abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58736069

Hij werd al heel jeugdig naar Barcelona gehaald vanuit Mexico om daar een opleiding te krijgen. Hij speelde samen met Messi in de jeugd en beiden waren ze de sterren van het seizoen. Waar Messi een seizoen eerder al bij de selectie zat, brak Giovani dit seizoen echt door na vorig seizoen aan het einde al een paar keer mogen hebben ruiken aan het echte werk. Dit seizoen heeft zijn talenten kunnen showen in Spanje, maar ook in Europa in de CL.

Ook bij Mexico heeft hij al successen behaald. Zo werd hij WK met Mexico U17 en kreeg hij de Zilveren Bal en kreeg hij de Bronzen Bal na een kwartfinale plaats op het WK met Mexico U20. In 2007 ontving hij de eerste uitnodiging voor het eerste elftal van Mexico.

Vandaag bekroonde hij een prachtig seizoen met een hatrrick tegen Murcia.

Giovani dos Santos; een aankomende superster.
pi_58736120
Mag toch hopen dat hij niet naar een club als City gaat, dat zou echt zonde zijn.
pi_58736164
Gewoon lekker bij Barca blijven.
  zondag 18 mei 2008 @ 00:33:00 #4
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58736271
Ik ben bang dat ie naar Chelsea of Arsenal gaat. Hij moet gewoon bij Barca blijven.
  zondag 18 mei 2008 @ 00:33:51 #5
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58736287
Zouden die geruchten over andere clubs echt zijn dan /
Waarom zou zo iemand nu weggaan
pi_58737222
quote:
Op zondag 18 mei 2008 00:23 schreef Blawh het volgende:
Mag toch hopen dat hij niet naar een club als City gaat, dat zou echt zonde zijn.
City is in ieder geval in staat om goede spelers aan te kopen.
Ik zou het geen verkeerde keus vinden.

Als hij naar Arsenal gaat heb je wel met hem en Vela 2 briljantjes van het Mexicaanse voetbal in handen.
  zondag 18 mei 2008 @ 02:45:02 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58737512
Jaartje verhuren aan Ajax.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 18 mei 2008 @ 02:58:51 #8
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58737594
Guardiola heeft de pik op hem, schijnt.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  zondag 18 mei 2008 @ 03:12:20 #9
123545 DatMeenJeNiet
pi_58737662
quote:
Op zondag 18 mei 2008 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Zouden die geruchten over andere clubs echt zijn dan /
Waarom zou zo iemand nu weggaan
Hij wilt een sterk verbeterd contract, maar daar wilt Barcelona niet aan beginnen.
pi_59060241
quote:
'Giovani onderweg naar White Hart Lane'
Door Bas Abresch
Zondag, 01 juni 2008, 21:16

Tottenham Hotspur staat op het punt om Barça-revelatie Giovani Dos Santos in te lijven. Volgens de Spaanse krant Sport is het een kwestie van tijd voordat de transfer officieel wordt. Alle partijen zouden al zo goed als akkoord zijn.

De 19-jarige aanvaller zou voor vier jaar kunnen tekenen op White Hart Lane. Met de overgang zou een bedrag van acht miljoen euro gemoeid zijn. De prijs kan oplopen tot elf miljoen euro, vanwege diverse contructies in het contract van de Mexicaan.

Giovani is één van de grootste talenten van Barcelona, maar moest het dit seizoen vooral doen met invalbeurten. "Het is duidelijk dat vertrekken bij Barcelona een risico is", zegt Giovani's vader Zizinho in Sport. "Maar gezien de kwaliteiten van mijn zoon lijkt dit de beste optie te zijn."

"Het is een eer dat een belangrijke club als Tottenham Giovani wil hebben, maar er nog niets officieel", aldus Zizinho. "De ambities die Tottenham heeft, spreken Giovani aan. Hij wil er erg graag heen en het team helpen waar hij kan."
  maandag 2 juni 2008 @ 00:37:12 #11
139407 jorienvdherik
pi_59060333
Eeuwig zonde
pi_59060345
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Goede aankoop van de Spurs
mocht het doorgaan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 2 juni 2008 @ 00:47:52 #13
123545 DatMeenJeNiet
pi_59060475
Lijkt mij totaal geen speler voor de Engelse competitie. Maarja, de spurs zijn wel goed bezig met Modric en Giovani.
pi_59065188
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lijkt mij totaal geen speler voor de Engelse competitie. Maarja, de spurs zijn wel goed bezig met Modric en Giovani.
Idd, ik heb ze altijd een leuke ploeg gevonden.

Maar nx voor Giovani, waarom bleef hij niet gewoon? Hij kon één van de nieuwe leiders worden.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:07:51 #15
123545 DatMeenJeNiet
pi_59173459
Nu dus officieel naar de Spurs.
quote:
Tottenham Hotspur heeft zich versterkt met de Mexicaan Giovani dos Santos. De 19-jarige aanvaller is afkomstig van FC Barcelona, waar hij de jeugdopleiding doorliep. De Londenaren betalen minimaal zes miljoen euro voor de vijfvoudig Mexicaans international, die tot 2013 zal tekenen. Mocht Dos Santos een succesnummer blijken, dan kan de transfersom oplopen tot 11 miljoen euro. Afhankelijk van zijn aantal optredens in de hoofdmacht en de prestaties van de club is het namelijk mogelijk dat Tottenham nog eens maximaal vijf miljoen euro moet overmaken naar de Catalanen.

In het geval dat de Noord-Amerikaan binnen twee jaar weer wordt doorverkocht, ontvangt Barcelona 20 procent van de transfersom. Gebeurt dat ná die eerste twee jaar, dan staat het percentage vastgesteld op tien procent.

Dos Santos kwam in 2002 over naar de Azulgrana, waar hij een groot deel van de jeugdopleiding doorliep. Dit seizoen debuteerde hij onder de iniddels vertrokken Frank Rijkaard in de hoofdmacht van de Spaanse topclub.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:30:00 #16
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59176219
quote:
Op zondag 18 mei 2008 02:58 schreef djnospinzone het volgende:
Guardiola heeft de pik op hem, schijnt.
Zou je haast zeggen, anders laat je zo iemand toch niet gaan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:33:21 #17
159022 AminBen
El Maestro
pi_59179203
zwaar overschatte voetballer, heeft misschien 3 goede wedstrijden gespeelde dit seizoen, en dan ook nog zo'n arrogante kop erbij!

Alles op Bojan, dat is pas een aankomende superster...
pi_59188635
Vreemde transfer..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59188671
Deze jongen helpt Tottenham denk ik niet verder. Een topspeler is het echt niet.
That's all folks!
  Moderator zaterdag 7 juni 2008 @ 00:26:19 #20
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59188886
Ik kan me vergissen maar als een speler doorgaans gedebuteerd is bij een topclub dan wordt hij toch niet zo 1-2-3 verkocht als het echt een wereldspeler (in potentie) is?
pi_59188931
Barca wist niet goed wat ze met hem aanmoesten denk ik, dan is fors verkopen het beste plan. Een potentiele topper verkopen ze inderdaad niet zomaar.
That's all folks!
  Moderator zaterdag 7 juni 2008 @ 00:30:18 #22
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59188981
Hij scheen al langer te zinspelen op een vertrek geloof ik, maar ik ben reuze benieuwd wat het voor voetballer is, hij lijkt me fysiek nog tekort te komen maar ja als je goed bent kun je ook dat overkomen.
Ben benieuwd!
pi_59189181
Maar voor wie wil hij dan spelen ?

Er zijn gewoon teveel spelers voor zijn positie.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:43:02 #24
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59189269
het schijnt een arrogante geldwolf te zijn
oprotten uit white hart lane.
harde kern van THFC komt allen in actie en verzet je tegen deze jongen!
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59189423
Hij komt tekort, hij is geen talentvolle speler.
pi_59239113
Nog steeds bizar dat ie naar de Spurs gaat zeg.
pi_59243724
Hoezo?
  maandag 9 juni 2008 @ 12:34:21 #28
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59243738
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:43 schreef DANILXL het volgende:
het schijnt een arrogante geldwolf te zijn
oprotten uit white hart lane.
harde kern van THFC komt allen in actie en verzet je tegen deze jongen!
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59243842
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog steeds bizar dat ie naar de Spurs gaat zeg.
Hij is vast in dat top 4 sprookje getrapt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59811858
quote:
Gio: I snubbed Utd and Chelsea

Published: 30 Jun 2008

GIOVANI DOS SANTOS has revealed he snubbed Manchester United and Chelsea to join Tottenham. The Mexican ace, 19, arrived at White Hart Lane this summer from Barcelona for £4.7million. Dos Santos insists he chose Spurs because of boss Juande Ramos' promise of first-team football.

He said: “My decision was purely sport. I wanted to play more and Tottenham gave me this opportunity. I also had good offers from Chelsea, Manchester United and Ajax but I loved Juande Ramos’ ideas. The coach has been key in this move. I spoke with him to know his intentions and I am very excited about this new adventure. Juande has said that next season could be very big for Tottenham and that was a big attraction for me."

Dos Santos is confident he can adapt to English football and believes he will make a big impact next season. He added: "I am going to do great things with the Spurs. I want to be the star of the Premier League next season. That is my objective and the reason I have left Barcelona for Tottenham. I believe that my style of play can be better in England than it is in Spain but my first challenge will be to adapt to the Premier League."
pi_64577888
Op basis van gespeelde wedstrijden weinig potten kunnen breken bij de Spurs en er zou nu interesse van Chivas zijn uit Mexico.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:26:46 #32
139407 jorienvdherik
pi_64578051
Populair topic
pi_64578213
Verhuren zou wel goed zijn denk ik. Hij heeft duidelijk talent, viel in het begin ook een paar keer aardig in, maar daarna mede door blessures weinig meer van gezien.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_64578405
Het blijft bizar..als hij echt zo goed zou zijn zou Barca het wel anders hebben aangepakt zou je denken en als ik zijn prestaties nu dan ook weer zie..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64584109
Kopen voor #10 Ajax!
pi_64643472
Ik had wel verwacht dat hij het dik zou maken eigenlijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64643720
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:40 schreef RayMania het volgende:
Ik had wel verwacht dat hij het dik zou maken eigenlijk .
Nee, dat doet alleen TR.
pi_64644114
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ajax? Nooit geweten...
Striving to be more than average.
pi_65593648
quote:
Jongeling Giovani staat voor nieuwe transfer

Tottenham Hotspur is in gesprek met Portsmouth over een transfer van Giovani dos Santos Ramírez. De negentienjarige aanvaller, afgelopen zomer overgekomen van FC Barcelona, komt in Londen niet aan spelen toe.

Volgens Sky Sports ziet Portsmouth-trainer Tony Adams in Giovani een speler die het vertrek van Jermain Defoe en Lassana Diarra enigszins op kan vangen. Het Mexicaanse talent komt momenteel niet voor in de plannen van trainer Harry Redknapp, en daar lijkt in de toekomst weinig verandering in te komen.

Sinds zijn komst naar The Spurs speelde Giovani, mede door een blessure, pas zes competitieduels. Vorig seizoen kwam de spelmaker tot 28 optredens bij FC Barcelona. Nu lijkt Portsmouth uitkomst te bieden. De huidige nummer dertien van de Premier League is in gesprek met Tottenham over een transfer van Giovani voor een bedrag van ongeveer acht miljoen euro.

Eerder werd Giovani gelinkt aan het Franse Olympique Lyon. Daarnaast waren er ook geruchten dat de aanvallend ingestelde speler dacht aan een terugkeer naar zijn vaderland.
pi_65643101
Dat wordt dus de Quincy van Mexico zo. Hij moet gewoon eens gaan spelen, dan maar op een niveautje minder of bij een minder mooie club.
pi_67025304
De rest van het seizoen te bewonderen bij Ipswich in The Championship.
pi_67025389
zonde maar hun zullen er vast veel plezier aan beleven.
pi_67029844
Zo jammer van toch een heel talentvolle voetballer. Denk dat hij beter naar een andere Spaanse club had kunnen gaan ipv Tottenham
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_67054404
tsja... Je krijgt een kans bij Barcelona maar je gaat voor het grote geld naar een club Engeland die bekend staat om veel te kopen. Dan vraag je er ook gewoon om.
pi_67054639
Had ie toch maar beter op het aanbod van Ajax in kunnen gaan, Wij kunnen hem goed gebruiken, en hij een club waar ie speeltijd kan krijgen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 14 maart 2009 @ 23:00:30 #46
123545 DatMeenJeNiet
pi_67054758
Moet gewoon weg uit Engeland, totaal niet een omgeving voor zo'n speler. Had zich moeten laten verhuren ergens in Spanje.
pi_67055690
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Moet gewoon weg uit Engeland, totaal niet een omgeving voor zo'n speler. Had zich moeten laten verhuren ergens in Spanje.
Hoezo klinkt dit zo raar
pi_67057874
Barcelona -> Spurs -> Ipswich -> Scunthorpe?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67057914
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:28 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoezo klinkt dit zo raar
Misschien omdat je verhuren met een spaans accent uitspreekt?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67059232
Hij had gewoon bij Barcelona moeten blijven .
Hij kan geweldig voetballen, maar verneukt zo zijn eigen loopbaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69922596
Rijkaard zou hem naar Turkije willen halen .
  zondag 26 juli 2009 @ 22:56:09 #52
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71352110
Wint hier de Gold Cup voor Mexico bijna in zijn eentje, hopelijk gaat hij het nu in Europa ook eindelijk laten zien...

Giovani
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 26 juli 2009 @ 22:57:25 #53
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71352156
Hij moet weg bij die klote Spurs en naar een club waar hij iedere week speelt!
Desnoods een kleinere Primere Division club.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 26 juli 2009 @ 23:01:37 #54
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71352290
Inderdaad, laat m maar naar Pompey gaan
Vamos el TRI!
pi_71355696
Schoolvoorbeeld van een Mexicaan die mislukt in Europa en in eigen land een held wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71355769
Begint het wel op te lijken inderdaad.

Ik denk dat de PL ook niets voor hem is. In Spanje kan het misschien wat worden, maar komend seizoen weer een jaar op de bank zitten bij Spurs zou doodzonde zijn.

Ik weet niet wat voor zaakwaarnemers hij heeft, maar het zou me niets verbazen als hij naar een andere PL club verhuisd die veel betaalt, op zulke talenten is nu eenmaal goed te verdienen.
  maandag 27 juli 2009 @ 05:13:29 #57
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71356315
Nou ook prima, komt ie lekker bij Pumas spelen, kan Paco met pensioen en heeft ie tijd om naar de kapper te gaan
Vamos el TRI!
pi_71358357
quote:
Giovanni dos Santos keert mogelijk al na een jaar terug in de Primera División. Deportivo la Coruña hoopt de onderhandelingen met Tottenham Hotspur over de huur van de Mexicaanse middenvelder voor één seizoen, met optie tot koop, binnen 48 uur af te ronden. Dos Santos, één van de uitblinkers van de recente Gold Cup, maakte een jaar geleden de overstap van Barcelona naar Londen. (Diverse Spaanse media)
pi_71358829
Heb hem altijd een geweldige voetballer gevonden, bij deportivo zal hij dan wel doorbreken denk ik als hij daar echt heen gaat.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_71362763
Vet, depor is mooie club voor hem.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 03:23:47 #61
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71384887
Spanje is een prima competitie ook voor hem, vraag me alleen af of de druk van een optie hem niet tegen gaat werken.
Vamos el TRI!
pi_71395757
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:12 schreef DeVinger het volgende:
Vet, depor is mooie club voor hem.
Zou echt de meest ideale switch voor hem zijn.
That's all folks!
pi_71675724
quote:
Nog niet zolang geleden werd hij aan Internazionale gelinkt maar Giovanni Dos Santos lijkt komend seizoen voor Ipswich Town te gaan spelen. De aanvaller van Tottenham Hotspur speelde vorig seizoen op huurbasis voor The Tractor Boys, die bij monde van coach Roy Keane hebben aangegeven weer over de Mexicaan te willen beschikken. Ook Deportivo la Coruña en Espanyol hebben interesse. (Diverse Britse tabloids)
OMG, haal hem daar weg aub..
pi_71676224
En dan volgend seizoen misschien Rushden & Diamonds?

Wat een carriereplanning van dit talent!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71683245
Voor een nederlandse club om deze jongen te huren zou voor beide partijen geweldig zijn, hij zal met alles genoegen nemen denk ik als hij bij Ipswich kan spelen.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')