Ik weet zelf niet eens meer wat er eerst stondquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las nog net wat er eerst stond![]()
Nou, dan ga ik maar.......
Een paal van hier tot Tokyoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Brian zit zo op zichzelf te geilen, ik durf te wedden dat hij met een geweldige erectie onder het dekbed zit
Lijstjes?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is dit de tijd om mijn rol perkament tevoorschijn te halen?
En Amanda met een natte hose, walgelijk stel. Ze geilen echt op zichzelf.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Brian zit zo op zichzelf te geilen, ik durf te wedden dat hij met een geweldige erectie onder het dekbed zit
Over een week staan ze hopelijk heel snel weer in de realiteit, lekker samen met Netty op een flatje.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Amanda met een natte hose, walgelijk stel Ze geilen echt op zichzelf.
Die is best sterk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:57 schreef mazaru het volgende:
Huub: Vertrouw nooit iemand die je omhelst met zijn ogen open
[ afbeelding ]
Dan moet er ook een wet komen dat er niet meer gezopen mag worden in huis.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenlijk moet er een bewonersvergadering komen, waarbij besloten wordt dat er niet meer in huis gerookt mag worden.
Als Huub zo nodig moet roken, dat hij dat maar in de tuin.
Of anders gaat hij toch gewoon lekker naar huis: naar zijn aanstaande ex-vrouw Claire.
Amanda doet een Claire-imitatie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:57 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geweldige had je wel weg mogen laten hoor..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik vertrouw die rat ook niet met zijn ogen dicht, engbek.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:57 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een beetje laat he ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenlijk moet er een bewonersvergadering komen, waarbij besloten wordt dat er niet meer in huis gerookt mag worden.
Als Huub zo nodig moet roken, dat hij doet maar in de tuin.
Of anders gaat hij toch gewoon lekker naar huis: naar zijn aanstaande ex-vrouw Claire.
Spuit 6000.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:00 schreef neehe het volgende:
[..]
Wel een beetje laat he ?
Hoe noemen ze dat ook alweer eeehhhh spuit elf ?
De enige betrouwbare Brain is een dode Brain.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vertrouw die rat ook niet met zijn ogen dicht, engbek.
Da's ook weer waar, bedankt dat je mij daaraan herrinnert.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:58 schreef JackyO het volgende:
Over een week staan ze hopelijk heel snel weer in de realiteit, lekker samen met Netty op een flatje.
Dat lijkt mij zeer nuttig ja zo'n paar dagen voor het einde van het programmaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Als Huub zo nodig moet roken, dat hij doet maar in de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |