En ik had jullie dus echt over het hoofd gezien terwijl m'n tassen bij die verschoonkussens vlakbij stondenquote:Op zondag 18 mei 2008 22:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het lichtje branden toen ik bedacht wie er allemaal zouden komen
Vivi hoort bij Dean, ze had een paarse jurk met laarzen eronder aan gisterquote:Op maandag 19 mei 2008 08:01 schreef Ticootje het volgende:
Maar wie hoort er nou bij Dean? Ik dacht dat dat moonah was...
moonah had ook een jurkje aan en laarzen maar heeft donker lang haarquote:Op maandag 19 mei 2008 08:07 schreef Ticootje het volgende:
Oh, dat was vivi! Haha, ik dacht dus dat dat moonah was. Maar het klopte niet helemaal.
ook met camera?quote:Op maandag 19 mei 2008 08:14 schreef Ticootje het volgende:
Zoals ik al zei, ik vind/vond het erg moeilijk om personen aan de namen te koppelen.
Pinquit herkende ik wel, en Be en Troel herkende ik ook meteen. Verder heb ik nog even gepraat (voor zover dat mogelijk was ( WILLEN DE KINDEREN VAN HET VERJAARDAGSFEESTJE VAN DAAN BIJ HET FATAMORGANA KASTEEL KOMEN, JULLIE FEESTJE GAAT BEGINNEN) met tearsong (Arme yara met de waterpokken). Lady s was er met de foto camera en Ynske. En er was er nog 1, blond kort haar, wie was dat dan?
komende zondag, kleine 40 min van bij jou uitquote:Op maandag 19 mei 2008 08:47 schreef Suzanna het volgende:
Wat leuk om de foto's te zien! Ik zou 't ook wel leuk vinden, weer eens een meet, maar 't moet wel in de buurt zijn want we rijden al zoveel... de meiden zijn er niet zo dol op.
voor mij mag t wel in t park jaquote:Op maandag 19 mei 2008 08:54 schreef Noli. het volgende:
Volgende week wel in het park? Of is het dan weer prutweer?
Eh en over welke datum hebben we het dan? de 25e (dit weekend) kunnen we geloof ik wel 1 juni word voor mij moeilijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |