Ja, ts voelt zich wel verheven boven alle gepaupertequote:Op zondag 18 mei 2008 11:12 schreef IQM het volgende:
Mensen die met hun "matties" 'wat over de kermis gaan lopen' tussen al dat andere gepeupel in..
quote:
ben ik dan de enige die deze groene figuur niet kentquote:
ik ken em ook niequote:Op zondag 18 mei 2008 11:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die deze groene figuur niet kent
Iddquote:Op zondag 18 mei 2008 12:02 schreef behangplakker het volgende:TS moet gewoon even zijn afkeur voor Ajax verwoorden, en verdraait daarbij 60% van het verhaal
Dat zijn normaal toch de inwoners uit Roermond hoor, die komen niet zo snel van buitenaf.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Het viel me al gelijk op dat er flink veel oorbelvolk was en mensen met plaatjes op de arm alsof ze onder een HP Deskjet gevallen waren. Maar goed.
Word.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:02 schreef behangplakker het volgende:TS moet gewoon even zijn afkeur voor Ajax verwoorden, en verdraait daarbij 60% van het verhaal
Waarschijnlijk niet de enige, er zijn meer stumpers in Nederland.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die deze groene figuur niet kent
quote:Op zondag 18 mei 2008 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Het is weer kermis in Roermond. Twee keer per jaar een feest wat het grootste gepauperte uit de gehele omgeving aantrekt als een magneet op oud ijzer.
Maar goed. Ik gisteren met me matties wat over de kermis aan het lopen tussen het gepauperte in. Na een aantal keren in de Breakdance en de botsauto's te zijn geweest besloten we te gaan stappen.
het lijkt op een DJ, en die zijn de moeite van het kennen nooit waard...quote:Op maandag 19 mei 2008 14:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet de enige, er zijn meer stumpers in Nederland.
Al 2 stumpers op Fok gesignaleerd.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lijkt op een DJ, en die zijn de moeite van het kennen nooit waard...
Iemand die zich groen verft kennenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Al 2 stumpers op Fok gesignaleerd.
Dat was dan ook de titel van ons vorige Roermond topicquote:Op maandag 19 mei 2008 16:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Iemand die zich groen verft kennen
en dan mensen die hem niet kennen stumper noemen![]()
![]()
Verder is Roermond ook de pauperstad bij uitstek dus dan kun je dat verwachten
..quote:Op maandag 19 mei 2008 22:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat was dan ook de titel van ons vorige Roermond topic![]()
Zelfkennis FTW
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:54 schreef Litso het volgende:
En hoe draagt een cafe precies een Ajax shirt?
Verkapt. kijk-mij-ook-roermonder-zijn post!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:59 schreef Metalfreak het volgende:
In welk café was dat dan? In elk geval niet dat waar ik was
Bij ons is het toevallig ook kermis. Gisteren was ik hier in het plaatselijke cafe en toen waren er ook een aantal van die gasten die in eens een saai potje gingen kaarten. Tot overmaat van ramp kwam er daarna ook nog zo'n gast aan te zetten met een compleet poker spel. Gingen ze een beetje midden in het cafe een potje pokerenquote:Op zondag 18 mei 2008 10:49 schreef Schunckelstar het volgende:
bij ons is het ook kermis nu,dus ik voel je pijn
ik heb ze ook gezien,maar ze zaten netjes in een hoekjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:48 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Bij ons is het toevallig ook kermis. Gisteren was ik hier in het plaatselijke cafe en toen waren er ook een aantal van die gasten die in eens een saai potje gingen kaarten. Tot overmaat van ramp kwam er daarna ook nog zo'n gast aan te zetten met een compleet poker spel. Gingen ze een beetje midden in het cafe een potje pokeren![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:54 schreef Litso het volgende:
En hoe draagt een cafe precies een Ajax shirt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |