Ze maken er een hobby van om elkaar af te maken. Komt helemaal goed.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als het jou lukt om alle reiigie te verbannen ben je een held.
Tenzij je kan aantonen dat er momenteel miljoenen moslims worden gedood in concentratiekampen: ja.quote:
Dan nog heb ik nooit gezegd dat ik homo's dood wil, ik, en dat is mijn mening, denk wel dat het een rare afwijking is, want ik begrijp niet dat je een harige mannenkont kiest boven tieten enzo.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:03 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Precies. Als je als homosexueel in het verkeerde gedeelte van de wereld wordt geboren dan heb je maar gewoon pech gehad. Mensen doodongelukkig heterosexualiteit laten veinzen uit angst gestenigd te worden is immers nog altijd beter dan moeten toegeven dat er misschien wel homosexuele mensen in je land rondlopen
Bosnië, pas geleden?quote:Op zondag 18 mei 2008 00:08 schreef GBA het volgende:
[..]
Tenzij je kan aantonen dat er momenteel miljoenen moslims worden gedood in concentratiekampen: ja.
Als je dat wil vergelijken met de Holocaust ben je de Holocaust aan het bagatiliseren en valt 't voor je te hopen dat geen overijverige MDI-mederwerker meeleest.quote:
Dat waren er geen miljoenen en dat waren dhimmi's, geen echte moslims.quote:
Ik begrijp niet helemaal waarom jij mij beschuldigd van het ontkennen van de Holocaust?quote:Op zondag 18 mei 2008 00:13 schreef GBA het volgende:
[..]
Als je dat wil vergelijken met de Holocaust ben je de Holocaust aan het bagatiliseren en valt 't voor je te hopen dat geen overijverige MDI-mederwerker meeleest.
oh dat dacht ik, maar .. je had het over je religie en de islaamquote:Op zondag 18 mei 2008 00:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al de Koran lezen.Ik ben dus geen moslim voor alle duidelijkheid.
Vraag je vriendin maar waarom ze voor jou gekozen heeft met je harige mannenkont.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
...denk wel dat het een rare afwijking is, want ik begrijp niet dat je een harige mannenkont kiest boven tieten enzo.
Zoals ik net zeg, ik begrijp niet waarom die gozer dit aanhaalt.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat waren er geen miljoenen en dat waren dhimmi's, geen echte moslims.
Story of your life, I guess. Oplossing: ga lekker verder subsidiegeld verkwisten aan niet aan te ziene kunst en blijf vooral ver weg van fora of andere plekken waar een groter snappertje dan het jouwe vereist is.quote:
Ik begin helemaal niet over een religie of de islam. Ik maakt een geintje wat dus niet begrepen werd. Inhoudelijke reacties? Opeens hebben we het over dat ik de Holocaust ontken.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
oh dat dacht ik, maar .. je had het over je religie en de islaam
maar je hebt dus een andere religie?
maakt voor het verhaal verder niet uit.. het domatische en onveranderlijke ... blijft voor mij wel erg herkenbaar in je reacties
maar , zonder op de persoon te willen spelen.. wat vind je nou inhoudlijk gezien.. van de vele argumenten die zijn aangereikt?
.. jij zegt bv.. ""ik begrijp homos niet".. en je krijgt vervolgens van diverse fokkers inhoudelijke reacties
dan is het toch aan jou, om daar dan ook inhoudelijk op te reageren, zoals er ook inhoudlijk gereageerd word op jouw reacties
Of je geeft even aan waarom je denkt dat ik zeg dat er geen miljoenen Joden zijn uitgemoord?quote:Op zondag 18 mei 2008 00:19 schreef GBA het volgende:
[..]
Story of your life, I guess. Oplossing: ga lekker verder subsidiegeld verkwisten aan niet aan te ziene kunst en blijf vooral ver weg van fora of andere plekken waar een groter snappertje dan het jouwe vereist is.
quote:Op zondag 18 mei 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Of je geeft even aan waarom je denkt dat ik zeg dat er geen miljoenen Joden zijn uitgemoord?
quote:Op zondag 18 mei 2008 00:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom gebeurt bij de moslims nu bijna hetzelfde als nij de Joden toen?
quote:Op zondag 18 mei 2008 00:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En dan heb ik het dus over haat. Lijkt me logisch?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:56 schreef GBA het volgende:
In nazi-Duitsland werden Joden vergast, in het huidige Duitsland veroordeelt men geweld tegen Joden. Waarom zou de opvatting van toen of nu beter zijn?
Westerse mediaquote:Homoseksualiteit is nog steeds strafbaar in 75 landen wereldwijd, waaronder Saudi-Arabië, Iran en Pakistan.
Jij met je MDI.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:28 schreef GBA het volgende:
Niet dat ik verder melding ga maken bij het MDI ofzo. Maar ik kan natuurlijk niet instaan voor anderen.
Ja, lijkt me logisch.. je zult niet gauw zien dat media in bv iran aandacht zullen schenken aan homorechten in positieve zin...quote:
Het geeft het bericht een hele andere kleur mee.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch.. je zult niet gauw zien dat media in bv iran aandacht zullen schenken aan homorechten in positieve zin...
of bedoel je iets anders?
Omdat er geen Nazi regime is dat efficiënt moslims uitroeit zoals ze met de joden hebben gedaan. jij probeerde die vergelijking te maken.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoals ik net zeg, ik begrijp niet waarom die gozer dit aanhaalt.
quote:Op zondag 18 mei 2008 00:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom gebeurt bij de moslims nu bijna hetzelfde als nij de Joden toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |