I'm so fucked.
Krijg je een probe? Da's knap lastig.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:33 schreef Quir het volgende:
Kut, volgens mij word ik genaaid door Samsonneke. I'm so fucked.
What did he do to you amigo?? Als het een probe is hoop ik niet zo eentje die Cartman hadquote:
Jij kan heul niet bewijzen dat ons fotomateriaal nep isquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:31 schreef Samsonneke het volgende:
Jullie houden mij allemaal voor de gek door te doen alsof jullie dit echt geloven, terwijl ieder weldenkend mens de conclusie kan trekken dat het verkregen beeldmateriaal nep is.
Je blijft maar hetzelfde zeggen, terwijl jij nog geen enkel bewijs hebt aangedragen waaruit zou blijken dat deze foto's trucagewerk zijn. Dus of je bent een infiltrant van de buitenaardsen, of je wilt het gewoon niet geloven, of je houdt ons voor de gek. Dit zou in principe allemaal kunnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:31 schreef Samsonneke het volgende:
Jullie houden mij allemaal voor de gek door te doen alsof jullie dit echt geloven, terwijl ieder weldenkend mens de conclusie kan trekken dat het verkregen beeldmateriaal nep is.
Bewijzen jullie mij eerst maar eens dat het desbetreffende fotomateriaal wél echt is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:39 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Je blijft maar hetzelfde zeggen, terwijl jij nog geen enkel bewijs hebt aangedragen waaruit zou blijken dat deze foto's trucagewerk zijn. Dus of je bent een infiltrant van de buitenaardsen, of je wilt het gewoon niet geloven, of je houdt ons voor de gek. Dit zou in principe allemaal kunnen.
Maar vanwege je rare manier van praten (je hebt de manier waarom de mens met elkaar praat nog niet onder de knie), bijvoorbeeld verhalen over dat je een plastic bekertje bent dat Oekraïne komt veroveren en het feit dat je alleen foto's van een speelgoedhond laat zien, geloof ik toch echt dat je zelf een buitenaardse bent.
Je ziet toch zelf een UFO vliegen? Wat voor bewijs wil je nog meer? Moet er een in je bek vliegen?Er staan zoveel plaatjes in dit topic, dat de kans dat in ieder geval een paar ervan echt zijn heel hoog is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Bewijzen jullie mij eerst maar eens dat het desbetreffende fotomateriaal wél echt is.
mensen die denken dat er ook maar iets serieus is in dit topicquote:Op maandag 26 mei 2008 23:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, mensen zoals ToT die denken dat mensen zoals Samsonneke serieus zijn![]()
Ik zal één foto voor je ontkrachten, aangezien het schijnbaar een vereiste is alvorens jij eindelijk zal inzien dat dit gehele topic nonsens is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:06 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf een UFO vliegen? Wat voor bewijs wil je nog meer? Moet er een in je bek vliegen?Er staan zoveel plaatjes in dit topic, dat de kans dat in ieder geval een paar ervan echt zijn heel hoog is.
Hoe kan jij bewijzen dat het touw is. Misschien hebben de Aliens een dus danige techniek ontwikkelt dat ze antennes maken van touw.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik zal één foto voor je ontkrachten, aangezien het schijnbaar een vereiste is alvorens jij eindelijk zal inzien dat dit gehele topic nonsens is.
[ afbeelding ]
Kijk eens goed naar dit plaatje. Des noods sla je het op op je hard disk, sleep je het in Photoshop en vergroot je het 300 maal; zodra je het maar goed ziet. Wat zie je daar rechtsboven? Ik neem een arm waar. Voor de duidelijkheid heb ik het omcirkeld:
[ afbeelding ]
Het omcirkelde deel (het deel met de rode kleur), het "voorwerp" waar de rode pijltjes naar wijzen, is een arm.
arm1 (dem; armen; armpje)
1 elk van beide bovenste ledematen bij de mens
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Deze man, voor het gemak even Engelbert genoemd, heeft een arm. Engelbert is in staat hiermee objecten vast te pakken en op te pakken. Dit kan hij met één enkele arm doen. Met de andere arm (hand) kan hij vervolgens een foto maken van het object dat hij met de andere hand vasthoudt.
Overigens wil ik ook nog ontkrachten dat het touwtje een antenne is.
[ afbeelding ]
Dit is het touw (volgens jullie antenne) dat het persoon vasthoudt. Zoals te zien is het bekertje, of wat het ook mag wezen, bevestigt aan dit touw. Aan het rechteruiteinde zien jullie namelijk nog een klein stukje touw bengelen.
Voor de mensen die niet precies weten wat een touw is, ter verheldering:
touw (het; touwen)
1 in elkaar gedraaid of gevlochten garen van hennep, kunststof, staal enz.
2 lijn van 3 tot 6 ineengedraaide strengen hennep, kunststof, staal enz.
[ afbeelding ]
Zien jullie het nu? Een arm houdt het touw vast waaraan het plastic bekertje bevestigt is. Vervolgens is met de andere arm (een mens heeft er twee) een foto van het hele gebeuren gemaakt. Dit is mijn theorie.
Samenvatting theorie:
[ afbeelding ]
Overigens wil ik wel even erbij zeggen dat ik het ronduit triest vind dat ik dit allemaal moet doen. Het moet toch allang duidelijk zijn dat het hier om neppe foto's gaat.
Gebruikte bronnen:
Plaatjes: Dit topic en Google
Tekening: Paint en de impulsen die door mijn zenuwen geleid werden
Woorden: Woordenboek Vandale
Overige tekst: Mijn toetsenbord
Je ziet hoe twee vingers het touw vasthouden. Dat is geen wijzen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef ToT het volgende:
Nee er was toch al eerder gezegd dat hij er naar wees?
Verklaar die arm maar eerst.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:19 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Hoe kan jij bewijzen dat het touw is. Misschien hebben de Aliens een dus danige techniek ontwikkelt dat ze antennes maken van touw.
En waar jij van uitgaatnde dat de hand het "touwtje" beet heeft hij werkelijk doet als of. Deze man heeft al meerdere UFO's gezien en gaat er dus erg vrij mee om en zijn eerste gedachte was om het "touwtje" zogenaamt beet te houden.
in de wetenschap ga je altijd uit van de simpelste theorie.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:28 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Je ziet hoe twee vingers het touw vasthouden. Dat is geen wijzen.
[..]
Verklaar die arm maar eerst.
Daarbij weegt de gemiddelde UFO volgens mij wel een paar ton, en een man met een "arm" zoals zo'n ding blijkbaar genoemd wordt zal vast geen paar ton kunnen tillen, lijkt mij!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:35 schreef Angst het volgende:
[..]
in de wetenschap ga je altijd uit van de simpelste theorie.
de gangbare theorie: het is een ufo
jou theorie: het is een man met een arm met een touw en die man met dat arm kan daar dingen mee optillen en die doet dat om ons voor de gek te houden.
veel ingewikkelder dus
Dude, die arm wijst, en aan de andere kant hangt zijn armband eruit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik zal één foto voor je ontkrachten, aangezien het schijnbaar een vereiste is alvorens jij eindelijk zal inzien dat dit gehele topic nonsens is.
[ afbeelding ]
Kijk eens goed naar dit plaatje. Des noods sla je het op op je hard disk, sleep je het in Photoshop en vergroot je het 300 maal; zodra je het maar goed ziet. Wat zie je daar rechtsboven? Ik neem een arm waar. Voor de duidelijkheid heb ik het omcirkeld:
[ afbeelding ]
Het omcirkelde deel (het deel met de rode kleur), het "voorwerp" waar de rode pijltjes naar wijzen, is een arm.
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Deze man, voor het gemak even Engelbert genoemd, heeft een arm. Engelbert is in staat hiermee objecten vast te pakken en op te pakken. Dit kan hij met één enkele arm doen. Met de andere arm (hand) kan hij vervolgens een foto maken van het object dat hij met de andere hand vasthoudt.
[ afbeelding ]
Dit is het touw (volgens jullie antenne) dat het persoon vasthoudt. Zoals te zien is het bekertje, of wat het ook mag wezen, bevestigt aan dit touw. Aan het rechteruiteinde zien jullie namelijk nog een klein stukje touw bengelen.
touw (het; touwen)
[ afbeelding ]
Zien jullie het nu? Een arm houdt het touw vast waaraan het plastic bekertje bevestigt is. Vervolgens is met de andere arm (een mens heeft er twee) een foto van het hele gebeuren gemaakt. Dit is mijn theorie.
Samenvatting theorie:
[ afbeelding ]
Overigens wil ik wel even erbij zeggen dat ik het ronduit triest vind dat ik dit allemaal moet doen. Het moet toch allang duidelijk zijn dat het hier om neppe foto's gaat.
Gebruikte bronnen:
Aah, toe..! Voorzie ons nog langer van je wetenschaps-ondermijnende repliek. Ondanks dat je dondersgoed weet dat de foto's 100% authentiek zijn en 0% bewerkt, ondermijn je de heilige wetenschap door te zeggen dat 100% echte foto's niet echt kunnen zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:59 schreef Samsonneke het volgende:
Mensen, jullie zoeken het maar uit.
Ik heb mijn best gedaan, maar als jullie in jullie stupiditeiten willen blijven geloven, ga alsjeblieft je gang.
Inderdaad, bij elk wetenschappelijk onderzoek heb je entiteiten nodig die de andere kant van het verhaal verdedigen. Zoals jij hier doet. Ondanks dat het merendeel overtuigt is van het feit dat het daadwerkelijk ufo's zijn is jouw inbreng in dit verhaal zeer belangerijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:38 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Aah, toe..! Voorzie ons nog langer van je wetenschaps-ondermijnende repliek. Ondanks dat je dondersgoed weet dat de foto's 100% authentiek zijn en 0% bewerkt, ondermijn je de heilige wetenschap door te zeggen dat 100% echte foto's niet echt kunnen zijn![]()
Als je daadwerkelijk een aanval op onze aarde hebt voorzien, vertel ons dan op z'n minst wat meer, zodat we je ware identiteit kunnen achterhalen en barricades kunnen opstellen waneer je komt aanvallen met je enge UFO!!!
Zoals al eerder gemeld, de fotograaf hield een arm de lucht in om de zon te blokken. Anders zou je de zoveelste vage ufo foto krijgen. Dit is gewoon eindelijk duidelijk.quote:
Je ziet dat het touw vastgehouden wordt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:36 schreef Daury het volgende:
[..]
Zoals al eerder gemeld, de fotograaf hield een arm de lucht in om de zon te blokken. Anders zou je de zoveelste vage ufo foto krijgen. Dit is gewoon eindelijk duidelijk.
Jullie houden me voor de gek, dat heb ik zelf ook wel door. Ieder weldenkend mens weet dat deze plaatjes nep zijn. Ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen zulk volk vrij in de maatschappij te laten rondlopen zonder waarschuwingen te hebben geven; straks vallen jullie nog massaal bejaarde opa'tjes aan omdat de wandelstok die ze vasthouden lijkt op een lavalamp van Mars die Finland wilt vernietigen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, bij elk wetenschappelijk onderzoek heb je entiteiten nodig die de andere kant van het verhaal verdedigen. Zoals jij hier doet. Ondanks dat het merendeel overtuigt is van het feit dat het daadwerkelijk ufo's zijn is jouw inbreng in dit verhaal zeer belangerijk.
De discussie die je opgang brengt is noodzakelijk om achter de waarheid te komen. We need to know Samsonekke...
wat boeit mij finland nouquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:02 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Jullie houden me voor de gek, dat heb ik zelf ook wel door. Ieder weldenkend mens weet dat deze plaatjes nep zijn. Ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen zulk volk vrij in de maatschappij te laten rondlopen zonder waarschuwingen te hebben geven; straks vallen jullie nog massaal bejaarde opa'tjes aan omdat de wandelstok die ze vasthouden lijkt op een lavalamp van Mars die Finland wilt vernietigen.
Een kruisje?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Belsezar het volgende:
En deze jongens, aan het vissen en dan dit ineens zien...
[ afbeelding ]
Ongelovelijk ze zijn werkelijk overal!
Dammit ik kwam te dicht in de buurt van de waarheid en ze hebben gewoon mijn foto geblocked, dan maar een anderequote:
ik vermoed dat dit onbemande spionagevoertuigen zijn die ze inzetten voordat de bemande vloot de aarde bereikt...de makers van dit voertuig hebben duidelijk kwade bedoelingen met onze planeetquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik dacht dat deze shit joking was, maar tussen mijn huis en de bomen door kwam volgensmij iets van een mothership vliegen. De drones zijn denk ik wat ouder, dit model had 3 antennes, misschien voor de korte golf dat weet ik niet aangezien ik geen electronica expert ben. Volgensmij trekken ze verder in zwermen, met 1 groot schip en een aantal kleintjes, heb zo'n 2 a 3 minuten lang kleintjes voorbij zien komen
[ afbeelding ]
Overigens vloog een van de drones vlak langs de camera mijn kamer door, je ziet geen movement door de lage sluitertijd. Heb 'm moeten smacken met een hamer en dit was het resultaat
[ afbeelding ]
Vergelijk 'm trouwens met mijn CD. Hij is relatief groot dus, maar niet zo groot als ik had gedacht, maar zoals eerder stated; dit was een kleintje.
Close up:
[ afbeelding ]
Ik heb vanmiddag de oranje variant waargenomen, kort zwevend over de bomen op de achtergrond, waarna deze weer als een speer verdween. OMFG dat ding kan wel 100 meter in diameter geweest zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik dacht dat deze shit joking was, maar tussen mijn huis en de bomen door kwam volgensmij iets van een mothership vliegen. De drones zijn denk ik wat ouder, dit model had 3 antennes, misschien voor de korte golf dat weet ik niet aangezien ik geen electronica expert ben. Volgensmij trekken ze verder in zwermen, met 1 groot schip en een aantal kleintjes, heb zo'n 2 a 3 minuten lang kleintjes voorbij zien komen
Aha! Je geeft steeds meer van je geheimen prijs! Wie is die geheimzinnige Engelbert? Is dat het grote brein achter de operatie? Hij moet wel zeer machtig zijn als hij met de beweging van 1 arm UFO's kan manipuleren! Of zou hij slechts een pion zijn van een duistere kracht van voorbij het universum?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
touw (het; touwen)
[ afbeelding ]
Samenvatting theorie:
[ afbeelding ]
Gebruikte bronnen:
Wat een ongelofelijke onzin.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Aha! Je geeft steeds meer van je geheimen prijs! Wie is die geheimzinnige Engelbert? Is dat het grote brein achter de operatie? Hij moet wel zeer machtig zijn als hij met de beweging van 1 arm UFO's kan manipuleren! Of zou hij slechts een pion zijn van een duistere kracht van voorbij het universum?
Inderdaad er zijn meer redenen dan geen om jou als alien te zien. Je ontkenning is bijvoorbeeld zo hevig dat het haast wel zo moet zijn plus al het bewijs wat op de voorgaande paginas is geleverd. Je hebt hier niks tegen in gebracht om te ontkrachten dat je geen alien bent, alleen jouw woord. Maar geen enkel ander hard bewijs...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:37 schreef intraxz het volgende:
Ik weet wel zeker dat je een alien bent. Ik weet het gewoon.
Dat zou ik ook zeggen als mijn missie aan het mislukken was. Je intergalactische meesters zullen je wel aardig straffen? Mij hou je niet meer voor de gek hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:56 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke onzin.
Mensen, jullie houden mij voor de gek. Ik ben absoluut geen alien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |