abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69922596
Rijkaard zou hem naar Turkije willen halen .
  zondag 26 juli 2009 @ 22:56:09 #52
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71352110
Wint hier de Gold Cup voor Mexico bijna in zijn eentje, hopelijk gaat hij het nu in Europa ook eindelijk laten zien...

Giovani
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 26 juli 2009 @ 22:57:25 #53
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71352156
Hij moet weg bij die klote Spurs en naar een club waar hij iedere week speelt!
Desnoods een kleinere Primere Division club.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 26 juli 2009 @ 23:01:37 #54
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71352290
Inderdaad, laat m maar naar Pompey gaan
Vamos el TRI!
pi_71355696
Schoolvoorbeeld van een Mexicaan die mislukt in Europa en in eigen land een held wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71355769
Begint het wel op te lijken inderdaad.

Ik denk dat de PL ook niets voor hem is. In Spanje kan het misschien wat worden, maar komend seizoen weer een jaar op de bank zitten bij Spurs zou doodzonde zijn.

Ik weet niet wat voor zaakwaarnemers hij heeft, maar het zou me niets verbazen als hij naar een andere PL club verhuisd die veel betaalt, op zulke talenten is nu eenmaal goed te verdienen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 27 juli 2009 @ 05:13:29 #57
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71356315
Nou ook prima, komt ie lekker bij Pumas spelen, kan Paco met pensioen en heeft ie tijd om naar de kapper te gaan
Vamos el TRI!
pi_71358357
quote:
Giovanni dos Santos keert mogelijk al na een jaar terug in de Primera División. Deportivo la Coruña hoopt de onderhandelingen met Tottenham Hotspur over de huur van de Mexicaanse middenvelder voor één seizoen, met optie tot koop, binnen 48 uur af te ronden. Dos Santos, één van de uitblinkers van de recente Gold Cup, maakte een jaar geleden de overstap van Barcelona naar Londen. (Diverse Spaanse media)
pi_71358829
Heb hem altijd een geweldige voetballer gevonden, bij deportivo zal hij dan wel doorbreken denk ik als hij daar echt heen gaat.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_71362763
Vet, depor is mooie club voor hem.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 03:23:47 #61
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_71384887
Spanje is een prima competitie ook voor hem, vraag me alleen af of de druk van een optie hem niet tegen gaat werken.
Vamos el TRI!
pi_71395757
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:12 schreef DeVinger het volgende:
Vet, depor is mooie club voor hem.
Zou echt de meest ideale switch voor hem zijn.
That's all folks!
pi_71675724
quote:
Nog niet zolang geleden werd hij aan Internazionale gelinkt maar Giovanni Dos Santos lijkt komend seizoen voor Ipswich Town te gaan spelen. De aanvaller van Tottenham Hotspur speelde vorig seizoen op huurbasis voor The Tractor Boys, die bij monde van coach Roy Keane hebben aangegeven weer over de Mexicaan te willen beschikken. Ook Deportivo la Coruña en Espanyol hebben interesse. (Diverse Britse tabloids)
OMG, haal hem daar weg aub..
pi_71676224
En dan volgend seizoen misschien Rushden & Diamonds?

Wat een carriereplanning van dit talent!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71683245
Voor een nederlandse club om deze jongen te huren zou voor beide partijen geweldig zijn, hij zal met alles genoegen nemen denk ik als hij bij Ipswich kan spelen.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')