quote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb er laatst eentje gefotografeerd die ondersteboven vloog !
[ afbeelding ]
Dit is de nieuwe generatie gravity cancelling devices.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:06 schreef flipp. het volgende:
[..]
NEEE dit kan gewoon niet, aliens komen nu ook al in rode langwerpige limobussen.
Zullen we ooit nog veilig naar buiten kunnen?
LoL, die heeft ook een of andere prikstok aan de voorkant. Zal vast wel een wapen zijn. Denk dat het geen vriendelijk ras is wat erin zit. Als er al iemand in zit zullen ze wel klein zijn dus veel hoeven we niet van ze te vrezenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:26 schreef kipknots het volgende:
Er is er een gesignaleerd tijdens een partij bijeenkomst in Rusland!
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een camera was van een vijandelijk ras. Dat doen ze wel meer heb ik wel eens gehoort.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:20 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
LoL, die heeft ook een of andere prikstok aan de voorkant. Zal vast wel een wapen zijn. Denk dat het geen vriendelijk ras is wat erin zit. Als er al iemand in zit zullen ze wel klein zijn dus veel hoeven we niet van ze te vrezen
idd, ik vermoed dat dat Samsonneke de aliën is waar we het over hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:38 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Gezien de keuzen denk ik dat ze al op fok! zitten.
wat voor nepperd heb jij het overquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:44 schreef wilmadonna het volgende:
flauw zeg om met zo'n nepperd een topic te starten... kan er absoluut niet om lachen!
Dit plaatje is ook overduidelijk nep. Nog niet te spreken over het feit dat een stoffen pop niet kan bloeden, waarom zou de blouse van Gert gedragen worden door de alien? Een buitenaards wezen zal waarschijnlijk geen kleding dragen, aangezien zij de emotie "schaamte" niet eens kunnen waarnemen. Daarnaast is linksonder nog steeds een stukje nek/borst van Gert Verhulst waarneembaar. Verder heeft die hond uiteraard niet zo'n grote oogbal; die zijn veel kleiner. Sterker nog, Samsons glazen ogen zijn geheel zwart.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:16 schreef ToT het volgende:
Ik zou zeggen: doe een submitje!
Want dat het van nationaal belang is, moge duidelijk zijn: ZE ZIJN ONZE HONDEN VIJANDIG GEZIND!!!!!!
[ afbeelding ]
"Moaaah Gertjuh!!! Zij doen mij pijn!!!"
Rende? Renderen bedoel je zeker! Dat je je verspreekt, oké. Maar dat je je vertypt? Nu lok je het gewoon uit! Je weet zelf ook dat dit plaatje gefaked is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:48 schreef intraxz het volgende:
Wat is hier niet echt aan! Ik heb expres op de schaduw gelet toen ik het plaatje rende... op de foto zette.
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat? Wat heb jij te maken met buitenaardse wezens? Nu val je door de mand!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:27 schreef Samsonneke het volgende:
Een buitenaards wezen zal waarschijnlijk geen kleding dragen, aangezien zij de emotie "schaamte" niet eens kunnen waarnemen.
Ik heb die foto zelf gemaakt..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:48 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Rende? Renderen bedoel je zeker! Dat je je verspreekt, oké. Maar dat je je vertypt? Nu lok je het gewoon uit! Je weet zelf ook dat dit plaatje gefaked is.
Dat geloof ikquote:
Er staat "waarschijnlijk".quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:12 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Wat heb jij te maken met buitenaardse wezens? Nu val je door de mand!
Geef nou maar toe dat je hier alleen komt om misleidende informatie te posten. Je sinistere meesters zullen trots op je zijn, verrader!
Ja lul je er maar uit, infiltrant! Je bent er gewoon bij, ik hoop dat je duistere opdrachtgevers je flink straffen voor je onhandige werkwijze!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:17 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat geloof ikMaar die UFO is erop geplakt.
[..]
Er staat "waarschijnlijk".
Eigelijk is het een screenshot uit een filmpje dat ik heb geschoten. Kijk maar op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:17 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat geloof ikMaar die UFO is erop geplakt.
[..]
Er staat "waarschijnlijk".
Haal anders een fucking scherp mes door je pols heen ofzoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:44 schreef wilmadonna het volgende:
flauw zeg om met zo'n nepperd een topic te starten... kan er absoluut niet om lachen!
Ook fake.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef intraxz het volgende:
[..]
Eigelijk is het een screenshot uit een filmpje dat ik heb geschoten. Kijk maar op de vorige pagina.
Hier
dat had ik begrepenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:10 schreef wilmadonna het volgende:
nepperd = fake... daar bedoel ik de foto mee!
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb er laatst eentje gefotografeerd die ondersteboven vloog !
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:40 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook onze hond is een prooi geworden..
Dit zijn geen dingen waar je grappen over maakt jaquote:Op zondag 25 mei 2008 13:09 schreef Samsonneke het volgende:
Oh, kom op zeg.
Dat is gewoon een hoed.
Ik weet nu gewoon zeker dat jullie dit voor de grap doenKan toch niet anders.
Duidelijk een prototype als je bekijkt hoe simpel hij ten prooi kan vallen aan de mensquote:Op zondag 25 mei 2008 14:59 schreef Angst het volgende:
ik heb ook een type gevonden waar heel veel afbeeldingen van zijn te vinden op interenet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, ook mist hij de 27mc antenne voor communicatiedoeleinden....quote:Op zondag 25 mei 2008 15:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Duidelijk een prototype als je bekijkt hoe simpel hij ten prooi kan vallen aan de mens
Logisch te verklaren, in de meeste concept cars UFO's werken de onboard electronica nog niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:14 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
idd, ook mist hij de 27mc antenne voor communicatiedoeleinden....
Dus jij wil beweren dat de meeste foto's in dit topic nep zijn of geen ufo's bevattenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Samsonneke het volgende:
Dat zijn frisbees.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frisbee
Zo kun je van alle ronde voorwerpen wel een UFO maken. Ik kan gewoon niet geloven dat jullie mensen werkelijk denken dat dit UFO's zijn. Begrijpen jullie de term UFO misschien niet?
UFO: Unidentified Flying Object. Een frisbee, een lantaarnpaal en een douchekop zijn toch wel zeker "indentified objects". Een frisbee is dus een IFO, als het ware.
[ afbeelding ]
Is dit in jullie ogen ook een UFO? Een UFO die even langs friteuse Fred Kroket is gegaan en vervolgens een frietje heeft meegepikt?
Kom op mensen, dit is de grootste flauwe kul die ik in mijn hele leven gezien heb. Mensen die na mijn post nog steeds geloven dat deze beelden UFO's zijn, moeten toch echt even de dokter gaan bezoeken.
OMG ... ik zeg camouflageskills ... wie is het met me eens?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Samsonneke het volgende:
Dat zijn frisbees.
Zo kun je van alle ronde voorwerpen wel een UFO maken. Ik kan gewoon niet geloven dat jullie mensen werkelijk denken dat dit UFO's zijn. Begrijpen jullie de term UFO misschien niet?
UFO: Unidentified Flying Object. Een frisbee, een lantaarnpaal en een douchekop zijn toch wel zeker "indentified objects". Een frisbee is dus een IFO, als het ware.
[ afbeelding ]
Is dit in jullie ogen ook een UFO? Een UFO die even langs friteuse Fred Kroket is gegaan en vervolgens een frietje heeft meegepikt?
Kom op mensen, dit is de grootste flauwe kul die ik in mijn hele leven gezien heb. Mensen die na mijn post nog steeds geloven dat deze beelden UFO's zijn, moeten toch echt even de dokter gaan bezoeken.
Omg waar heb je die foto van een ufo vandaan?quote:
FAIL!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Samsonneke het volgende:
Dat zijn frisbees.
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:31 schreef Bartleunen het volgende:
Wa vinden jullie van deze stelling.
Het hele frisbee verhaal is een denkmantel van de americaanse regering. Zijn hebben vroeger ontzettend veel experimenten gedaan met kleine groepen ufo's en dit was niet zo'n succes. Vervolgens zijn ze deze ufo's gaan verkopen als frisbee's om zo het geinvesteerd vermogen weer enigsinds terug te kunnen verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |