quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:53 schreef Ticootje het volgende:Ja, viev. Ik weet nu wel wie je bent.. Je zit ook op mn hyves. Maar ik denk wel dat ik nu weet wie moonah dan was.
Ik had jou alleen heel anders voorgesteld, op een of andere manier dacht ik dat je blond was.
Nee, Vief is niet blond (meer) maar ze heeft wél de bijbehorende grote tieten.
Sorry hoor Viefke,maar ik vind ze erg indrukwekkend.
quote:
Huh

Meen je dat? Dan ben ik wel even benieuwd: Waarin lijkt hij op mij vind je? Want dat wordt me nou echt nooit gezegd. Maar goed, jij kent de vader niet, dat scheelt wellicht.
quote:
Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef pinquit het volgende:ohja, moonah! aan jou vraag ik niet meer waar t toilet is

kwam er bij het weggaan achter dat er gewoon 1 naast de uitgang zit!!

Blame it on Ypsel. Ik vraag het haar ook nooit meer, want zíj stuurde mij naar boven!

En mensen wat een heel leuke foto's zeg! Echt, ik ben net een kwartiertje thuis en ik ben meteen gaan kijken.

Vooral de actiefoto van Pepijn sprong er idd uit. Maar die van Davinia en Eli samen vind ik ook erg mooi.
Ik ben benieuwd LadyS wat je nog van Thies en mij samen hebt... Mag er best eentje in dit topic hoor.
Dan kan Ticootje even checken of ze nu écht de goede moeder aan Thies heeft gekoppeld. 
Wij hebben het nog even over Priscil gehad Ticootje, toen jij in je eentje jen zat te voeden binnen.